Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Segmentare w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dan12101983 View Post
    Sechi,in general,cand se umbla la pistoane si segmenti,acestea se schimba toate.Niciodata nu se monteaza aceiasi segmenti,pentru ca nu ii mai pui in exact aceeasi pozitie in care ei au lucrat..In plus,e pacat de toata munca pentru demontat si montat la loc sa nu-i schimbi toti segmentii.La fel,nu e indicat deloc sa-i schimbi doar un piston pentru ca pistoanele dintr-un set sunt cantarite si echilibrate special sa lucreze doar intre ele..Eu nu sunt de acord cu segmentarea,pentru ca nu faci decat sa-i mai prelungesti agonia motorului cu cateva zeci de mii de km..Iar schimbatul unui piston e carpeala mare,pentru ca dezechilibrezi intregul motor..Daca faci asta,e bine sa vinzi masina..Va doresc tuturor o zi buna!
    Salut Dan Ai perfecta dreptate , cind se desface un motor , se schimba toate garniturile ,semeringurile, buloamele care se stringe chiuloasa, si multe altele. Dar pe plaiurile mioritice , este totul posibil. Colegul care a venit cu ideea ca se poate schimba doar segmentii pe un cilindru,cred ca ,a ramas cu cunostintele anilor 60. Eu ca mecanic , nu voi putea miciodata ,sa dau o asemenea informatie unui client , sau unui om, care are nevoie de o asemenea lucrare ,la un motor de mercedes. Cind motorul, ajunge in faza ca segmentii sint dusi , cea mai ieftina varianta ,este sa se caute un alt motor, care este ok , si sa se faca schimbare de motor. O zi buna in continuare,

    Comment


    • #17
      Eu sunt mecanic de meserie...! Sfatul meu in ceea ce priveste segmentarea unui motor este urmatorul :In primul rand la fel cum a spus si antevorbitorul meu este vorba de uzura pistoanelor.. Intradevar ele sunt cantarite si echilibrate... De regula reparatia capitala la motor se face astfel: se scoate blocul motor se spala bine si cu ajutorul unui micrometru de interior se masoara camasile... daca sunt in cota admisa... daca nu sunt in cota admisa blocul trebuie bucsat si dus la honuit... pistoanele , segmentii , inclusiv cuzinetii bielelor trebuiesc inlocuiti cu unii noi... orice alta ajustare de genul schimbat numai segmenti sau schimbat numai un piston nu se poate traduce decat CARPEALA! o astfel de carpeala cum sa mai scris aici nu te duce mai mult de cateva zeci de mii de km! cat despre cost si necesar de piese.. ce pt sa spun pt un 124 2000 benzina... costul e cam mare. Dar daca totusi tii la aceasta masina si te gandesti sa o tii pe termen mai lung sfatul meu e sa nu recurgi carpeli pt ca tot tu te vei chinui apoi sa repari din nou ceea ce sa carpit. Aici in Galati depinde la cine faci schimbul setului motor dar pretul variaza intre 250-450 de lei, iar la service 600 de lei! O zi buna sa aveti!

      Comment


      • #18
        Segmentare

        O segmentare va fi reusita numai daca se vor face masuratori corecte la camasi, cu un pasametru sau o tripoda . Daca cilidrii nu vor fi uzati gen "butoi" sau "mosor", adica conicitate, cilindricitate, etc. atunci se poate face o segmentare cu rezultate bune .
        Binenteles si pistoanele trebuie sa fie in regula .
        Last edited by nstoe; 05-10-2010, 12:29 PM.

        Comment


        • #19
          Originally posted by asterisk View Post
          Eu sunt mecanic de meserie...! Sfatul meu in ceea ce priveste segmentarea unui motor este urmatorul :In primul rand la fel cum a spus si antevorbitorul meu este vorba de uzura pistoanelor.. Intradevar ele sunt cantarite si echilibrate... De regula reparatia capitala la motor se face astfel: se scoate blocul motor se spala bine si cu ajutorul unui micrometru de interior se masoara camasile... daca sunt in cota admisa... daca nu sunt in cota admisa blocul trebuie bucsat si dus la honuit... pistoanele , segmentii , inclusiv cuzinetii bielelor trebuiesc inlocuiti cu unii noi... orice alta ajustare de genul schimbat numai segmenti sau schimbat numai un piston nu se poate traduce decat CARPEALA! o astfel de carpeala cum sa mai scris aici nu te duce mai mult de cateva zeci de mii de km! cat despre cost si necesar de piese.. ce pt sa spun pt un 124 2000 benzina... costul e cam mare. Dar daca totusi tii la aceasta masina si te gandesti sa o tii pe termen mai lung sfatul meu e sa nu recurgi carpeli pt ca tot tu te vei chinui apoi sa repari din nou ceea ce sa carpit. Aici in Galati depinde la cine faci schimbul setului motor dar pretul variaza intre 250-450 de lei, iar la service 600 de lei! O zi buna sa aveti!

          In ceea ce priveste schimbarea pistoanelor la rebucsarea blocului motor nu cred ca este cazul (parerea mea ) .Cind am bucsat blocul motor la opel am dus pistoanele vechi impreuna cu blocul motor la atelierul respectiv mi-au facut bucsile la cota pistoanelor si nu am schimbat decit segmentii .Fiind vorba de o modificare a camasilor ( bucsilor in speta) ele se pot confectiona la cota dorita si nu e ca le cumperi stas din magazin la cota 0 reparatie si trebuie sa schimbi si pistoanele ca sa te incadrezi in cota .

          Repet e parerea mea personala ,nu sunt mecanic dar logic asa mi se pare

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF