Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Segmentare w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Segmentare w124

    as vrea sa stiu daca merita sa fac o segmentare la un motor de 2000 benzina,sau mai bine un set motor. initial am zis ca voi face doar o segmentare (compresia pe un piston este sub 8), dar mi-sa spus ca sigur chiuloasa este ovalizata si nu rezolv nimic cu o simpla segmentare , chiar fac mai mult rau decat bine.(chiuloasa fiind ovalizata segmnetii nu mai culca cum trebuie iar din cauza asat imi v-a consuma ulei.)
    ce parere aveti, ati mai facut segmentari? cu ce dificultati v-ati intalnit , cam ce ati mai schimbat in afara de segmenti si bineinteles garnitura chiuloasa, simeringuri supape...
    va multumesc.

  • #2
    eu am vrut sa schimb semeringurile la supape, iar cand am desfacut motorul a incput distractia: semeringuri la supape, planat chiuloasa, scaune la supape, distributia schimbata (pinion, lant, intinzator), garnitura chiuloasa, ulei, lichid racire, manopera. total 1700 lei. deci ar trebui sa te pregatesti daca te apuci sa desfaci motorul. la mine nu a fost nevoie sa umblu la pistoane, segmenti, cuzineti, care fusesera schimbate inainte cu un an. daca le mai pui si pe astea ajungi destul de scump

    Comment


    • #3
      deci ma cam pot astepta la multe.

      Comment


      • #4
        Si mie imi manca ulei si scotea fum pe la gazele de carter, asa ca am zis sa fac o SEGEMENTARE si cand au desfacut motorul baietii s-a ingrosat buba, mi-au zis ca trebe schimbate :

        segmentii
        cuzinetii
        bucsat blocul
        rectificat chiulasa'
        schimbat complet garniturile , la w 202 a fost 380 de lei.

        manopera in 2 service-uri, ca unii au desfacut masina si apoi au abandonat treaba pt ca le placeau mai mult combinatiile cu masini decat munca, dar mie nu mi-au spus dinainte.

        La final distractia m-a costat vreo 1500 de euro si 2 luni pierdute, pline de nervi, rugandu-ma de mecanici sa-mi faca motorul, desi ii plateam bine , doar nu o faceau moka.

        C-asa-i in tenis.

        Deci daca esti sado-masochist si nu ai ce face cu banii, apuca-te sa descfaci motoare.

        Comment


        • #5
          cred ca nu voi mai face nimica, sunt descurajat total

          Comment


          • #6
            Daca totusi vrei sa faci ceva sa ai motor bun, o optiune ar fi sa mergi in germania cu un specialist in motoare mercedes, un mecanic pe care sa-l cunosti, nu tot felul de auto-declarati specialisti si sa cumperi un motor de acolo.

            Cel mai bine e sa iei cu 1000 de euro o masina lovita in spate sau lateral. Sa pornesti motorul ca sa stii ca e bun.

            O aduci cu o platforma, schimbi motorul si iti ramane restul ca bonus pentru piese de schimb, poti sa le vinzi online.

            Masina 1000 de euro, din care mai recuperezi vanzand piese.
            Platforma 500 de euro
            Manopera cateva sute de euro, oricum mult mai putin decat daca ai reface motorul.

            Sau poti sa vinzi masina si iti iei altceva mai bun cu diferenta de bani.

            Comment


            • #7
              ar fi si asta o idee

              Comment


              • #8
                ajutor c 180 meu pierde ulei pe la garnitura de chiuloasa prin partea dinspre filtru de aer,astept un sfat
                Last edited by lucianph; 03-09-2010, 07:27 AM.

                Comment


                • #9
                  arthur81 ascultatl pe Traveler ca stie ce zice. Se pare ca nu numai un var de al meu a patit-o. Sa apucat sa schimbe garnitura de chiulasa si a ajuns sa faca tot motorul. La final 1000 de euro.


                  lucianph ..ai schimbat garnitura de chiulasa de curand ?
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sovieticool View Post
                    arthur81 ascultatl pe Traveler ca stie ce zice. Se pare ca nu numai un var de al meu a patit-o. Sa apucat sa schimbe garnitura de chiulasa si a ajuns sa faca tot motorul. La final 1000 de euro.


                    lucianph ..ai schimbat garnitura de chiulasa de curand ?
                    am cumparat-o de o saptama

                    Comment


                    • #11
                      Salut

                      Eu sunt de parere ca decat sa cumperi vre-un alt motor obosit,care dupa 10000KM o sa te lase si ala mai bine il faci pe asta care il ai si gata...stii k ai bagat 1000€ in el dar e ca nou....plus ca nu te costa nimic sa il desfaci si vezi care e problema,ce trebuie schimat,ce nu...daca nu e fff grav eu cred ca merita refacut.

                      Comment


                      • #12
                        Un pic off topic :

                        Odata demult pe cind eram fan Opel Manta am vrut sa schimb motorul ( un cih ) care avea segmentii sparti pe 3 pistoane cu unul 2.0 E de la SH iar patronul italian m-a intrebat : ai bani sa repari toate motoarele din bucuresti ? nu mai bine il repari pe al tau ?

                        Fiecare face cum crede de cuviinta eu unul desi sunt patit inca nu m-am invatat minte si tot mi-o mai fur citeodata

                        Suntem prea saraci ca sa ne carpim !

                        Comment


                        • #13
                          Ma uit la primul post si ma crucesc...Ce mama naibii are chiulasa ovalizata cu "calcatul"segmentilor?!?Ideea e ca nu rezolvi nimic cu segmentarea atat timp cat cilindrii au asa-zisul "prag de uzura" pe cilindru si risti sa distrugi pistoanele cand l-e bagi cu tot cu segmentii noi in cilindru..De unde mama dracului stiu mecanicii aia ca e chiulasa ovalizata dintr-o simpla privire?Aia se desface de pe motor,se pune pe o bucata de geam cu mediu dur sub dansul si se masoara diferenta de planeitate care nu trebuie sa fie mai mare de 0.02 mm!De-abia dupa aia o duci la planat..Compresia mai mica pe un cilindru poate sa fie cauzata(si in general asa e) din cauza unei supape arse/topite sau chiar scaunul acesteia nu mai are forma care trebuie si pe aici scapa compresia..Cand motorul consuma ulei primul lucru ii verifici compresia.Daca aceasta e buna si fara diferente intre cilindrii,te gandesti la simeringurile de supape,care se pot schimba si fara sa dai chiulasa jos prin intermediul unei scule speciale care se introduce pe filetul bujiei.Daca compresia difera de la un cilindru la altul,sau e scazuta pe toti cilindrii,se verifica punera la punct a distributiei..Daca aceasta e ok,se desface motorul si te poti gandii la ansamblul piston-segmenti-cilindru!Nu mai credeti ce spun toti mecanicii!
                          W124 E220 din 95

                          Comment


                          • #14
                            Sunt total de acord cu dan12101983. Ideea asta cu chiuloasa care se planeaza obligatoriu la fiecare desfacere tinde sa devina folclor printre mecanici. Chiar unele mici diferente de planeitate (0,05 mm) se accepta ca admisibile, astfel incat, odata cu strangerea garniturii, motorul sa fie in parametrii.
                            Mecanicii mizeaza mult pe autoritatea celui ce stie din experienta, astfel incat fac totul pentru ca reparatia sa fie cat de scumpa, cu cat mai putine riscuri.
                            Masurand si echilibrand, se poate schimba doar o supapa, doar un piston, doar segmentii de la un cilindru, etc...Nu intotdeauna intreg setul este nerecuperabil.

                            Comment


                            • #15
                              Sechi,in general,cand se umbla la pistoane si segmenti,acestea se schimba toate.Niciodata nu se monteaza aceiasi segmenti,pentru ca nu ii mai pui in exact aceeasi pozitie in care ei au lucrat..In plus,e pacat de toata munca pentru demontat si montat la loc sa nu-i schimbi toti segmentii.La fel,nu e indicat deloc sa-i schimbi doar un piston pentru ca pistoanele dintr-un set sunt cantarite si echilibrate special sa lucreze doar intre ele..Eu nu sunt de acord cu segmentarea,pentru ca nu faci decat sa-i mai prelungesti agonia motorului cu cateva zeci de mii de km..Iar schimbatul unui piston e carpeala mare,pentru ca dezechilibrezi intregul motor..Daca faci asta,e bine sa vinzi masina..Va doresc tuturor o zi buna!
                              W124 E220 din 95

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF