Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme motor E220 W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Panzer,iti multumesc pentru post!M-am uitat de am innebunit pe ambele contraaripi,si nu am magaria aia pe nicaieri,iar ECU sigur e in spatele bateriei in spatele unui plastic negru.Toata instalatia de la motor(comanda injectoare,bobine,etc) se duce in spatele bateriei.Inr-adevar, bobina de inductie e una iar modulul de aprindere e alta.M-am convins dupa ce am dat bobinele jos.
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #17
      Uite asa arata ECU la masina mea:
      Attached Files
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #18
        Originally posted by dan12101983 View Post
        Uite asa arata ECU la masina mea:
        Corect, motoarele M111 au doua modele, cel care il ai tu pe masina (calculator) si cel de care despre care ceri tu informati (modul de aprindere), asa ca nu iti face probleme ca nu l-ai gasit. Ambele fac acelasi lucru.

        Comment


        • #19
          Am si eu aceiasi problema la un W124 220E din 93 cu aprindere din Calculator nu cu modul pe aripa , pana la urma care a fost problema?Ca si eu ma gandeam ca maine sa dau jos bobinele si sa le schimb.multumesc anticipat !
          Dezmembrari Auto Mercedes-Benz Alba-Iulia Sos. De Centura Contact : 0743 462 289

          Comment


          • #20
            Specifica km si simptomele.
            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

            Comment


            • #21
              Originally posted by GoguL View Post
              Specifica km si simptomele.
              Km in bord sun 202000 , la relanti nu merge rotund, turometrul fluctueaza intre 900 - 700 iar in timpul mersului sacadeaza tinand si constant viteza iar tras nu trage deloc .Parca ar merge in 3 pistoane.
              Dezmembrari Auto Mercedes-Benz Alba-Iulia Sos. De Centura Contact : 0743 462 289

              Comment


              • #22
                Daca la relanti nu merge rotund poate fi din bobine,le poti verifica scotand cate o fisa pe rand...
                Fluctuatia poate fi din sonda,ecu,clapeta
                Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                Comment


                • #23
                  Originally posted by GoguL View Post
                  Daca la relanti nu merge rotund poate fi din bobine,le poti verifica scotand cate o fisa pe rand...
                  Fluctuatia poate fi din sonda,ecu,clapeta
                  Am schimbat bujiile dupa care mergea perfect iar dupa ce am dat o tura a revenit la vechea problema.
                  Dezmembrari Auto Mercedes-Benz Alba-Iulia Sos. De Centura Contact : 0743 462 289

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by GoguL View Post
                    Daca la relanti nu merge rotund poate fi din bobine,le poti verifica scotand cate o fisa pe rand...
                    Fluctuatia poate fi din sonda,ecu,clapeta
                    Sa rezolvat. Problema a fost din bobine si fise. Le-am schimbat merge prefect acuma.
                    Dezmembrari Auto Mercedes-Benz Alba-Iulia Sos. De Centura Contact : 0743 462 289

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF