Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme motor E220 W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor E220 W124

    Salut!Am un W124 E220 din 1995 si am o problema cu motorul.Indiferent ca e rece sau cald,merge in 3 cilindrii,dar doar la relanti.La peste 2000 ture merge cum trebuie,in 4.Problema e la cilindrul 1 de la distributie.Daca la relanti ii scot fisa de la bujie nu se modifica mersul motorului.Daca fac aceeasi operatiune la peste 2000 ture,se simte in mersul motorului cand ii scot fisa.Am verificat fise,bujii,am scanteie la toate fisele..Banuiesc ca e injectorul de la cilindrul 1.Oare e posibil ca acesta sa lucreze doar in turatie si in relanti sa nu mai lucreze?Cum as putea sa-l verific fara sa-l inlocuiesc cu altul?
    Ma gandesc sa-l pun la alt cilindru si sa vad daca face la fel si la cilidrul respectiv.Orice idee e binevenita!Poate v-ati lovit de aceiasi problema..
    W124 E220 din 95

  • #2
    Nu e de la injector.Am dat rampa de injectoare jos si am inlocuit injectorul 1 cu 2 si invers.Cilindrul 1 a ramas nefunctional la relanti.Injectorul primeste comanda,ca l-am testat cu lampa de control.Concluzia e ca toate injectoarele sunt bune.Mi se pare ca scanteia de la cil 1 e mai slaba ca la celelalte fise,parca e mai anemica si nici nu se aude "pacanitul" respectiv cand scoti fisa si o tii foarte aproape de bujie.Trag concluzia ca e de la modulul de aprindere(bobina de inductie) de la cilindrii 1-4.O sa incerc sa le schimb intre ele sa vad daca cilindrul nefunctional se muta pe 2 sau 3.Cat costa un modul de aprindere la sh?
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #3
      Asta e piesa care cred eu ca e vinovata.Pun niste poze pentru ca am vazut ca in multe cazuri se confunda ECU cu modulul de aprindere(care este o bobina de inductie).
      Attached Files
      Last edited by dan12101983; 10-08-2011, 19:35 PM.
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Acum sunt sigur ca bobina de inductie e de vina .Am schimbat fisa de la 1 la 4 si invers si cilindrul 1 lucreaza,nu mai lucreaza 4,deci bobina pt 1-4 e de vina(bobina 1-4 da scanteie in acelasi timp si la 1 si la 4,"dual firing",cand cil 1 e la sfarsit de compresie,cil 4 e la sfarsit de evacuare si bujiile de la 1 si 4 primesc ambele scanteie in acelasi timp)
        W124 E220 din 95

        Comment


        • #5
          Am o intrebare...Imi puteti spune si mie ce piesa e calculatorul din poza si daca eu am pe masina asa ceva(E220 W124)?Daca am,va rog sa-mi spuneti unde se afla montat pe masina!Merci!
          Attached Files
          W124 E220 din 95

          Comment


          • #6
            Salutare doar acum am vazut posturile tale si vad ca te zdrobesti aici singur.Ala din imagine cred ca este Throttle control.Crezi ca ar putea fi aia problema ta?Cati Km are masina?
            Attached Files
            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

            Comment


            • #7
              Masina are 280 000 km.Cred ca am probleme cu una din bobinele de inductie si ,din ce am mai citit pe net,cica si piesa aia se duce cand pica bobinele..Dar eu n-am vazut pe la motor piesa aia si nici nu seamana cu magaria aia de la clapeta de acceleratie.Merci pentru raspuns!
              W124 E220 din 95

              Comment


              • #8
                Acum sunt sigur ca e una dintre bobine.Le-am dat jos pe amandoua,si una dintre ele,aia care da scanteie la 1 si la 4,are ditamai crapatura langa plotul unde se infige fisa de la cilindrul 1,adica ala care nu-mi functiona.Tre sa schimb bobina.Poate ajuta pe cineva toata polologhia asta a mea!
                W124 E220 din 95

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dan12101983 View Post
                  Am o intrebare...Imi puteti spune si mie ce piesa e calculatorul din poza si daca eu am pe masina asa ceva(E220 W124)?Daca am,va rog sa-mi spuneti unde se afla montat pe masina!Merci!
                  Piesa din imaginea atasata este aprinderea (ECU), trebuie sa o ai si tu pe aripa dreapta fata, dar are o protectie si de asta nu iti dai seama, sigur o ai, verifica.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dan12101983 View Post
                    Acum sunt sigur ca e una dintre bobine.Le-am dat jos pe amandoua,si una dintre ele,aia care da scanteie la 1 si la 4,are ditamai crapatura langa plotul unde se infige fisa de la cilindrul 1,adica ala care nu-mi functiona.Tre sa schimb bobina.Poate ajuta pe cineva toata polologhia asta a mea!
                    Salut! Mai jos sunt preturi la piesa care te intereseaza.
                    Ignition coil: Vemo (Italy) - 230 lei; Beru (Germany) - 500 lei; OE - 660 lei.
                    Attached Files
                    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                    W 124 `93 E250 D ex 300 D


                    - Bond - James Bond.
                    - `Dullah - Abdullah.

                    Comment


                    • #11
                      Romulus,la mine ECU e montat in spatele bateriei,si e acoperit cu o carcasa de plastic.Mi-am bagat nasul pe acolo sa vad cum arata,dar nu seamana cu ala din poza.E mai mare si e din aluminiu.Ma gandesc ca poate asta din poza o fi ECU care echipeaza modelele cu KE Jetronic,aia cu injectie mecanica,dar nu stiu sigur.
                      Leo,preturile contin tva?L-e comercializezi tu?Preturile sunt bune.
                      Last edited by dan12101983; 10-13-2011, 21:58 PM.
                      W124 E220 din 95

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dan12101983 View Post
                        Romulus,la mine ECU e montat in spatele bateriei,si e acoperit cu o carcasa de plastic.Mi-am bagat nasul pe acolo sa vad cum arata,dar nu seamana cu ala din poza.E mai mare si e din aluminiu.Ma gandesc ca poate asta din poza o fi ECU care echipeaza modelele cu KE Jetronic,aia cu injectie mecanica,dar nu stiu sigur.
                        Leo,preturile contin tva?L-e comercializezi tu?Preturile sunt bune.
                        Da, sunt cu tva. Se aduc numai la comanda.
                        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                        W 124 `93 E250 D ex 300 D


                        - Bond - James Bond.
                        - `Dullah - Abdullah.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dan12101983 View Post
                          Romulus,la mine ECU e montat in spatele bateriei,si e acoperit cu o carcasa de plastic.Mi-am bagat nasul pe acolo sa vad cum arata,dar nu seamana cu ala din poza.E mai mare si e din aluminiu.Ma gandesc ca poate asta din poza o fi ECU care echipeaza modelele cu KE Jetronic,aia cu injectie mecanica,dar nu stiu sigur.
                          Leo,preturile contin tva?L-e comercializezi tu?Preturile sunt bune.
                          La motoarele M111 pe aripa dreapta este aceasta aprindere (ECU)

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dan12101983 View Post
                            Am o intrebare...Imi puteti spune si mie ce piesa e calculatorul din poza si daca eu am pe masina asa ceva(E220 W124)?Daca am,va rog sa-mi spuneti unde se afla montat pe masina!Merci!
                            Intrebare, piesa din poza este de vanzare, daca da spune-mi un pret, ms.

                            Comment


                            • #15
                              Imaginea cu pricina reprezinta un ZUNDSTEUERGERAET (modul de aprindere); se regaseste pe contraaripa, este fixat in 4 puncte, in el intra si un furtunas de vacuum, dedesubt are o pasta speciala de culoare alba cu rol izolator (modulul se incinge in draci !!!, de aceea si "pica"; mai mult, nu te previne a priori...pur si simplu dai la automat si nu mai porneste agregatu). La inlocuirea modulului se aplica pasta noua si se croiesc 1-2 sabloane din folie de mica.
                              Zundsteuergeraet-ul din poza ta este dedicat motoarelor in 4 pistoane. Ceea ce descrii tu ca fiind mare si din aluminiu, situat indaratul acumulatorului de 12V este calculatorul de ABS.
                              Adica, bobina de inductie este una iar modulul de aprindere este alta.
                              Toate cele bune!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF