Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme motor E220 W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor E220 W124

    Salut!Am un W124 E220 din 1995 si am o problema cu motorul.Indiferent ca e rece sau cald,merge in 3 cilindrii,dar doar la relanti.La peste 2000 ture merge cum trebuie,in 4.Problema e la cilindrul 1 de la distributie.Daca la relanti ii scot fisa de la bujie nu se modifica mersul motorului.Daca fac aceeasi operatiune la peste 2000 ture,se simte in mersul motorului cand ii scot fisa.Am verificat fise,bujii,am scanteie la toate fisele..Banuiesc ca e injectorul de la cilindrul 1.Oare e posibil ca acesta sa lucreze doar in turatie si in relanti sa nu mai lucreze?Cum as putea sa-l verific fara sa-l inlocuiesc cu altul?
    Ma gandesc sa-l pun la alt cilindru si sa vad daca face la fel si la cilidrul respectiv.Orice idee e binevenita!Poate v-ati lovit de aceiasi problema..
    W124 E220 din 95

  • #2
    Nu e de la injector.Am dat rampa de injectoare jos si am inlocuit injectorul 1 cu 2 si invers.Cilindrul 1 a ramas nefunctional la relanti.Injectorul primeste comanda,ca l-am testat cu lampa de control.Concluzia e ca toate injectoarele sunt bune.Mi se pare ca scanteia de la cil 1 e mai slaba ca la celelalte fise,parca e mai anemica si nici nu se aude "pacanitul" respectiv cand scoti fisa si o tii foarte aproape de bujie.Trag concluzia ca e de la modulul de aprindere(bobina de inductie) de la cilindrii 1-4.O sa incerc sa le schimb intre ele sa vad daca cilindrul nefunctional se muta pe 2 sau 3.Cat costa un modul de aprindere la sh?
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #3
      Asta e piesa care cred eu ca e vinovata.Pun niste poze pentru ca am vazut ca in multe cazuri se confunda ECU cu modulul de aprindere(care este o bobina de inductie).
      Attached Files
      Last edited by dan12101983; 10-08-2011, 19:35 PM.
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Acum sunt sigur ca bobina de inductie e de vina .Am schimbat fisa de la 1 la 4 si invers si cilindrul 1 lucreaza,nu mai lucreaza 4,deci bobina pt 1-4 e de vina(bobina 1-4 da scanteie in acelasi timp si la 1 si la 4,"dual firing",cand cil 1 e la sfarsit de compresie,cil 4 e la sfarsit de evacuare si bujiile de la 1 si 4 primesc ambele scanteie in acelasi timp)
        W124 E220 din 95

        Comment


        • #5
          Am o intrebare...Imi puteti spune si mie ce piesa e calculatorul din poza si daca eu am pe masina asa ceva(E220 W124)?Daca am,va rog sa-mi spuneti unde se afla montat pe masina!Merci!
          Attached Files
          W124 E220 din 95

          Comment


          • #6
            Salutare doar acum am vazut posturile tale si vad ca te zdrobesti aici singur.Ala din imagine cred ca este Throttle control.Crezi ca ar putea fi aia problema ta?Cati Km are masina?
            Attached Files
            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

            Comment


            • #7
              Masina are 280 000 km.Cred ca am probleme cu una din bobinele de inductie si ,din ce am mai citit pe net,cica si piesa aia se duce cand pica bobinele..Dar eu n-am vazut pe la motor piesa aia si nici nu seamana cu magaria aia de la clapeta de acceleratie.Merci pentru raspuns!
              W124 E220 din 95

              Comment


              • #8
                Acum sunt sigur ca e una dintre bobine.Le-am dat jos pe amandoua,si una dintre ele,aia care da scanteie la 1 si la 4,are ditamai crapatura langa plotul unde se infige fisa de la cilindrul 1,adica ala care nu-mi functiona.Tre sa schimb bobina.Poate ajuta pe cineva toata polologhia asta a mea!
                W124 E220 din 95

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dan12101983 View Post
                  Am o intrebare...Imi puteti spune si mie ce piesa e calculatorul din poza si daca eu am pe masina asa ceva(E220 W124)?Daca am,va rog sa-mi spuneti unde se afla montat pe masina!Merci!
                  Piesa din imaginea atasata este aprinderea (ECU), trebuie sa o ai si tu pe aripa dreapta fata, dar are o protectie si de asta nu iti dai seama, sigur o ai, verifica.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dan12101983 View Post
                    Acum sunt sigur ca e una dintre bobine.Le-am dat jos pe amandoua,si una dintre ele,aia care da scanteie la 1 si la 4,are ditamai crapatura langa plotul unde se infige fisa de la cilindrul 1,adica ala care nu-mi functiona.Tre sa schimb bobina.Poate ajuta pe cineva toata polologhia asta a mea!
                    Salut! Mai jos sunt preturi la piesa care te intereseaza.
                    Ignition coil: Vemo (Italy) - 230 lei; Beru (Germany) - 500 lei; OE - 660 lei.
                    Attached Files
                    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                    W 124 `93 E250 D ex 300 D


                    - Bond - James Bond.
                    - `Dullah - Abdullah.

                    Comment


                    • #11
                      Romulus,la mine ECU e montat in spatele bateriei,si e acoperit cu o carcasa de plastic.Mi-am bagat nasul pe acolo sa vad cum arata,dar nu seamana cu ala din poza.E mai mare si e din aluminiu.Ma gandesc ca poate asta din poza o fi ECU care echipeaza modelele cu KE Jetronic,aia cu injectie mecanica,dar nu stiu sigur.
                      Leo,preturile contin tva?L-e comercializezi tu?Preturile sunt bune.
                      Last edited by dan12101983; 10-13-2011, 21:58 PM.
                      W124 E220 din 95

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dan12101983 View Post
                        Romulus,la mine ECU e montat in spatele bateriei,si e acoperit cu o carcasa de plastic.Mi-am bagat nasul pe acolo sa vad cum arata,dar nu seamana cu ala din poza.E mai mare si e din aluminiu.Ma gandesc ca poate asta din poza o fi ECU care echipeaza modelele cu KE Jetronic,aia cu injectie mecanica,dar nu stiu sigur.
                        Leo,preturile contin tva?L-e comercializezi tu?Preturile sunt bune.
                        Da, sunt cu tva. Se aduc numai la comanda.
                        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                        W 124 `93 E250 D ex 300 D


                        - Bond - James Bond.
                        - `Dullah - Abdullah.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dan12101983 View Post
                          Romulus,la mine ECU e montat in spatele bateriei,si e acoperit cu o carcasa de plastic.Mi-am bagat nasul pe acolo sa vad cum arata,dar nu seamana cu ala din poza.E mai mare si e din aluminiu.Ma gandesc ca poate asta din poza o fi ECU care echipeaza modelele cu KE Jetronic,aia cu injectie mecanica,dar nu stiu sigur.
                          Leo,preturile contin tva?L-e comercializezi tu?Preturile sunt bune.
                          La motoarele M111 pe aripa dreapta este aceasta aprindere (ECU)

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dan12101983 View Post
                            Am o intrebare...Imi puteti spune si mie ce piesa e calculatorul din poza si daca eu am pe masina asa ceva(E220 W124)?Daca am,va rog sa-mi spuneti unde se afla montat pe masina!Merci!
                            Intrebare, piesa din poza este de vanzare, daca da spune-mi un pret, ms.

                            Comment


                            • #15
                              Imaginea cu pricina reprezinta un ZUNDSTEUERGERAET (modul de aprindere); se regaseste pe contraaripa, este fixat in 4 puncte, in el intra si un furtunas de vacuum, dedesubt are o pasta speciala de culoare alba cu rol izolator (modulul se incinge in draci !!!, de aceea si "pica"; mai mult, nu te previne a priori...pur si simplu dai la automat si nu mai porneste agregatu). La inlocuirea modulului se aplica pasta noua si se croiesc 1-2 sabloane din folie de mica.
                              Zundsteuergeraet-ul din poza ta este dedicat motoarelor in 4 pistoane. Ceea ce descrii tu ca fiind mare si din aluminiu, situat indaratul acumulatorului de 12V este calculatorul de ABS.
                              Adica, bobina de inductie este una iar modulul de aprindere este alta.
                              Toate cele bune!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF