Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune ulei scazuta 0-1

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune ulei scazuta 0-1

    Am si eu un w124 220CE si observ o chestie interesanta : masina functioneaza foarte bine dar pe ceasul de presiune ulei arata altceva si anume : cand pornesc motorul si pana se incalzeste putin sta presiunea la 3 apoi scade pe la 1 jumate in mers si sub 1 in stationare , dar nu afecteaza cu nimic bunul mers al motorului , adica funtioneaza foarte bine chiar si dupa un drum mai lung .

    Oare ce poate fii ?

  • #2
    Ma gandesc ca daca tu zici ca motorul e in mintile lui,pompa de ulei probabil e si ea ok...ramane sonda aia de sub filtrul de ulei sau ceasul din bord,la mine dupa ce am schimbat ceasurile din bord presiunea a crescut cu 0,5 bar la cald...
    Dar cel mai probabil e sonda aia...

    Comment


    • #3
      Originally posted by florynu View Post
      Am si eu un w124 220CE si observ o chestie interesanta : masina functioneaza foarte bine dar pe ceasul de presiune ulei arata altceva si anume : cand pornesc motorul si pana se incalzeste putin sta presiunea la 3 apoi scade pe la 1 jumate in mers si sub 1 in stationare , dar nu afecteaza cu nimic bunul mers al motorului , adica funtioneaza foarte bine chiar si dupa un drum mai lung .

      Oare ce poate fii ?
      Cat sub 1 iti scade?
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #4
        schimba sonda de pe fitru de ulei sau conecteaza in locul ei un manometru mecanic ... totusi istoria ne invata ca niciodata nu minte bordul cum ne mai pacalim singuri de multe ori si problemele sunt mult mai grave.
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #5
          Depinde si ce ulei ai in motor. Presupun ca ai un 10W40. Ia-ti un ulei 20W50 de la Selenia (hpx) sau Mobil1, ambele sintetice. Sau, varianta mai scumpa, 10W60. Selenia Racing sau Valvoline. Ultimul numar reprezinta indicele de vascozitate la cald, cu cat este mai mare cu atat uleiul este mai vascos la temperaturi inalte. In felul asta presiunea uleiului la cald la relanti va creste.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Semtexx View Post
            Depinde si ce ulei ai in motor. Presupun ca ai un 10W40. Ia-ti un ulei 20W50 de la Selenia (hpx) sau Mobil1, ambele sintetice. Sau, varianta mai scumpa, 10W60. Selenia Racing sau Valvoline. Ultimul numar reprezinta indicele de vascozitate la cald, cu cat este mai mare cu atat uleiul este mai vascos la temperaturi inalte. In felul asta presiunea uleiului la cald la relanti va creste.
            AM Ulei Liqui Moly 5w 40 faza e urmatoarea : Cand pornesc masina sare direct la 3 si sta acolo vreo 10 minute indiferent ce si cum apoi scade incetut si ajunge cand stau la semafor cu ea pe N sa stea la 0 da fara trepidatii sau fluctuatii sau mai stiu eu ce , nu consuma ulei deloc , merge absolut perfect da totusi ceasu ala zice altceva . Si chiar daca ma duc drum lung cu ea in turatii apoi ajung la ceva semafor exact aceeasi treaba , sta la 0 dar fara sa ma deranjeze e ca si cum nu as vaea ceasu si atunci nu as avea nimic de banuit .
            Last edited by florynu; 07-03-2011, 13:22 PM.

            Comment


            • #7
              Ia-ti un ulei 20W50 de la Selenia (hpx) sau Mobil1, ambele sintetice. Sau, varianta mai scumpa, 10W60. Selenia Racing sau Valvoline. Ultimul numar reprezinta indicele de vascozitate la cald, cu cat este mai mare cu atat uleiul este mai vascos la temperaturi inalte. In felul asta presiunea uleiului la cald la relanti va creste.
              Tare asta ... un fel de daca i-ti huruie cutia sau grupu baga vaselina cu rumegus ca nu mai face ....

              On-Topic. Verifica presiunea de ulei cu un manometru mecanic sau schimba sonda ... nu e de joaca cu problemele astea.
              1991 R129 300SL-24
              1991 w124 300CE-24
              1993 w202 C280
              1978 w116 450SEL 6.9
              1987 w201 190E 2.0
              1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

              Comment


              • #8
                Originally posted by Ford_V6 View Post
                Tare asta ... un fel de daca i-ti huruie cutia sau grupu baga vaselina cu rumegus ca nu mai face ....

                On-Topic. Verifica presiunea de ulei cu un manometru mecanic sau schimba sonda ... nu e de joaca cu problemele astea.
                Tare, netare, asta e faza cu indicii de vascozitate la uleiuri. De ce Mobil face reclama la 20W50 ca fiind un ulei pentru motoare cu multi km, uzuri mari, etc? De ce uleiul Selenia HPX este recomandat motoarelor vechi inainte de a merge la MOT (revizia in UK)?!? De ce, inclusiv prietenul tau, Stefan Alexandru, foloseste ulei cu vascozitate ridicata in numeroase masini cu care merge? Spatiile dintre piesele in miscare se maresc pe masura ce se uzeaza motorul. Iar pelicula de ulei din aceste spatii nu se mentine daca uleiul are o vascozitate scazuta. Destul de logic, zic eu.

                PS: Faza cu uleiul 90W140 in dif. chiar a functionat. Am amanat reparatia capitala cu vreo 8 luni. Timp in care m-am bucurat de masina.

                Comment


                • #9
                  Exact ce spuneam mai sus ... cand avem probleme cu motorul, cutia, grupul in loc sa le reparam bagam ulei mai gros, aditiv, vaselina rumegus sau ce avem la indemana. Tipic romaneste ....

                  De ce, inclusiv prietenul tau, Stefan Alexandru, foloseste ulei cu vascozitate ridicata in numeroase masini cu care merge?
                  Fraza asta e intamplatoare sau are un scop anume ? Oricum nu cred ca prietenul meu Stefan este foarte incantat de motoare M111 si prin urmare nu merge cu masini echipate cu asemenea propulsor ... masinile care ii plac lui si pe care le utilizeaza intradevar se simt bine cu 20w50.
                  1991 R129 300SL-24
                  1991 w124 300CE-24
                  1993 w202 C280
                  1978 w116 450SEL 6.9
                  1987 w201 190E 2.0
                  1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                  Comment


                  • #10
                    Vezi aici cum verifici sonda de ulei (treba cu bordul) http://www.k6jrf.com/MB_S500.html si vezi ce valoare. Dar, parerea mea este ca daca nu variaza presiunea uleiului, este de la vascozitate, deci, de la ulei.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ford_V6 View Post
                      Tare asta ... un fel de daca i-ti huruie cutia sau grupu baga vaselina cu rumegus ca nu mai face ....

                      On-Topic. Verifica presiunea de ulei cu un manometru mecanic sau schimba sonda ... nu e de joaca cu problemele astea.
                      L-am sunat azi pe mecanicu meu sa ii spun de faza si o zis ca atata timp cat motoru merge brici si ceasu tot la 0 sta cu presiunea inseamna ca e senzoru de presiune ulei ...

                      Ca daca ar fii ceva bai atunci 0 presiune inseamna mort .
                      Last edited by florynu; 07-04-2011, 14:20 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat ceva adica: am schimbat senzoru de presiune ulei si ce sa vezi cand il scot afara plin de ulei ... saracau asa calcula prost de altfel cu ulei in el . Schimbat senzorul si acum nu mai scade sub 1 orice ar fii chiar si cand e la 500 de ture .

                        Comment


                        • #13
                          Ai schimbat cu un senzor nou sau tot cu unul second hand? As fi curios la cat iti sta acum presiunea. Am fost la intrunirea clubmercedes din cluj si am vazut masina ta. Chiar suna impecabil motorul.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by crstn_savu View Post
                            Ai schimbat cu un senzor nou sau tot cu unul second hand? As fi curios la cat iti sta acum presiunea. Am fost la intrunirea clubmercedes din cluj si am vazut masina ta. Chiar suna impecabil motorul.
                            Pai si acum suna la fel de impecabil poate si mai bine ca am mai schimbat una alta si intradevar senzoru l-am pus second ca nou era 350 de lei si second 50 de lei si la prima vedere functioneaza bine ... Ideea e ca acuma nu scade presiunea sub 1 niciodata si daca as schimba poate si uleiu sa pun un 10w 40 ca acuma am 5w 40 poate ar sta si un pic mai sus .

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF