Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie automata 722.4

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie automata 722.4

    Va salut cu respect.As vrea sa schimb uleiul si filtrul in cutie si vreau sa stiu daca se schimba greu, necesita vreo amorsare?

  • #2



    Aici gasesti informatii necesare pentru a efectua operatiunea. Succes.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Va salut.Astazi am schimbat uleiul si filtrul in cutia de viteza la un 250td si dupa ce a bagat mecanicul uleiul si tot ce trebe si ia facut nivelul nu mai vrea sa mearga in R si foarte greu merge in D sau 3 si 2.Oare ce ar putea sa aiba asa din senin?

      Comment


      • #4
        E200 diesel - verifica nivelul. A scos uleiul si din convertizor ?
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Am gasit problema cica din cauza uleiului.Am bagat mobil 1 ATF si trebe bagat Castrol TQD.

          Comment


          • #6
            Cutiile astea merg cu ulei ATF II, norma MB 236.6. Ce mecanic e ala daca nici tipul de ulei nu-l cunoaste? Iti recomand ARAL ATF22. Eu asta am pus. Merge excelent. Uita-te la normele MB!!! Schimba si uleiul din convertizor (are un surub cu imbus pe el, invarti motorul si cand ajunge in dreptul fantei de sub masina il scoti).SCHIMBA MECANICUL-e praf.
            Last edited by priest; 07-02-2011, 08:58 AM.

            Comment


            • #7
              Lasa-mi te rog nr de tel sa te sun sa ma lamuresti cu niste treburi ca nu ii dau de cap nicicum.

              Comment


              • #8
                Am gasit problema cica din cauza uleiului.Am bagat mobil 1 ATF si trebe bagat Castrol TQD.
                Alta e problema ... asta cu tipul de ulei la utilaje vechi de acum 20 de ani e vax.
                1991 R129 300SL-24
                1991 w124 300CE-24
                1993 w202 C280
                1978 w116 450SEL 6.9
                1987 w201 190E 2.0
                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                Comment


                • #9
                  Atunci ce poate avea?Sa o iau de la inceput.Cutia mergea inainte sa schimb uleiul.A dat drumu la ulei din baie, a dat baia jos sa schimbe filtru, a pus baia inapoi cu garnitura noua si a bagat ulei(3 litri) dupa care a pornit motorul in P si ia facut nivelul.In D 3 2 intra dar in R nu vrea sa mearga, nu se misca.In D merge dar cand lasi acceleratia se infraneaza.Va rog sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa ii mai fac.Va multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Pentru Fordv6. Nu e vax. Cutiile vechi nu au computere ca altele noi. Cutia la care omu' face referire nu are computer. Da-ti seama ca orice anomalie in circuitul hidraulic este perceputa de cutie. ULEIUL CONTEAZA CEL MAI MULT. Compara ca idee ATF II cu o norma MB si tot un ATF II cu norma 236.6 (spre exemplu): vei observa ca cel cu 236.6 este mai gros. Pana si cantitatea uleiului conteaza. Acum sa gandim logic: cum de a mers inainte? Inteleg sa schimbe altfel, dar sa nu mearga deloc in mars-arriere? Inseamna ca mecanicul ala a umblat in cutie. In cazul in care nu pleaca de pe loc, inseamna ca patineaza, iar daca la masina aia mecanicul a scos doar 3 litri (fara sa scoata din convertizor uleiul...e praf omu'. De aia ajung masinile astea varza ca nu sunt unii in stare sa schimbe nici macar un ulei.

                    Comment


                    • #11
                      Pentru E200 diesel:0736915325

                      Comment


                      • #12
                        Pentru Fordv6. Nu e vax. Cutiile vechi nu au computere ca altele noi. Cutia la care omu' face referire nu are computer. Da-ti seama ca orice anomalie in circuitul hidraulic este perceputa de cutie. ULEIUL CONTEAZA CEL MAI MULT. Compara ca idee ATF II cu o norma MB si tot un ATF II cu norma 236.6 (spre exemplu): vei observa ca cel cu 236.6 este mai gros. Pana si cantitatea uleiului conteaza. Acum sa gandim logic: cum de a mers inainte? Inteleg sa schimbe altfel, dar sa nu mearga deloc in mars-arriere? Inseamna ca mecanicul ala a umblat in cutie. In cazul in care nu pleaca de pe loc, inseamna ca patineaza, iar daca la masina aia mecanicul a scos doar 3 litri (fara sa scoata din convertizor uleiul...e praf omu'. De aia ajung masinile astea varza ca nu sunt unii in stare sa schimbe nici macar un ulei.
                        Am pus ATF "de la robinet" in cutii automate d'astea clasice si merg perfect. O cutie nu se defecteaza pentru ca se schimba tipul de ATF pus in ea. Probabil cand a umblat acolo mecanicul a deranjat ceva, poate cand a schimbat filtrul a deranjat ceva pe la blocul de valve sau modulatorul vacuumatic ... cine stie ... oricum asta cu uleiul din punctul meu de vedere nu sta in picioare.
                        1991 R129 300SL-24
                        1991 w124 300CE-24
                        1993 w202 C280
                        1978 w116 450SEL 6.9
                        1987 w201 190E 2.0
                        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                        Comment


                        • #13
                          Nu prea avea ce sa deranjeze. Blocul de valve nici nu este atins. Decat daca o fi deranjat selectorul de viteze dar...slabe sperante. Cat despre modulatorul vacuumatic, ala face sa schimbe cutia cu socuri daca e stricat sau scos. Da, probabil s-a defectat cutia dar asta s-a intamplat sigur din cauza uleiului pentru ca asta a facut omul ultima data. Altceva nu vad ce se putea intampla la un schimb de ulei(avand in vedere ca mergea inainte cutia).

                          Comment


                          • #14
                            Imi dati si mie niste detalii despre cutia asta de viteza avand seria asta pe ea: 124 270 46 01 722 409 02 691387

                            Comment


                            • #15
                              Va salut domnilor.Am si eu o intrebare am cumparat o cutie de viteze automata (dupa cum am vorbit mai sus cealalta sa dus) si se pare este de benzina 260E cica merge fara probleme, dar am vazut langa cablul de kickdown un furtun de vacuum imi puteti spune si mie va rog ce rol are acesta?Va multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF