Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ventilator a.c 124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Va salut!

    Originally posted by entty View Post
    Salut,
    Tot nu ai spus daca ti-ai incarcat recent instalatia?
    Daca te referi la mine, nu am incarcat-o. Daca intrebarea este pentru sorin nik, acesta ti-a raspuns:
    Originally posted by sorin nik View Post
    nu stiu cand a fost incarcata instalatia

    Originally posted by dansand126 View Post
    Salutari. Nu, in cazul tau nu are 2 viteze. Doar dieselul cu elice prevazuta cu vascocuplaj si am mai vazut si la benzinare cu cuplaj electromagnetic.Sunt mai multe configuratzii facute pe care le-am vazut dar in cazul tau nu are 2 viteze sigur. Ar trebui sa verifici termocupla de pe a.c. drier cea rosie fiindca ea e responsabila de pornirea si oprirea ventilatorului;practic "vede" temperatura freonului si daca e defecta ori cupleaza tarziu(foarte sus d.p.d.v. termic) ori nu mai cupleaza deloc. E foarte posibil ca si la sorin nik sa fie tot aia dusa fiindca se strica destul de repede.Am vazut un singur caz in care sonda asta era defecta si pornea ventinatorul de nebun numai cand avea el chef indiferent daca era a.c. pornit sau oprit. Iar daca nu ai fi avut destul freon in instalatzie ,compresorul merge in nestire sau deloc, vent nu se cupleaza neam iar conductele de a.c. catre aeroterma au cam aceeasi temperatura (nu sunt reci). Toate cele bune.
    Multumesc.
    Sa inteleg ca sonda de la AC, aceea rosie, ar avea principiul de functionare ca a uneia de pe motor, nu depinde si de presiunea din instalatie? Daca desfac papucii sondei si unesc firele ce se duc la ea, ar trebui sa porneasca ventilatorul? Asa imi pot da seama daca este defecta? As pune alta(inlocui), dar daca o desfac nu iese freonul? Tot tind sa cred ca am putin freon in instalatie, sau nu suficient. Conductele AC-ului nu sunt chiar asa de reci, iar anul trecut daca mergea clima, sub masina mai curgea ceva condens, dar acum nimic.
    In fine, multumesc pentru sfaturi, va trebui (cand ma intalnesc cu banii) sa verific instalatia. Sunt lucruri care atunci cand simtim ca ne depasesc ar fi bine, sa ii lasam sa le faca, pe cei care intr-adevar se pricep. Inca o data, multumesc.
    Am gasit acum o discutie asemanatoare facuta pe forum cu ceva vreme in urma(ma apuc de citit): http://www.clubmercedes.ro/probleme-...124-t1581.html
    Numai bine tuturor!
    Last edited by tumar; 06-17-2011, 22:36 PM.
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #17
      Originally posted by tumar View Post
      Va salut!


      Daca te referi la mine, nu am incarcat-o. Daca intrebarea este pentru sorin nik, acesta ti-a raspuns:





      Multumesc.
      Sa inteleg ca sonda de la AC, aceea rosie, ar avea principiul de functionare ca a uneia de pe motor, nu depinde si de presiunea din instalatie? Daca desfac papucii sondei si unesc firele ce se duc la ea, ar trebui sa porneasca ventilatorul? Asa imi pot da seama daca este defecta? As pune alta(inlocui), dar daca o desfac nu iese freonul? Tot tind sa cred ca am putin freon in instalatie, sau nu suficient. Conductele AC-ului nu sunt chiar asa de reci, iar anul trecut daca mergea clima, sub masina mai curgea ceva condens, dar acum nimic.
      In fine, multumesc pentru sfaturi, va trebui (cand ma intalnesc cu banii) sa verific instalatia. Sunt lucruri care atunci cand simtim ca ne depasesc ar fi bine, sa ii lasam sa le faca, pe cei care intr-adevar se pricep. Inca o data, multumesc.
      Am gasit acum o discutie asemanatoare facuta pe forum cu ceva vreme in urma(ma apuc de citit): http://www.clubmercedes.ro/probleme-...124-t1581.html
      Numai bine tuturor!
      Salutare.Ai perfecta dreptate cu sonda rosie,asa se verifica daca e defecta, nu exista alta solutie dat fiind faptul ca ea lucreaza in temperatura (este o termocupla) ;cealalta sonda din imediata vecinatate a ei este responsabila cu sesizarea presiunii.. Ideea e ca ,daca facand scurt intre papucii care vin la sonda rosie ,porneste ventilatorul si se face rece in habitaclu sau una din conducte se raceste beton, inseamna ca nu duci lipsa de freon si e defecta sonda,caz in care treb schimbata si reincarcat cu freon ca se va pierde tot la demontare.Daca nu se raceste nimic si dupa 1-2- minute de la cuplare totul ramane neschimbat inseamna ca e freon foarte putzin in instalatzie si saraca sonda nu porneste ca nu are cu ce. Trebuie precizat ca presostatul(cealalta sonda de linga ea) se cupleaza si la 200 de grame de freon existentzi pe conducte si de aia porneste compresorul.Daca vei face verificarile acestea simple nu e musai sa te intalnesti cu banii ca sa rezolvi problema...cu 200-250 de ron maxim cu tot cu freoane daca e cazul...Toate cele bune.

      Comment


      • #18
        Salut,
        Ventilatorul de pe condensator iti ramane cuplat tot timpul, nu-i problema mare, eu la mine datorita conversiei pe propan ventilatorul trecea in functie prea tarziu, datorita acesteia am eliminat sonda de presiune ce comanda ventilatorul auxiliar, am scos firele de pe ea si le-am legat la un releu intermediar de comanda, semnalul pentru releu l-am luat de pe firele ce comanda compresorul sa porneasca, si la mine cand compresorul este pornit merge si ventilatorul auxiliar, compresorul sta pornit aproape de 80% din momentul functionarii climei, la tine foarte posibil ca sonda de presiune sa fie blocata pe circuit inchis si astfel ventilatorul auxiliar sa mearga tot timpul, ca sa o verifici iei un aparat de masura si vezi daca sonda are continuitate, ea cu motorul oprit nu ar trebui sa conduca nimic, sonda de pe chiuloasa ce comanda auxiliarul la temperaturi inalte prea putin posibil sa pice, dar daca pica aceasta poate fi desfintata cu usurinta prin taierea firului, deoarece cel putin la mine greu probabil ca apa sa urce la 110 grade sa-mi porneasca din sonda de pe chiuloasa, daca urca in halul acela din punctul meu de vedere exista o problema cu racirea!

        Comment


        • #19
          Originally posted by dansand126 View Post
          Salutare.Ai perfecta dreptate cu sonda rosie,asa se verifica daca e defecta, nu exista alta solutie dat fiind faptul ca ea lucreaza in temperatura (este o termocupla) ;cealalta sonda din imediata vecinatate a ei este responsabila cu sesizarea presiunii.. Ideea e ca ,daca facand scurt intre papucii care vin la sonda rosie ,porneste ventilatorul si se face rece in habitaclu sau una din conducte se raceste beton, inseamna ca nu duci lipsa de freon si e defecta sonda,caz in care treb schimbata si reincarcat cu freon ca se va pierde tot la demontare.Daca nu se raceste nimic si dupa 1-2- minute de la cuplare totul ramane neschimbat inseamna ca e freon foarte putzin in instalatzie si saraca sonda nu porneste ca nu are cu ce. Trebuie precizat ca presostatul(cealalta sonda de linga ea) se cupleaza si la 200 de grame de freon existentzi pe conducte si de aia porneste compresorul.Daca vei face verificarile acestea simple nu e musai sa te intalnesti cu banii ca sa rezolvi problema...cu 200-250 de ron maxim cu tot cu freoane daca e cazul...Toate cele bune.
          Salut!
          Le-am cam verificat pe toate, mai ramane sa fac "strap" intre firele de la termocupla dar sigur trebuie completat cu freon. Am lasat sa mearga ventilatorul dar nu pentru mult timp, mai vad zilele astea. Oricum este bine ca mai invatam cate ceva. Multumesc!
          Pun o poza cu cele doua sonde:
          Attached Files
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #20
            Salutari. Am reusit intr-un final apoteotic sa aflu cine se face raspunzator de viteza mare de la ventilator mai precis cine si cum se da comanda la releul pentru viteza mare;comanda vine direct din interior de la modulul de management cel cu 3 butoane ,catre releul coraspunzator pe un fir maro cu dunga gri la pinul 85 de la releu. Celalat pin ,86 de comanda se alimenteaza de la siguranta nr 7 la care apare tensiune la punerea contactului (pe 2x rosu cu dunga alba). Alte intrebari referitor la clima manuala ca am disecat totul si m-am prins cum sta treaba de la un cap la celalalt.... Toate cele bune.

            Comment


            • #21
              Salutam!
              Am "unit'' firele ce merg la sonda rosie(termocupla) si a pornit ventilatorul, l-am lasat sa mearga. A mers un timp, dar nu foarte turat dupa care s-a oprit singur. Tevile s-au racit slab spre deloc, deci freon ii trebuie. Oricum trebuie incarcata instalatia avand in vedere caldurile mari si masina neagra.
              Multumim de informatii. Numai bine va doresc.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #22
                sper sa fie bine cu ventilatorul acela
                Bet on Sports

                Comment


                • #23
                  Va salut!
                  Problema rezolvata cu ventilatorul ac-ului. Reincarcat instalatia cu freon si porneste la putin timp dupa ce porneste compresorul.
                  S-a mai rezolvat o problemuta la masinuta. Multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri.
                  Numai bine!
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF