Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ventilator a.c 124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ventilator a.c 124

    Sal.Am o problema cu ventilatorul de ac la un 124. Ramane cuplat in turatie maxima aproape tot timpul chiar daca ac este pornit sau nu. Ma puteti ajuta cu un raspuns?

  • #2
    Salut. Ofera mai multe detalii daca se poate;clima manuala ,automata....ventilatorul de la aeroterma sau cel din fata de pe radiator.....

    Comment


    • #3
      Ventilatorul care se afla pe radiator ramane cuplat.Clima este manuala, cred. Are 2 rotite stanga -dreapta

      Comment


      • #4
        Salut,

        Ti-ai incarcat recent instalatia?

        Comment


        • #5
          Salut. La tine teoretic ar putea fi unu din urmatoarele elemente defecterimul este termocupla de temperatura mare ,una de culoare rosie, blocata pe cuplat, adica daca o masori cu un ap de masura vei vedea ca face scurt intre pinii de contact in cazul in care e defecta cu conditzia ca motorul sa nu aiba peste 80 de grade;al doilea ar fi releul de comanda al ventilatorului ma refer la releul de comanda corespondent termocuplei de mai devreme,fiindca mai este unul linga el de comanda ptr turatzia mica de a.c. Ca sa afli care e acest releu pur si simplu il dai afara din soclu si ar trebi sa se opreasca ventilatorul.mai urmareste daca face "tzac"le punere inapoisau nu.Daca nu face si totusi ventilatorul porneste inseamna ca e defect si treb inlocuit. daca face tragi mufa de pe termocupla si vezi daca se opreste caz in care e def termocupla.....e simplu.... Numai bine.

          Comment


          • #6
            Salutam! Vazand astazi acest subiect, m-am gandit sa verific si la mine sa vad cum este cu ventilatorul AC-ului. Masina este W124 din '92, un 200E cu clima manuala.
            De cand am masina(un an), nu am auzit mergand ventilatorul AC-ului niciodata. Azi l-am verificat si este bun, functioneaza. Scotand mufa de pe sonda albastra cea cu 2 pini, a pornit ventilatorul. Am desfacut unde sunt releele si am descoperit releul "responsabil". Daca il scot se opreste, parca si tacane la cuplare, in schimb am observat ceva curios. Releul are 5 pini, iar locasul in care se cupleaza nu are fire decat pentru 4 dintre ei(acele "cuple" in care intra pinii).
            Daca scot, cum am mai zis, mufa din sonda de pe motor, cupleaza ventilatorul AC-ului si nu se opreste indiferent daca este pornita clima sau nu.
            Compresorul functioneaza, baga rece, dar parca nu cum ar trebui, va mai trebui completat cu freon.
            Poate asa trebuie sa faca si porneste la o temperatura mai mare a apei din motor(120-130de grade), fiind un ventilator auxiliar?
            Numai bine.
            Attached Files
            Last edited by tumar; 06-15-2011, 20:51 PM.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Buna seara!
              La agregatul meu, E250 Diesel, klimaanlage manuell, cand dau drumul sa bage aer rece, pleaca automat sau la scurt timp si ventilatorul din botul masinii, cel la care se refera sorin nik.
              Sincer, nu stiu cum e cu sonda de la benzinarul colegului tumar (saru mana pentru indicatiile de schimbare a hardyscheibe-ului); ce va pot spune este ca in cazul meu, la vreo 2-3 minute de la pornirea A/C-ului mi se invinetesc unghiile de frig, nu alta.
              Ma gandesc ca, fara ca acel ventilator sa porneasca si sa raceasca aripioarele radiatorului de A/C, la momentul cand masina respectiva zace in trafic urban, stopuri, aglomeratie, etc, in habitaclu nu avem aer de calitate ci, asa, o boare. Iar acel radiator nu ar avea de ce sa astepte exact apropierea de temperatura de 120-130 grade ca sa porneasca abia atunci.
              Sper ca nu m-am aflat in treaba, dar asa invatam cu totii in fond...din greseli.
              Numai bine!

              Comment


              • #8
                Salutam!
                Pai asta vrem, sa invatam, nu?
                Am gasit ceva date despre acea sonda:

                Behr OEM
                Water Temperature Sender; Blue Insulator with 2 Prong Connector; 130 Degree C
                sau:
                Hella
                Echipament vehicul pentru vehicule cu aer conditionat
                Dimensiune filet M14x1,5
                Numar poli 2 pol
                Culoare albastru
                Gama de temperatura [°C] 25 °C
                Gama de temperatura [°C] 80 °C
                Rezistenta electrica [Ohm] 4700 Ohm
                Rezistenta electrica [Ohm] 560 Ohm

                Deci cred ca va trebui sa o schimb sa vad cum se comporta.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Hai, că mă bag şi eu: în legătură cu ventilatorul de pe condensator (de fapt aşa-i zice la radiatorul de AC), şi la mine porneşte la scurt timp după ce dau drumul la climă (motor 2.5D, cine nu ştie). Dacă condensatorul nu are răcire suficientă (el este de fapt fierbinte, de-ţi frigi degetele dacă-l atingi), intervine ceea ce bine a precizat colegul Panzerwagen: aerul din habitaclu va fi doar ca o boare. Aşa, de curiozitate, luaţi un flacon cu apă, cu dopul găurit, şi stropiţi condensatorul: veţi observa o scădere aproape instantă a temperaturii agentului de răcire (freon, propan, ce-o fi). Toate astea, bineînţeles, în timpul funcţionării agregatului. Am văzut asta la moşu' care s-a ocupat de instalaţia mea, şi chiar acu' recent, când am fost la verificat presiunea. (Ca o paranteză off topic: credeam că mi-a scăzut presiunea, m-am dus la el, a pus aparatul, a urcat frumos, dar acul temperaturii de pe aparatul lui nu vroia să coboare. Aşa ne-am dat seama că, nu pleacă ventilatorul: era sărit cablul electric din mufă, ceea ce s-a rezolvat pe loc, "in no time". Ei, până să bag eu la loc firele, el a stropit cu apă pe radiator, şi acul a căzut aproape instantaneu.)
                  Scuze pt. povestea lungă, cele bune !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Salutari. Pentru colegul tumar; in primul rand trebuie sa stii ca temperatura de pornire a ventilatorului pe turatie maxima este data nu de sonda albastra ci de cealalta sonda alaturata cea cu 2 mufe de culoare neagra(foarte buna idee ca ai pus poze ).Pe ea dupa cum se vede si in foto este o mufa cu 2 pini corespondenta in interiorul sondei la o termocupla existenta acolo si o mufa cu un pin care este de fapt temperatura apei din bord. Practic este o sonda 2 in 1 .Cat despre faptul ca porneste la 120-130 de grade sincer nu prea e in regula; ar trebui inlocuita aceasta sonda.In al doilea rand sonda albastra serveste exclusiv unitatii de management a a.c. adica ii "spune " aerului conditionat ce temperatura are motorul;sonda asta are si un comportament atipic in functionare fatza de cele uzuale in sensul in care daca temperatura motorului are sub 20 de grade valoarea ei ramane constanta la 4,7 kohm;acelasi lucru se petrece si peste pragul ei superior valoarea ei ramanand constanta indiferent ca motorul are 90 sau 120 de grade. Cat despre treaba cu releul ideea e simpla:acolo trebuia sa ai un releu care sa aiba un contact normal-deschis iar tu ai unul cu 5 pini adica ultimul pin care bate "in gol" pe soclu este normal-inchis-ul releului;deci nu este nici o problema.Doar ca acela e releul de comanda pentru turatzia mica a ventilatorului, comandat de sonda rosie de pe "a.c. drier".Ca sa afli exact care e releul pentru turatzia mare iei o bucatzica de fir dezizolat la capete si faci scurt in mufa cu 2 pini de pe sonda cu 3 pini (motorul pornit si a.c. oprit).Toate cele bune.

                    Comment


                    • #11
                      Termocupla de pe motor functioneaza normal<cand se incalzeste si se raceste motorul > . Ventilatorul de a.c porneste singur cand pun contactul ori se cupleaza singur in mers (fara ca a,c sa fie pornit)

                      Comment


                      • #12
                        nu stiu cand a fost incarcata instalatia

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dansand126 View Post
                          Salutari. Pentru colegul tumar; in primul rand trebuie sa stii ca temperatura de pornire a ventilatorului pe turatie maxima este data nu de sonda albastra ci de cealalta sonda alaturata cea cu 2 mufe de culoare neagra(foarte buna idee ca ai pus poze ).Pe ea dupa cum se vede si in foto este o mufa cu 2 pini corespondenta in interiorul sondei la o termocupla existenta acolo si o mufa cu un pin care este de fapt temperatura apei din bord. Practic este o sonda 2 in 1 .Cat despre faptul ca porneste la 120-130 de grade sincer nu prea e in regula; ar trebui inlocuita aceasta sonda.In al doilea rand sonda albastra serveste exclusiv unitatii de management a a.c. adica ii "spune " aerului conditionat ce temperatura are motorul;sonda asta are si un comportament atipic in functionare fatza de cele uzuale in sensul in care daca temperatura motorului are sub 20 de grade valoarea ei ramane constanta la 4,7 kohm;acelasi lucru se petrece si peste pragul ei superior valoarea ei ramanand constanta indiferent ca motorul are 90 sau 120 de grade. Cat despre treaba cu releul ideea e simpla:acolo trebuia sa ai un releu care sa aiba un contact normal-deschis iar tu ai unul cu 5 pini adica ultimul pin care bate "in gol" pe soclu este normal-inchis-ul releului;deci nu este nici o problema.Doar ca acela e releul de comanda pentru turatzia mica a ventilatorului, comandat de sonda rosie de pe "a.c. drier".Ca sa afli exact care e releul pentru turatzia mare iei o bucatzica de fir dezizolat la capete si faci scurt in mufa cu 2 pini de pe sonda cu 3 pini (motorul pornit si a.c. oprit).Toate cele bune.
                          Salutam si multumesc pentru informatii.
                          Astazi de dimineata am verificat(schimbat) si sonda albastra si releul, sunt bune.
                          De acea sonda cu trei pini stiam, dar cu o obiectie, acea mufa cu doi pini este pentru termocupla ventilatorului pentru motor(cel putin la mine).
                          Sunt doua ventilatoare, unul pe motor si altul in fata "condensatorului" AC-ului.
                          Cel de pe motor functioneaza, se cupleaza pe la 98grade. Cel din fata condensatorului nu pleaca decat daca scot mufa de pe sonda albastra indiferent daca clima este pornita sau oprita. Sa inteleg ca ventilatorul de clima are doua viteze?
                          Iar cu sonda ca porneste la 120-130 de grade era doar o parere vazand acea descriere de la Behr(130 Degree C).
                          Din nou, multumesc.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Salut,
                            Tot nu ai spus daca ti-ai incarcat recent instalatia?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by tumar View Post
                              Salutam si multumesc pentru informatii.
                              Astazi de dimineata am verificat(schimbat) si sonda albastra si releul, sunt bune.
                              De acea sonda cu trei pini stiam, dar cu o obiectie, acea mufa cu doi pini este pentru termocupla ventilatorului pentru motor(cel putin la mine).
                              Sunt doua ventilatoare, unul pe motor si altul in fata "condensatorului" AC-ului.
                              Cel de pe motor functioneaza, se cupleaza pe la 98grade. Cel din fata condensatorului nu pleaca decat daca scot mufa de pe sonda albastra indiferent daca clima este pornita sau oprita. Sa inteleg ca ventilatorul de clima are doua viteze?
                              Iar cu sonda ca porneste la 120-130 de grade era doar o parere vazand acea descriere de la Behr(130 Degree C).
                              Din nou, multumesc.
                              Salutari. Nu, in cazul tau nu are 2 viteze. Doar dieselul cu elice prevazuta cu vascocuplaj si am mai vazut si la benzinare cu cuplaj electromagnetic.Sunt mai multe configuratzii facute pe care le-am vazut dar in cazul tau nu are 2 viteze sigur. Ar trebui sa verifici termocupla de pe a.c. drier cea rosie fiindca ea e responsabila de pornirea si oprirea ventilatorului;practic "vede" temperatura freonului si daca e defecta ori cupleaza tarziu(foarte sus d.p.d.v. termic) ori nu mai cupleaza deloc. E foarte posibil ca si la sorin nik sa fie tot aia dusa fiindca se strica destul de repede.Am vazut un singur caz in care sonda asta era defecta si pornea ventinatorul de nebun numai cand avea el chef indiferent daca era a.c. pornit sau oprit. Iar daca nu ai fi avut destul freon in instalatzie ,compresorul merge in nestire sau deloc, vent nu se cupleaza neam iar conductele de a.c. catre aeroterma au cam aceeasi temperatura (nu sunt reci). Toate cele bune.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF