salut, am si eu o problema cu ventilatorul/visco-cuplajul pt al meu 124 benzina 2000. s-a "consumat" segmentul ala de ...ferodou?... si miezul de pe vibrochen nu mai ajungea sa-l antreneze, asadar am facut o jucarie, pe care as tine-o pe timpul verii si atat: am pus o flansa de aluminiu suplimentara care sa antreneze non-stop ventilatorul. e rau sau bine?
inca ceva: inainte de modificare, presiunea din circuitul de racire era normala, simteam daca strangeam furtunele, acum nu mai prezinta acelasi comportament, nu mai aduna presiune, iar electrovent. de la clima sta mai relaxat, el isi face treaba doar cu presiunile si temperaturile de AC.
nu mai tin minte cum erau valorile la bord de temperatura racire inainte de asta dar acum nu trece de 80 gr. niciodata. cred ca ma minte putin, daca pun mana pe furtune dupa un raid in oras as zice ca are temperatura normala de lucru adica vreo 85. de fapt care e cea optima pt motor pe benzina? e o pb ca lucreaza permanent viscocuplajul pe timpul verii? care este senzorul care se ocupa de afisarea temperaturii la bord?
inca ceva: inainte de modificare, presiunea din circuitul de racire era normala, simteam daca strangeam furtunele, acum nu mai prezinta acelasi comportament, nu mai aduna presiune, iar electrovent. de la clima sta mai relaxat, el isi face treaba doar cu presiunile si temperaturile de AC.
nu mai tin minte cum erau valorile la bord de temperatura racire inainte de asta dar acum nu trece de 80 gr. niciodata. cred ca ma minte putin, daca pun mana pe furtune dupa un raid in oras as zice ca are temperatura normala de lucru adica vreo 85. de fapt care e cea optima pt motor pe benzina? e o pb ca lucreaza permanent viscocuplajul pe timpul verii? care este senzorul care se ocupa de afisarea temperaturii la bord?
Comment