Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

temperatura de lucru motor w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • temperatura de lucru motor w124

    salut, am si eu o problema cu ventilatorul/visco-cuplajul pt al meu 124 benzina 2000. s-a "consumat" segmentul ala de ...ferodou?... si miezul de pe vibrochen nu mai ajungea sa-l antreneze, asadar am facut o jucarie, pe care as tine-o pe timpul verii si atat: am pus o flansa de aluminiu suplimentara care sa antreneze non-stop ventilatorul. e rau sau bine?
    inca ceva: inainte de modificare, presiunea din circuitul de racire era normala, simteam daca strangeam furtunele, acum nu mai prezinta acelasi comportament, nu mai aduna presiune, iar electrovent. de la clima sta mai relaxat, el isi face treaba doar cu presiunile si temperaturile de AC.
    nu mai tin minte cum erau valorile la bord de temperatura racire inainte de asta dar acum nu trece de 80 gr. niciodata. cred ca ma minte putin, daca pun mana pe furtune dupa un raid in oras as zice ca are temperatura normala de lucru adica vreo 85. de fapt care e cea optima pt motor pe benzina? e o pb ca lucreaza permanent viscocuplajul pe timpul verii? care este senzorul care se ocupa de afisarea temperaturii la bord?
    Last edited by mihai24; 05-21-2011, 22:07 PM.

  • #2
    In principiu la benzinare temperatura optima e de 85 de grade,dar am vazut unele care lucrau la 90 grade...in principiu depinde de sonda aia de pe chiulasa,ea are diverse temperaturi la care cupleaza in functie de producator.

    Acum si eu cand am cumparat 124-le acelasi motor 2000benzina cu cuplaj magnetic la elice,aveam o garnitura de clingherit pusa intre elice si magnet,era pusa pe direct...m-am interesat pe aici pe acolo si am aflat ca nu e bine,ca motorul nu ajunge la temperatura optima de lucru,ii creste consumul si uzura si e al naibi de galagioasa elicea aia...intradevar temperatura nu mai trecea de 80 de grade

    Pentru lipsa de presiune ar trebui verificat busonul vasului de expansiune,el e supapa care tine presiunea pe instalatie...daca are garniturile praf trebe schimbat,si bineinteles daca apa nu creste in grade nu se mai face aceiasi presiune

    Comment


    • #3
      mda, cred ca o sa dau jos flansa de aluminiu si-l las pe cel electro sa-si faca treaba prin oras, atunci cand "considera" el ca trebuie sa ajute. e adevarat ca la inceput imi placea si mie cum se auzea motorul, dar cu timpul te cam satura. in plus, daca nu e bine pt temperatura, cu atat mai motivat sunt sa renunt la chestia asta.
      pe de alta parte, momentan am antigel rosu in instalatie, m-am uitat pe manualul masinii si nu am gasit tipul recomandat. voi de care puneti?

      Comment


      • #4
        Da, intradevar suna bine motorul cand ii culplat vasco ,zici ca-i ceva "bolid" cu nu stiu cati cai putere, nu 132 de cai din care mai sunt si morti printre ei.(in cazul meu).Scuze de off.
        CJ-20-AMN.

        Comment


        • #5
          Antigel G12 plus asta mi-a dat mie pe catalog cd l-am schimbat ptr 124,culori gasesti de toate felurile ideea e sa nu pui din ala prost cu silicati ca iti corodeaza chiulasa si cam tot ce e de aluminiu...

          Comment


          • #6
            asa, rasuflu usurat, constat ca am completat cu "master care" silikafrei - deci un super bun nemtesc ce mi-l daduse mecanicul meu pt peugeot, o masina care nu merita nici acid sulfuric pe instalatia de racire. deci astazi ma duc sa decuplez ventilatorul pasiv si, sa nu fiu offtopic, o sa ne vedem la sectiunea "aer conditionat", pt ca vreau sa vad de ce nu am debit de aer pe masina, pt ca simt ca nu face fata in habitaclu. debitul este egal si pe economic si pe clima, deci cred ca e imbacsit filtrul ala de sub stergator (e o controversa mare, se zice ca modelul 90 nu are filtru "de polen" sau cum i s-o zice in cazul asta, dar e greu de crezut ca-ti baga frunze'n nas, nu? deci trebuie sa fie ceva.). salut, o sa postez pb asta acolo, va multumesc anticipat

            Comment


            • #7
              Cum se poate face ventilatorul pasiv sa mearga pe direct? Mie de exemplu nu-mi mai porneste electroventilatorul in niciuna din ambele trepte si, in ambuteiaje, temperatura urca vertiginos spre 120 de grade
              Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

              Comment


              • #8
                Originally posted by Senna View Post
                Cum se poate face ventilatorul pasiv sa mearga pe direct? Mie de exemplu nu-mi mai porneste electroventilatorul in niciuna din ambele trepte si, in ambuteiaje, temperatura urca vertiginos spre 120 de grade
                pui o flansa de care vorbeam eu mai sus intre inelul ventilatorului si miezul de pe bloc. dar dupa cum au spus colegii,poate fi o pb, mai bine readuci la viata functiile electro, el stie exact cand sa intre.

                Comment


                • #9
                  De unde pot gasi asa o flansa?
                  Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Senna View Post
                    De unde pot gasi asa o flansa?
                    nu gasesti asa ceva, e o improvizatie si ar fi bine sa nu ramana permanenta, cum se intampla pe la noi:
                    practic, dai jos ventilatorul si dupa ce masori diametrul "ambreiajului" (discul dur rotund) proiectezi unul din aluminiu de aprox 1mm grosime, cu gaura de centru egala cu diametrul axului de pe pompa.

                    toata operatia asta numai daca ai un ventilator ca aici: http://oldskoolcontinental.blogspot....de-pulley.html
                    salutari

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF