Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema Cu Alarma(ungo)!!!!!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    aia trebe schimbata
    gasesti una la sh buna si gata balciu
    cica lipeste ceva acolo sa nu mai mearga in fatza, si dupa aia cum mai comuti pe faza lunga?
    meseriasii lu peste, ii plin de ei peste tot si in orice domeniu.
    Exista doua tipuri de masini :
    1. care au fost lovite
    2. care vor fi lovite

    Comment


    • #17
      Daca vrei sa dai airbagul jos inainte de orice scoate si bornele de la baterie. Cu borenele scoase nu are cum sa-ti sara in freza sub nici o forma. Verifica cu atentie si lamelele de contact de pe fundul volanului, cele care preiau curentul electric din coloana volanului si fac contactul pt claxon. Oricum e foarte ciudat fenomenul.... Sa iei maxim de volan si sa-ti claxoneze?????
      Last edited by florineasca; 03-21-2008, 23:44 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by claub79 View Post
        aia trebe schimbata
        gasesti una la sh buna si gata balciu
        cica lipeste ceva acolo sa nu mai mearga in fatza, si dupa aia cum mai comuti pe faza lunga?
        meseriasii lu peste, ii plin de ei peste tot si in orice domeniu.
        nu in fata .... in sus zicea el. daca ating un pic maneta fara sa o comutez pe alta pozitie intradevar se stinge. dar rezolvarea este cum ai zis. partea proasta ca in momentul in care a verificat firele sub bord a rupt mufele alea albastre frumoase si a legat si izolat cu banda. am vazut numa cand a aruncat resturile .... ce dracu sa mai zic.

        Comment


        • #19
          Mai faci rost de o mufa, cositoresti firele, pui tub termocontractibil pe fiecare si e ca nou.
          Exista doua tipuri de masini :
          1. care au fost lovite
          2. care vor fi lovite

          Comment


          • #20
            Originally posted by florineasca View Post
            Daca vrei sa dai airbagul jos inainte de orice scoate si bornele de la baterie. Cu borenele scoase nu are cum sa-ti sara in freza sub nici o forma. Verifica cu atentie si lamelele de contact de pe fundul volanului, cele care preiau curentul electric din coloana volanului si fac contactul pt claxon. Oricum e foarte ciudat fenomenul.... Sa iei maxim de volan si sa-ti claxoneze?????
            nu trebuie sa iau maxim ca sa claxoneze un pic daca iau dreapta claxoneaza dak iau mai mult stanga claxoneaza..
            God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

            Comment


            • #21
              toate astea se intampla de cand miam pus contactul nou.....cel vechi sa stricat si am adus unul nou...problema cu caontactul nou este ca acel vacuum nu e bun(mai precis capul de vacuum asta mia spus mecanicul care mi la pus)..eu nu opresc mashina normal eu o "omor"..opresc pe loc ii dau a treia si las ambreiaju dak invart de cheie mashina nu se opreste......saptamana asta astept intro dezmembrare din simleu un w124 si sper ca acel contact de la el sa imi fie bun.....de cand cu contactul nou am si problemele cu semnalizarile si cea cu claxonul......ce zicetzi?
              God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

              Comment


              • #22
                Trebuie sa dai neaparat jos volanul,sa vezi cei acolo,sub volan este un inel pe care "freaca",4 perii,prin alea se face contactul cu airbagul si claxonoul.Posibil ca periile sa fie distruse si da faca contact aiurea,la mine asa era si am preferat sa le dau jos pana gasesc altele bune decat sa ma trezesc cu airbagul in ochi la vre-o curba.
                W124.E200D
                Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

                Comment


                • #23
                  o sa ma uit si la ce ai zis tu dar totushi cred ca problema ar fi decat la claxon poate ceva scurt..oricum ma duc cu ea la elecrtician dar vroiam sa intreb si altzi oameni poate ma ajuta..ms
                  God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                  Comment


                  • #24
                    La claxon o fi ,dar contactele claxonului si ale airbagului sunt pe acelasi "inel".
                    W124.E200D
                    Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by paunionutz View Post
                      avaria este pusa pe direct nu are sigurante, iar semnalele au sigurante una sau doua nu sunt sigur, dar cred ca o singura siguranta


                      am rezolvat problema in urma cu ceva timp(nu mam obosit sa postez) ai avut dreptate era o siguranta dar nu era arsa ci era miscata sau nu facea contact bine cred.si in legatura cu claxonul care pornea singur ear vorba de 4 suriburi care erau destranse.mai aveam putzin si claxonam si cand daeam in gropi.deci a fost o treaba de 15 minute(electricianului atata ia luat sa le repare)
                      God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                      Comment


                      • #26
                        in legatura cu sigurantele..........daca ai din alea cu partea metalica argintie, poti fi sigur ca o sa-ti faca iar probleme,; asa ca la gunou cu ele si cumpara din alea aurii pe supor ceramic, nu plastic.
                        Exista doua tipuri de masini :
                        1. care au fost lovite
                        2. care vor fi lovite

                        Comment


                        • #27
                          o sa le fac o poza sa le vezi dar cred ca sunt cu capat argintiu....asa am vazut dak ma insel oricum pe wekkend o sa apara o poza 2 cu ele
                          Last edited by sebastian04; 04-21-2008, 13:17 PM.
                          God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                          Comment


                          • #28
                            sigurantele sunt cu capat argintiu...explicami care e diferenta intre cele cu capat argintiu si cele de care zici tu.....
                            God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                            Comment


                            • #29
                              Pai diferenta e ca astea se oxideaza repede, nu stiu de ce pentru ca nu stiu compozitia materialului respectiv, dar face un oxid negru, urat, crescand astfel rezistenta de contact --> incalzire.......si restu, de langa ele si nu stii ce au.Si neaparat supurt ceramic, ca plasticu se cam topeste
                              Exista doua tipuri de masini :
                              1. care au fost lovite
                              2. care vor fi lovite

                              Comment


                              • #30
                                aha si cam cat costa alea cu metal auriu???????? avere sau ase 1 milion sau stiu io
                                God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF