Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Cu Alarma(ungo)!!!!!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    aia trebe schimbata
    gasesti una la sh buna si gata balciu
    cica lipeste ceva acolo sa nu mai mearga in fatza, si dupa aia cum mai comuti pe faza lunga?
    meseriasii lu peste, ii plin de ei peste tot si in orice domeniu.
    Exista doua tipuri de masini :
    1. care au fost lovite
    2. care vor fi lovite

    Comment


    • #17
      Daca vrei sa dai airbagul jos inainte de orice scoate si bornele de la baterie. Cu borenele scoase nu are cum sa-ti sara in freza sub nici o forma. Verifica cu atentie si lamelele de contact de pe fundul volanului, cele care preiau curentul electric din coloana volanului si fac contactul pt claxon. Oricum e foarte ciudat fenomenul.... Sa iei maxim de volan si sa-ti claxoneze?????
      Last edited by florineasca; 03-21-2008, 23:44 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by claub79 View Post
        aia trebe schimbata
        gasesti una la sh buna si gata balciu
        cica lipeste ceva acolo sa nu mai mearga in fatza, si dupa aia cum mai comuti pe faza lunga?
        meseriasii lu peste, ii plin de ei peste tot si in orice domeniu.
        nu in fata .... in sus zicea el. daca ating un pic maneta fara sa o comutez pe alta pozitie intradevar se stinge. dar rezolvarea este cum ai zis. partea proasta ca in momentul in care a verificat firele sub bord a rupt mufele alea albastre frumoase si a legat si izolat cu banda. am vazut numa cand a aruncat resturile .... ce dracu sa mai zic.

        Comment


        • #19
          Mai faci rost de o mufa, cositoresti firele, pui tub termocontractibil pe fiecare si e ca nou.
          Exista doua tipuri de masini :
          1. care au fost lovite
          2. care vor fi lovite

          Comment


          • #20
            Originally posted by florineasca View Post
            Daca vrei sa dai airbagul jos inainte de orice scoate si bornele de la baterie. Cu borenele scoase nu are cum sa-ti sara in freza sub nici o forma. Verifica cu atentie si lamelele de contact de pe fundul volanului, cele care preiau curentul electric din coloana volanului si fac contactul pt claxon. Oricum e foarte ciudat fenomenul.... Sa iei maxim de volan si sa-ti claxoneze?????
            nu trebuie sa iau maxim ca sa claxoneze un pic daca iau dreapta claxoneaza dak iau mai mult stanga claxoneaza..
            God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

            Comment


            • #21
              toate astea se intampla de cand miam pus contactul nou.....cel vechi sa stricat si am adus unul nou...problema cu caontactul nou este ca acel vacuum nu e bun(mai precis capul de vacuum asta mia spus mecanicul care mi la pus)..eu nu opresc mashina normal eu o "omor"..opresc pe loc ii dau a treia si las ambreiaju dak invart de cheie mashina nu se opreste......saptamana asta astept intro dezmembrare din simleu un w124 si sper ca acel contact de la el sa imi fie bun.....de cand cu contactul nou am si problemele cu semnalizarile si cea cu claxonul......ce zicetzi?
              God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

              Comment


              • #22
                Trebuie sa dai neaparat jos volanul,sa vezi cei acolo,sub volan este un inel pe care "freaca",4 perii,prin alea se face contactul cu airbagul si claxonoul.Posibil ca periile sa fie distruse si da faca contact aiurea,la mine asa era si am preferat sa le dau jos pana gasesc altele bune decat sa ma trezesc cu airbagul in ochi la vre-o curba.
                W124.E200D
                Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

                Comment


                • #23
                  o sa ma uit si la ce ai zis tu dar totushi cred ca problema ar fi decat la claxon poate ceva scurt..oricum ma duc cu ea la elecrtician dar vroiam sa intreb si altzi oameni poate ma ajuta..ms
                  God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                  Comment


                  • #24
                    La claxon o fi ,dar contactele claxonului si ale airbagului sunt pe acelasi "inel".
                    W124.E200D
                    Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by paunionutz View Post
                      avaria este pusa pe direct nu are sigurante, iar semnalele au sigurante una sau doua nu sunt sigur, dar cred ca o singura siguranta


                      am rezolvat problema in urma cu ceva timp(nu mam obosit sa postez) ai avut dreptate era o siguranta dar nu era arsa ci era miscata sau nu facea contact bine cred.si in legatura cu claxonul care pornea singur ear vorba de 4 suriburi care erau destranse.mai aveam putzin si claxonam si cand daeam in gropi.deci a fost o treaba de 15 minute(electricianului atata ia luat sa le repare)
                      God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                      Comment


                      • #26
                        in legatura cu sigurantele..........daca ai din alea cu partea metalica argintie, poti fi sigur ca o sa-ti faca iar probleme,; asa ca la gunou cu ele si cumpara din alea aurii pe supor ceramic, nu plastic.
                        Exista doua tipuri de masini :
                        1. care au fost lovite
                        2. care vor fi lovite

                        Comment


                        • #27
                          o sa le fac o poza sa le vezi dar cred ca sunt cu capat argintiu....asa am vazut dak ma insel oricum pe wekkend o sa apara o poza 2 cu ele
                          Last edited by sebastian04; 04-21-2008, 13:17 PM.
                          God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                          Comment


                          • #28
                            sigurantele sunt cu capat argintiu...explicami care e diferenta intre cele cu capat argintiu si cele de care zici tu.....
                            God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                            Comment


                            • #29
                              Pai diferenta e ca astea se oxideaza repede, nu stiu de ce pentru ca nu stiu compozitia materialului respectiv, dar face un oxid negru, urat, crescand astfel rezistenta de contact --> incalzire.......si restu, de langa ele si nu stii ce au.Si neaparat supurt ceramic, ca plasticu se cam topeste
                              Exista doua tipuri de masini :
                              1. care au fost lovite
                              2. care vor fi lovite

                              Comment


                              • #30
                                aha si cam cat costa alea cu metal auriu???????? avere sau ase 1 milion sau stiu io
                                God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF