Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cum se schimba butucul de la cheia de contact ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutam!
    Daca ai reusit sa bagi sarmulitele, trebuie sa rotesti(desfiletezi) acel "capac" exterior. Iata un filmulet, diferenta este ca in filmulet nu introduce decat o sarmulita(asa este prevazut acel contact).

    Si inca o explicatie interesanta:
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #17
      Salutare.Nu cred ca ai contactul ca cel din filmulet. Daca este cu o singura gaura pt sarma da, dar daca are doua gauri trebuie sa faci ce ti/am zis.
      Incerci de mai multe ori ,nici mie nu mi/a iesit din prima, nu uita sarmele trebuie sa fie ascutite si trebuie sa intre suficient de mult, iar in momentul ala rotesti tot U-ul ala spre stanga si mai impingi usor in sarma.
      Trebuie sa iasa, o sa ramai surprins ce usor iese.

      Comment


      • #18
        Da, intradevar contactul meu este cel cu 2 gaurele, am reusit sa introduc sarma vre-o 4 cm, poate ca trebuia sa mai insist, dar m-am lasat pagubas pt ca daca mi s-a rupt cheia, si nu am mai putut sa pun contactul pe pozitia 1 am crezut ca degeaba imi intra sarma ca nu o sa pot.
        Deci mai exista sanse daca a intrat sarma ? Deasemenea, mentionez ca volanul meu nu este blocat, daca are vre-o legatura in toata povestea asta. Oricum, incerc dupa masa din nou.

        Comment


        • #19
          Daca a intrat sarma este bine.
          Mai incerca, o sa iasa.Cu multa rabdare.
          Numai bine.

          Comment


          • #20
            Nu reusesc nicicum, sarma am facut-o dintr-un umeras, am ascutit-o, intra 4,2 cm pana loveste in ceva, mai tare nu intra inauntru. Am miscat, am batut, dar nimic...ce mai pot sa incerc ?

            Comment


            • #21
              Incearca sa faci alta sarma putin mai subtire ca prima.
              Eu nu imi mai amintesc din ce a fost facuta sarma mea ca trebuie sa fie tare, sa nu se indoaie. Bafta.

              Comment


              • #22
                Am incercat toate felurile de sarme si toate marimile, dar nu vrea sa se invarta deloc, este blocat complet, nu stiu ce sa mai incerc...
                As putea sa incerc sa dau gaura in el cu bormasina ?
                Aveti alte idei ?

                Comment


                • #23
                  Gata, am rezolvat problema. Am dat gaura in butuc cu bormasina, dar tot cate putin, si am tot rupt bucatelele dinauntru pana a ramas doar peretele butucului, apoi cu am bagat dalta intre protectia de fier a butucului si butuc, fortand o parte a peretelui butucului, inainte-inapoi, pana s-a rupt (exact ca si sarma care o indoi dreapta stanga , pana se rupe).
                  Cand am dat gaura cu bormasina, am bagat sarma in forma de U in gaurelele de la butuc ca sa nu se invarta in gol.
                  Am scos apoi butucul, l-am bagat pe cel nou si gata.
                  Butucul nou este cu 2 chei, a costat 100 de lei fix si este facut la nemti.
                  La toata operatia, am folosit: dalta, surubelnita dreapta, bormasina.
                  Va pun mai jos o poza cu ce a ramas din butuc, ca sa vedeti exact cum am rupt peretele.
                  Deci se poate si daca nu schimbi tot ansamblul, ideea e sa ai rabdare si sa incerci sa gasesti solutii, pentru ca stiti prea bine: Orice se poate !
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    salutare...

                    si eu am avut aceeasi problema prin toamna si am fost nevoit sa schimb tot contactul....
                    am desfacut tot bordul pe sub volan si am fost nevoit sa tai cu flexul mansonul care vine pe coloana de la volan, am luat un contact sh cu 200 lei si a mers la fix....

                    mansonul are un colier pe care l-am strans mai tare....

                    alta sansa nu ai.....

                    am ins\cercat sa sparg butucul si am dat de 3 pastile de otel groase de 2-3 cm - nici o sansa

                    succes

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Leo View Post
                      E simplu de verificat. Se scoate acael switch din spatele contactului, se pune inapoi mufa pe el si se actioneaza cu o surubelnita. Daca nu cupleaza se incearca pe direct de la firele mufei. Daca pe direct cupleaza electromotorul, e clar ca switchul e pe duca. Bafta.
                      La mine acel swich este bun, de unde stiu asta :

                      -am desfacut/luat jos partea din spate, de plastic in care intra firele, sub acea piesa este piesa electrica (swich ul),
                      -am desfacut swich ul din cele 3 suruburi de restul contactului
                      -am imbinat iar swich ul cu piesa de plastic in care intra firele
                      - swich ul are in capatul opus piesei cu fire o degajare in care intra o surubelnita dreapta mare, in acel locas intra si piesa rotativa de la restul contactului
                      Daca invart cea degajare cu o surubelnita, masina porneste fara probleme, de ficare data, nu a ratat nici o data din zecile de incercari.

                      Eu cred ca acea piesa rotativa, sia mancat marginile si nu mai invarte tot timpul acea degajare.

                      Pun niste poze pentru a se intelege mai bine.

                      Poele cu piesa rotativa le am luat tot de pe forum , de aici :



                      Acum am o alta problema, nu pot scoate restul contactului afara, se invarte in acel ghidaj care merge spre volan, dar nu iese din el nici cum, are oare ceva smecherie si nu am prinso eu.
                      -am incercat in toate feluri dar nu am reusit.
                      Daca ma poate ajuta care cu vreun sfat, va rog da timi un telefon, sau apel sa vad ce pot face,
                      Merg iar sa incerc.

                      Claudiu,
                      0741.096.812

                      Multumesc !
                      Attached Files
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by marele_alb View Post
                        La mine acel swich este bun, de unde stiu asta :

                        -am desfacut/luat jos partea din spate, de plastic in care intra firele, sub acea piesa este piesa electrica (swich ul),
                        -am desfacut swich ul din cele 3 suruburi de restul contactului
                        -am imbinat iar swich ul cu piesa de plastic in care intra firele
                        - swich ul are in capatul opus piesei cu fire o degajare in care intra o surubelnita dreapta mare, in acel locas intra si piesa rotativa de la restul contactului
                        Daca invart cea degajare cu o surubelnita, masina porneste fara probleme, de ficare data, nu a ratat nici o data din zecile de incercari.

                        Eu cred ca acea piesa rotativa, sia mancat marginile si nu mai invarte tot timpul acea degajare.

                        Pun niste poze pentru a se intelege mai bine.

                        Poele cu piesa rotativa le am luat tot de pe forum , de aici :



                        Acum am o alta problema, nu pot scoate restul contactului afara, se invarte in acel ghidaj care merge spre volan, dar nu iese din el nici cum, are oare ceva smecherie si nu am prinso eu.
                        -am incercat in toate feluri dar nu am reusit.
                        Daca ma poate ajuta care cu vreun sfat, va rog da timi un telefon, sau apel sa vad ce pot face,
                        Merg iar sa incerc.

                        Claudiu,
                        0741.096.812

                        Multumesc !

                        Am reusit sa scot contactul, avea un mic opritor care trebuia apasat inauntru, cu cheia in contact,

                        L-am luat jos, l-am desfacut bucati, si se pare ca am probleme cu acea piesa mica rotativa, locasurile care cupleaza pe umerii de la butucul cheii s-au largit si nu mai stau fix, datorita acelui jos nu mai poate cupla automatul.

                        Pun niste poze sa vedeti si voi ce si cum.

                        Care imi poate spune unde gasesc piesa respectiva, defecta .
                        Attached Files
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • #27
                          Piesa aia nu vine separat. Numai daca gasesti un alt contact sa iei de la el sau sa-l schimbi cu totul si sa pastrezi butucul original.
                          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                          W 124 `93 E250 D ex 300 D


                          - Bond - James Bond.
                          - `Dullah - Abdullah.

                          Comment


                          • #28
                            Stimati colegi,fac apel la voi,de 3 zile ma chinuiesc cu firele de la mufa contactului,mi-au iesit din mufa si nu mai stiu sa le pun la loc...ma poate ajuta cineva cu o schema? sunt 7 fire unul mov,2 rosii,unul verde-alb,3roz cu galben,rosu si verde...astea trebuie sa intre in niste cifre,respectiv 50,30,15,30r,30x,15p etc
                            Mi-au iesit fire de par alb in cap de cand ma chinuiesc cu ele...

                            Comment


                            • #29
                              Poate reusesti sa te descurci cu link-ul asta :

                              Mercedes Benz 124 series 1985 to 1993 wiring diagrams Key to circuits. Information for wiring diagrams, starting, charging, cooling fan clutch and washer heater.

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc colegul nstoe si leo pentru ajutorul acordat!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF