Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cum se schimba butucul de la cheia de contact ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cum se schimba butucul de la cheia de contact ?

    De ceva vreme tot mi-a tot facut figuri butucul de la cheia de contact, adica nu puteam invarti cheia numai dupa multe incercari, alteori mergea din prima, alteori ma chinuiam 10-20 minute. Acum nu mai reusesc deloc sa invart cheia, intra in contact , se misca putin, dar atat. Am comandat un butuc nou (care trebuie sa soseasca saptamana asta) si as vrea sa-mi explicati cum se schimba butucul, daca ati facut careva asa ceva, sau daca ma indrumati spre un tutorial sau poze, scheme, etc. Va multumesc.

  • #2
    Trebuia sa faceti doar o copie dupa cheie.De obicei se toaca cheia, contactul nu are absolut nimic.
    La fel am patit si eu, am fost cu contactul si cheia in mana la un atelier de chei sa imi faca contactul dupa cheie dar nenea de acolo mi/a facut cheie si a mers super.
    In legatura cu scoaterea contactului e destul de simplu iti trebuie o sarma in forma de U cam de 15cm.Si la contact o sa fie 2 gaurele. Bagi sarma cat poti de mult in gaurelele alea{sarma sa fie putin ascutita la capete} si cand vezi ca a intret destul de mult circa 5cm rasucesti de <U> spre stanga.
    Asta e tot, sper sa te descurci.

    Comment


    • #3
      Multumesc de sfat. Prima data asa am crezut si eu ca e de vina cheia, si am mers sa fac o copie dupa cheie, dar domnul de acolo a spus ca-mi dau banii degeaba pe cheie (30 lei) ca nu o sa mearga, deoarece cheile mele (am 2 buc originale) nu sunt uzate absolut deloc, si de vina ar fi ceva arc din interiorul butucului, care se rasuceste pe santul acela de la baza cheii.
      Am comandat acum butuc (100 lei) nou, cu 2 chei, vineri ajunge la mine.
      As mai avea o intrebare, cand invart cu sarma, asa cum mi-ai explicat, trebuie sa fie cheia in contact ? sau nu conteaza ?

      Comment


      • #4
        Uitasem.Cheia trebuie sa fie in contact in pozitia 1.
        Imagini care sper sa te faca sa intelegi mai bine.
        My ignition suddenly got difficult to turn...so, I quickly called up a local dealer and ordered a new lock cylinder. Better to catch it before it

        Comment


        • #5
          Deci tocmai asta e problema, intra cheia in contact dar nu pot sa invart deloc, este blocat, deci nu am cum sa pun pe pozitia 1 ?...

          Comment


          • #6
            Treaba asta cu schimbatul butucului trebuia sa o faci de cand au inceput sa apara simptomele de blocare. Acum e prea tarziu si slabe sanse sa mai deblochezi contactul. Singura solutie e sa schimbi contactul complet dar pentru asta trebuie sa rupi siguranta care il tine blocat pe coloana de directie. E destul de munca si o pozitie tare dificila. Ia-ti multe tigari cu tine si incearca sa invarti cheia macar pana la pozitia 1. Bafta!
            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
            W 124 `93 E250 D ex 300 D


            - Bond - James Bond.
            - `Dullah - Abdullah.

            Comment


            • #7
              Si pentru a schimba contactul cu totul are nevoie cheie pentru a scoate mufa din spatele contactului.Sa nu fortezi prea tare cheia ca poate se si rupe in contact.Si sa ai grija cu mufa din spatele contactului cand tragi sa nu-ti iasa firele din ea ,ca om esti.Succes.
              CJ-20-AMN.

              Comment


              • #8
                Cu mufa n-ar fi o mare problema daca ies firele de la locul lor pentru ca avem schema electrica si se pun inapoi cum au fost cele 7 fire.
                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                - Bond - James Bond.
                - `Dullah - Abdullah.

                Comment


                • #9
                  Va salut !

                  Am si eu o intrebare , tot legat de contact, dar pentru un W202, C200, 1995, 100kw, benzina, Classic, masina are AC si Imobilizator (Imi cer scuze ca am invadat topicul pt 124)

                  La mine se invarte cheia, ajunge in pozitia "contact" cred ca pozitia 3, iar cand sa dau la automat, cheia se misca in pozitia urmatoare dar nu face nimic, nimic, nu porneste, nu maraie, nimic,

                  Se repeta asa de cateva ori si sa zicem la a 4 oara merge, dar trebuie sa tin cheia cumva fortata intr-o parte, in anumit unghi sa mearga.

                  Uneori merge din prima (rar) uneori merge din a 2 dar de cele mai multe ori trebuie sa incerc de 3, 4 ori, si sa tin cheia cat mai fortata intr-o parte (nu stiu cum sa explic exact pocedeul).

                  Se poate si la W202 schimba sau repara butucul, sa ramana aceiasi cheie sau trebuie un alt contact.

                  Cheia mea nu are cip, stiu sigur pentru ca am facut o copie normala cu 30 lei si merge, motorul porneste si merge, usa se deschide, e totul ok. (nu potriveste la torpedou doar)
                  Cheia este tip briceag cu inchidere incorporata, insa nu functioneaza inchiderea originala, masina are inchidere+alarma after market,
                  -imobilizatorul functionaeaza, adica daca nu se deschide din telecomanda nu porneste.

                  Daca ar trebui sa schimb contactul e problema, pentru ca nu imi va mai fi buna cheia de la noul contact la usa si torpedou (la portbagaj oricum nu merge). iar sa umblu cu 2 chei + telecomada de la inchidere nu e chiar comod.

                  Cam ce sfat imi dati.

                  Multumesc !
                  Last edited by marele_alb; 05-05-2011, 22:29 PM.
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by marele_alb View Post
                    Va salut !

                    Am si eu o intrebare , tot legat de contact, dar pentru un W202, C200, 1995, 100kw, benzina, Classic, masina are AC si Imobilizator (Imi cer scuze ca am invadat topicul pt 124)

                    La mine se invarte cheia, ajunge in pozitia "contact" cred ca pozitia 3, iar cand sa dau la automat, cheia se misca in pozitia urmatoare dar nu face nimic, nimic, nu porneste, nu maraie, nimic,

                    Se repeta asa de cateva ori si sa zicem la a 4 oara merge, dar trebuie sa tin cheia cumva fortata intr-o parte, in anumit unghi sa mearga.

                    Uneori merge din prima (rar) uneori merge din a 2 dar de cele mai multe ori trebuie sa incerc de 3, 4 ori, si sa tin cheia cat mai fortata intr-o parte (nu stiu cum sa explic exact pocedeul).

                    Se poate si la W202 schimba sau repara butucul, sa ramana aceiasi cheie sau trebuie un alt contact.
                    Cheia mea nu are cip, stiu sigur pentru ca am facut o copie normala cu 30 lei si merge, motorul porneste si merge, usa se deschide, e totul ok. (nu potriveste la torpedou doar)

                    Daca ar trebui sa schimb contactul e problema, pentru ca nu imi va mai fi buna cheia de la noul contact la usa si torpedou (la portbagaj oricum nu merge).

                    Cam ce sfat imi dati.

                    Multumesc !
                    Problema la tine e din partea electrica mai mult ca sigur. Se gaseste si separat ca piesa noua pe original. Ar trebui s-o schimbi pana nu apar alte probleme. Am vazut masini ca le-a luat foc instalatia din cauza asta. Iti atasez poza cu partea electrica.
                    Attached Files
                    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                    W 124 `93 E250 D ex 300 D


                    - Bond - James Bond.
                    - `Dullah - Abdullah.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Leo View Post
                      Problema la tine e din partea electrica mai mult ca sigur. Se gaseste si separat ca piesa noua pe original. Ar trebui s-o schimbi pana nu apar alte probleme. Am vazut masini ca le-a luat foc instalatia din cauza asta. Iti atasez poza cu partea electrica.
                      Nu stiu ce sa zic, este posibil, insa se manifesta ca si cum nu ar cupla ceva, nu ar atinge ceva doar atunci cand cheia, tinand-o fortata intr-o parte, cum am zis, ar atinge acel ceva, si ar cupla. (Cam greu de explicat)

                      O sa incerc sa merg la un service mai rasarit care se ocupa de asa ceva, sa vad ce imi zic ei.

                      Pana atunci orice idee e buna venita.

                      Multumesc !
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        E simplu de verificat. Se scoate acael switch din spatele contactului, se pune inapoi mufa pe el si se actioneaza cu o surubelnita. Daca nu cupleaza se incearca pe direct de la firele mufei. Daca pe direct cupleaza electromotorul, e clar ca switchul e pe duca. Bafta.
                        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                        W 124 `93 E250 D ex 300 D


                        - Bond - James Bond.
                        - `Dullah - Abdullah.

                        Comment


                        • #13
                          Partea electrica e mai mult ca sigur ,trebuie schimbata ,personal am ajutat un coleg de al nostru ,si culmea pe un w202 automat motorina am pus contact de w124 tot automat benzina ,era la fel .
                          Ca un ajutor la demontat pot zice ca iese foarte usor dupa deconectare mufa pe piesa principala (la partea subtire a piesei numarul 5 din desenul colegului Leo) are un bolt ca sa zic asa si trebuie apasat pe el dupa care iese foarte repede .Atentie nu se merita a se incerca a fii reparat riscurile arr fi mari.

                          Comment


                          • #14
                            Am uitat sa mentionez contactul de w124 a venit cu tot cu cheia aferenta .

                            Comment


                            • #15
                              Din pacate dragi colegi, am rupt cheia in contact.
                              Acum se invarte inelul in gol, adica prima parte a butucului, dar nu merge contactul, adica in sensul sa mi se aprinda luminile in bord, am putut si sa bag sarma indoita in gaurele pana la capat, dar atat, nu mai misca nimic.
                              Prin urmare, va rog sa ma sfatuiti ce sa fac mai departe, ce mai am nevoie sa cumpar pe langa butuc, pe care l-am luat deja ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF