Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema 124 200D '88

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema 124 200D '88

    Buna.Sunt nou pe acest forum.
    Detin un Mercedes 124 200D din 1988 si am si eu niste nelamuriri.
    Masina are 227.000 de km si vreau sa ii schimb uleiul.Ce ulei trebuie sa bag?Urmatoarea problema este ca vreau sa schimb boxele din fata si spate si vreau sa stiu cum se scoate grilajul de deasupra boxelor.Ma mai intereseaza de unde pot cumpara bucse pe spate ca sunt destul de uzate si fac urat la viteza mare.
    Astept niste raspunsuri daca se poate
    Last edited by mircea600sel; 04-16-2011, 15:07 PM.

  • #2
    Eu zic ca ulei ar fi bun 15w40.
    Bucsiile de pe spate le poti comanda de la un magazin de piese auto sa de pe forum.
    Boxele din fata au un grilaj din metal si pe marginea lui au o rama de plastic,bagi ceva surubelnita sub ea si o scoti afara iar apoi desfaci suruburile.

    Comment


    • #3
      Salut,
      Ca si ulei pentru motorul tau, iti recomand Ulei Motor Selenia HPX 20w50,mi-a fost recomandat si mie de 3 mecanici din Tm.
      Modul de acces la difuzoarele din fata il gasesti atasat in pdf-ul atasat.
      Toate bune,
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Unde pot sa gasesc si eu acest ulei de motor SELENIA HPX(20w50) este fabricat in Germania?daca la folosit cineva cum se comporta e bun de ceva?

        Comment


        • #5
          Il gasesti si in comert la magazinele mai mari de piese auto,La recipient de 2l.
          Am avut acest ulei bagat in motorul de 1.9D pe un 124,la recomandarea mecanicilor,deoarece motorul manca cam 1l la 1000Km de ulei cu 15w40.
          Acum am cumparat iara acest ulei de la un depozit din Timisoara (pretul imi scapa)sa pun si pe motorul de 3L benzina,inca nu am reusit sa-i fac schimbul cu HPX,sa vad rezultatele.

          Pare a fi fabricat in Italia.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Originally posted by marinel View Post
            Unde pot sa gasesc si eu acest ulei de motor SELENIA HPX(20w50) este fabricat in Germania?daca la folosit cineva cum se comporta e bun de ceva?
            Nu baga uleiul asta, din mai multe motive:
            1. Motorul tau nu are f. multi km ( doar 227.000 ); Ar trebui sa mergi pe 10W 40 sau maxim 15 W 40, Liqui Moly ( Msde in Germany ) , Aral (Made in Germany )sau Mobil 1 10W-60 ( care este full sisntetic).
            2. Selenia e ulei ptr Fiat;
            Mercedes CL 200 Kompressor
            Mercedes C 180 Kompressor

            Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

            Comment


            • #7
              2. Selenia e ulei ptr Fiat;
              Gresit! Daca citesti in poza a doua -scrie pe ambalaj si Mercedes...de unde asta ca e numai ulei pentru Fiat? Intradevar am folosit si eu la Panda numai Selenia si e foarte bun chiar il recomand in loc de uleiurile astea "made in germany" pe vapor.
              Multa stima.
              Stefan

              Comment


              • #8


                Click pe fiecare poza si apare fisa tehnica .
                Nu exista ulei specializat pentru o singura marca de masina .

                Comment


                • #9
                  Uleiuri Selenia
                  Selenia HPX

                  DESCRIERE

                  Ulei pentru motoare performante bazat pe o formula sintetica, care garanteaza obtinerea rezultatelor excelente în autoturisme cu kilometraj ridicat precum si în cele noi. Formula produsului foloseste cel mai nou grad de vîscozitate SAE 20W-super 50 si a obtinut omologarea celor mai mari constructori internationali.

                  CARACTERISTICA
                  Formula inovatoare de vîscozitate a uleiului HPX este definita ca 20W-super 50, deoarece în limitele de vîscozitate 20W-50 prezinta nivel de vîscozitate cinematica (21) caracteristic pentru uleiuri cu parametri înalti (urmatoarele limite 20W-60 se afla în scara între 21,9 si 26,1).
                  Datorita proprietatilor lui, uleiul HPX garanteaza functionarea la parametri ideali a motorului, reducerea consumului de ulei, reducerea fumozitatii. Este un ulei ideal pentru automobilele, care urmeaza sa fie supuse programului de revizie tehnica obligatorie.
                  Reduce emisia gazelor arse garantând stabilitatea la temperaturi înalte, reduce evaporarea si regenereaza motorul.


                  SPECIFICARE
                  SAE 20W-super 50
                  API SJ/CF
                  ACEA A3/B2
                  VOLKSWAGEN 501.01-505.00
                  MERCEDES BENZ 229.1

                  Comment


                  • #10
                    Dupa sarbatori ii schimb ulei si o sa bag doar ulei care scrie pe eticheta ca e fabricat in Germania.
                    Dar de care sa bag? acuma am 15w40, si vreau sa bag 20w50 care e diferenta inte acestea??

                    Comment


                    • #11
                      Renunta la 20w 50 , e doar un sfat , mai informeaza-te.
                      Un 10 w 40 ar fi indicat mai ales ca vine si vara acum. Ca marca , un Castrol as recomanda . Inteleg ca , poate acest ulei Selenia , il gasiti mai ieftin , dar totusi .... Zicea cineva mai sus ca majoritatea uleiurilor ce au eticheta "made in germany" sunt pe facute pe vapor . Sa nu uitam ca 90 % din electronicele din ziua de azi sunt facute in China . Scuze de off-topic .
                      Eu am in motor momentan Castrol Magnatec 10w 40 si sunt foarte multumit de el . Nu as schimba uleiul (sau ma rog marca) , decat daca gasesc ceva mai bun tot de la Castrol.
                      Numai bine .
                      Mercedes . (punct)
                      Mercedes w 124 300 e (1989)
                      Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
                      Mercedes w 211 220 cdi (2004)
                      Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
                      Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
                      Lexus IS 300 (1999)
                      Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

                      Comment


                      • #12
                        Salut.
                        Eu folosesc Mobil 10W40 Diesel, de cand l-am luat (280000 km, la zi 335000 km).
                        Diferenta fata de 15W40 (ce a folosit fostul proprietar) e clara pe turatii ridicate, cu 15W40 se aude mai tare in habitaclu.
                        Il schimb la ~10000 km. Nu consuma gram, sau insesizabil.
                        Motor 200d.

                        PS: m-am gandit la un 5W50 sau 10W50 pt ca in ralanti vara scade presiunea la ~1,3-1,5, dar am inteles ca asta nu e o problema.
                        Plus ca pretul e cu totul altul.
                        Last edited by Octavian___78; 06-13-2011, 10:26 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Domnilor, ma bag si eu in vorba: nu folositi decat ulei conform cu specificatiile producatorului automobilului d-voastra. Deci ptr. w124 Diesel, un 20W-40 sau 20W-50 este bun ptr. perioada de vara, dar ptr. cei care circula putin ( ca mine ) si fac 10000 de km intr-un an, eu zic ca un 15W-40 sau un 10W-40 este ideal, in conditiile in care plaja de temperaturi, in care lucreaza eficient aceste uleiuri, este intre +30 grade Celsius si -19, -20 grade Celsius. Ptr. temperaturi mai joase se foloseste un ulei 5W-50. Cat despre marci e o chestiune care tine, mai mult de preferinte si de impresiile facute in urma unor discutii. Am mai spus-o, W124 nu este o masina cu motoare sofisticate, pretentioase sau dificil de intretinut. Deci orice marca de ulei, care are caracteristicile de mai sus, este buna ptr. W124 diesel, cu conditia sa fie schimbat inainte de termenul indicat de fabricant.

                          Comment


                          • #14
                            As dori sa va intreb pe cei care ati incercat mai multe tipuri de ulei la acelasi motor daca ati observat o modificare a presiunii uleiului in functie de uleiul bagat in motor. Eu la ultimele 2 schimburi am bagat tot Castrol Magnatec 10W40 si presiunea sta cam la 1.3,1.2 la cald, dar cand sta la relanti umpic mai mult urca pana inspre 1.7,1.8. Inteleg ca pana sta peste 0.7 la relanti este ok, dar nu as vrea sa ajung acolo.

                            Motorul chiar merce impecabil, toarce ca un motor pe benzina (chiar am fost intrebat de mai multi prieteni, mai mult sau mai putin experimentati asta), dar ma deranjeaza cand vad presiunea la ulei asa jos.

                            Eu as tinde sa bag de data viitoare un 15w40 sau chiar un 20w40 desi nu as vrea sa fiu prins cu 20w40-ul in motor pe iarna.

                            Comment


                            • #15
                              Din ce stiu eu, e ca uleiul sintetic si semisintetic, fiind mai fluide, dau o persiune putin mai mica decat un ulei mineral. Adica indicatorul de presiune va indica o valoare mai apropiata de 2, la un ulei mineral, dar valorile presiunii de ulei sunt influentate de cativa factori, ca temperatura aerului, temperatura motorului, etc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF