Soryn! ai rezolvat problema?
Sunt tare curios daca s-a rezolvat pentru ca am si eu aceeasi problema dar alta masina.
Mai exact un Vito 639 115 cdi automata. Vibratii in trepte inferioare viteza 30-40 mers linistit, vibreaza la decelerari la viteze mici (ex: merg cu 50-60 si franez pentru a reduce viteza) , vibratii cand vreau sa cresc viteza, chiar si la viteza de 100, 120 dak accelerez pentru a creste viteza pleaca cu vibratii.Specific ca toate vibratiile provin de la cardan, zgomotele produse se aud clar sub masina fiind produse de cardan.
Masuri luate:
-schimbat suporti motor + cutie (piese originale)-- rezultat care a avut efect in ce priveste mersul motorului in stationare, zgomotul resimti in interior s-a diminuat si a disparut vibratia usoara a volanului pe care o avea cu motorul pornit in stationare
-schimbat rulmenti intermediari cardan (piese originale)-- rezultat= nici o diferenta.
Am fost martor si chiar am participat la schimbarea rulmentilor astfel am verificat toate partile cardanului si singura uzura care s-a vazut ar fi ca toate cele patru cruci cardanice au in punctul in care se aliniaza cardanul un "nod" care se simte la mana cand invarti crucea.Nu s-au gasit alte uzuri ale pieselor cardanului.
Urmeaza demontare cardanului si mers cu el la Rune cardane pentru verificare echilibrare.
Astept pareri!
Cu respect
Lucian
Sunt tare curios daca s-a rezolvat pentru ca am si eu aceeasi problema dar alta masina.
Mai exact un Vito 639 115 cdi automata. Vibratii in trepte inferioare viteza 30-40 mers linistit, vibreaza la decelerari la viteze mici (ex: merg cu 50-60 si franez pentru a reduce viteza) , vibratii cand vreau sa cresc viteza, chiar si la viteza de 100, 120 dak accelerez pentru a creste viteza pleaca cu vibratii.Specific ca toate vibratiile provin de la cardan, zgomotele produse se aud clar sub masina fiind produse de cardan.
Masuri luate:
-schimbat suporti motor + cutie (piese originale)-- rezultat care a avut efect in ce priveste mersul motorului in stationare, zgomotul resimti in interior s-a diminuat si a disparut vibratia usoara a volanului pe care o avea cu motorul pornit in stationare
-schimbat rulmenti intermediari cardan (piese originale)-- rezultat= nici o diferenta.
Am fost martor si chiar am participat la schimbarea rulmentilor astfel am verificat toate partile cardanului si singura uzura care s-a vazut ar fi ca toate cele patru cruci cardanice au in punctul in care se aliniaza cardanul un "nod" care se simte la mana cand invarti crucea.Nu s-au gasit alte uzuri ale pieselor cardanului.
Urmeaza demontare cardanului si mers cu el la Rune cardane pentru verificare echilibrare.
Astept pareri!
Cu respect
Lucian
Comment