Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vibratii caroserie!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratii caroserie!!

    Va salut dragi colegi,de ceva timp am o mare problema,cand merg cu masina simt vibratii in caroserie,cum ar fii in viteza 2 la 40km/h intra caroseria in rezonanta,la fel in a-3-a,la fel in a-4-a,ce-l putin intre 60 si 80 nu pot sa merg ca omu linistit,tre neaparat sa schimb in a-3-a,pentru ca toata caroseria intra in rezonanta,parca se rupe bucati,in schimb de la 80 in sus nu mai am treaba!
    Efectic m-am saturat de asa ceva,nu mai suport,nimeni nu stie ce are masina,am schimbat flanse,rulment intermediar,suporti de motor,o gramada de bani aruncati de pomana,nici o ameliorare,intrebarea mea ar fi,ce naiba poate sa aiba,a mai patit cineva asa ceva?Va rog frumos daca puteti sa ma jutati cu sfaturi!
    Am uitat sa specific:w124,200D,4 trepte,an 1990!

  • #2
    Salut,

    Citeste te rog asta:

    Comment


    • #3
      Salut ! Verifica BBS-urile(bucse bara stabilizatoare), daca nu, ceva nu se leaga bine ; poate a fost masina recarosata si nu s-a tinut cont de cutie, grup sau altceva ce ar fi putut diferi ; se intampla, mai ales daca iei masina de la cineva, la inceput ti se pare ok, si dupa ce te inveti cu ea, incepi sa-i vezi bubele....

      Comment


      • #4
        Problema este in felul urmator:masina a fost benzinar,eu asa am cumparat-o diesel,dar.....a functionat super,super bine,nu am avut probleme de genul,a inceput sa faca asa in timp,pur si simplu,fratemiu are w124,2.3 benzina si la el la fel se manifesta,dar la viteze mici nu se simt vibratii,decat intre 60 si 80!
        Bucsele pe masina sunt schimbate aproape toate,in nici un caz nu este de la roti....sau alte chestii de genu,oare sa se fii descentrat cardanul?aaa si inca ceva,masina ar trebui sa aiba acel amortizor de vibratii pe cardan?flansa aceea care seamana cu flansa de cuplaj,pentru ca eu nu o am

        Comment


        • #5
          Problema este in felul urmator:masina a fost benzinar,eu asa am cumparat-o diesel,dar.....a functionat super,super bine,nu am avut probleme de genul,a inceput sa faca asa in timp,pur si simplu,fratemiu are w124,2.3 benzina si la el la fel se manifesta,dar la viteze mici nu se simt vibratii,decat intre 60 si 80!
          Bucsele pe masina sunt schimbate aproape toate,in nici un caz nu este de la roti....sau alte chestii de genu,oare sa se fii descentrat cardanul?aaa si inca ceva,masina ar trebui sa aiba acel amortizor de vibratii pe cardan?flansa aceea care seamana cu flansa de cuplaj,pentru ca eu nu o am

          Comment


          • #6
            Pai daca sa umblat la cardan si nu la pus cum trebuie adica are niste ghidaje ca trebuiesc respectate atunci o sa bata de zici ca sari afara din masina. Si da tre sa aibe amortizorul de vibratii de langa cutie si cardan.

            Comment


            • #7
              Unde vine mai exact amortizorul acela?este prins de flansa care este la cutie?inaintea flansei,dupa flansa?difera,trebuie exact de 200D?si la benzinar este la fel?intreb in ideea in care si fratemiu are aceasta problema!eventual daca ai avea o poza,facuta la un ansamblu pe masina,ti-as fi recunoscator maxim!care sunt mai exact semnele la cardan,unde trebuie sa ma uit?

              Comment


              • #8
                Salutare! Flansele de la cardan...
                Attached Files
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Mersii pentru desen,dar nu vad unde este amortizorul de vibratii,mai trebuie sa fie o flansa care intra pe cardan.....trebuie sa am totusi asa ceva sau nu pe masina?
                  Pentru ca dupa cum spuneam,in masina simt ca este diesel in timpul mersului si nu are voie,parca as conduce o caruta,nu un Mercedes,in nici o masina din cate am avut nu m-am simtit asa de prost,nu are rost sa mai spun ca imi este rusine sa iau pe cineva in ea!D
                  Deci ce-l mai mult vreau sa stiu sigur,trebuie sau nu sa am asa ceva pe cardan?toate w124 sunt prevazute cu amortizorul de vibratii?la diesel ma refer

                  Comment


                  • #10
                    Salut Soryn! Din cate am observat, acel atenuator de vibratii exista cam pe majoritatea modelelor W124, exceptie ar face(conform info Detali.ru) modelele taxi. Am inteles ca ai schimbat cam tot ce se putea schimba. La rulmentul intermediar ai schimbat doar rulmentul sau intregul ansamblu(cu partea metalica+cauciuc)? Suportul la cutie cum se prezinta? La turatii mari este posibil ca, cardanul sa se alinieze si sa nu mai trepideze. Iti pun niste poze cu atenuatorul de vibratii. El vine montat pe primul segment al cardanului, cel de la cutie. Atenuatorul vine introdus pe cardan. Ca sa il montezi va trebui scos primul segment(demontat de pe masina). Inainte de a demonta cardanul va trebui sa faci semne pe ambele segmente, ca la montare sa le pui cum au fost.
                    O alta problema ar fi subturarea, daca mergi intr-o viteza superioara cu turatii mici ale motorului, cand intra in sarcina apar acele trepidatii.
                    Numai bine!
                    Attached Files
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Daca dai cardanul jos vei vedea pe primul segment doua proeminente iar pe ce-l de-al doilea segment o singura proeminenta de regula proeminenta singura de pe segmentul 2 (cel de la grup) tre sa o pui in asa fel incat sa fie la 1/2 dintre celelate doua de pe primul segment(cel de la cutie). Proeminentele sunt aproape unde se imbina cele doua segmente ale cardanului.

                      Comment


                      • #12
                        Permiteti-imi sa scriu si eu cateva cuvinte in legatura cu piesele astea de la cardan.
                        Am avut si eu probleme cu flansa asta dintre cutie si cardan, dar va spun sincer nu am simtit absolut nici o trepidatie pe caroserie in timpul deplasarii.
                        Deja asa de uzat era aceea flansa, cand porneam cu treapta 1 se auzea cum clancaneau surubele cu care era prins de cardan.
                        Am schimbat si flansa in sine si cealalta piesa de echilibrare, ca deja suruburile au pilit in el.
                        Deci dupa parerea mea nu de la aceste flanse se produc vibratiile in caroserie.
                        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                        Comment


                        • #13
                          Si eu am aceiasi problema la W126. Azi m-am bagat sub ea si am observat ca tamponul de la cutie s-a lasat . Verifica acel tampon. E mai usor de dat jos decat cardanul.
                          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                          W 124 `93 E250 D ex 300 D


                          - Bond - James Bond.
                          - `Dullah - Abdullah.

                          Comment


                          • #14
                            Salut si eu am avut probleme cu flansa de la cardan cand am cumparato si am mers cu ea mult si bine pana intro zi sa rupt si nu a mai mers dar nu a vibrat deloc caroseria.
                            Poate e altceva...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by danyel View Post
                              Daca dai cardanul jos vei vedea pe primul segment doua proeminente iar pe ce-l de-al doilea segment o singura proeminenta de regula proeminenta singura de pe segmentul 2 (cel de la grup) tre sa o pui in asa fel incat sa fie la 1/2 dintre celelate doua de pe primul segment(cel de la cutie). Proeminentele sunt aproape unde se imbina cele doua segmente ale cardanului.
                              Salutam! Iata si pozele:
                              Attached Files
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF