Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Moare motorul in mers

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moare motorul in mers

    Salutare!!!
    Am un w124, 200D, an 1986, manual 4 trepte, 75 CP de care sunt destul de multumit. Am totusi cateva probleme pe care as vrea sa le rezolv si v-as ruga sa ma ajutati.
    De cand a venit vremea mai rece, porneste mai greu, dar apoi sta in ralanti.
    Dupa ce plec cu ea, la vreo 15-20 minute de mers ('nu trag de motor'), incepe 'sa dea in nas' si tre sa apas pedala la podea pt a reusi sa ma tarasc cat de cat.
    Am schimbat filtrul de motorina si am schimbat si pe cel care s-a montat aditional (un prerfiltru din comert). Am schimbat duzele si am verificat bujiile, care sunt toate bune .
    Masina da simptome ca nu se alimenteaza suficient in sarcina. La ce anume ziceti sa ma uit, sa verific...sau sa schimb ???
    Astept, va rog sfaturi !!!

  • #2
    Incearca sa pui langa motor un bidon cu motorina si sa alimentezi de acolo motorul.
    sar putea sa fie si pompa de alimentare.
    Dupa simptome pare sa nu se alimenteaza cu motorina pompa de injectie.

    Comment


    • #3
      Salut
      Vezi ca mai este o sita in rezervor curatio si pe aia.

      Comment


      • #4
        Nu am inteles eu bine sau w124,200D,are pompa electrica in rezervor?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Soryn View Post
          Nu am inteles eu bine sau w124,200D,are pompa electrica in rezervor?
          Pe pompa de injectie mai exista o pompa de alimentare, la aceea se referea.

          Si eu spun ca mai intai sa verifici filtrul de la rezervor.

          Poza este a unei pompe de pe un 300D, dar sunt asemanatoare, numarul cilindrilor difera.
          Attached Files
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Originally posted by tumar View Post
            Pe pompa de injectie mai exista o pompa de alimentare, la aceea se referea.

            Si eu spun ca mai intai sa verifici filtrul de la rezervor.

            Poza este a unei pompe de pe un 300D, dar sunt asemanatoare, numarul cilindrilor difera.


            Si cum ajungi la filtrul ala de la rezervor?

            Si daca pe poza asta se vede cumva vacumul care are legatura cu oprirea motorului poti sa il insemni de rog ?

            Multumesc !
            God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

            Comment


            • #7
              Originally posted by sebastian04 View Post
              Si cum ajungi la filtrul ala de la rezervor?

              Si daca pe poza asta se vede cumva vacumul care are legatura cu oprirea motorului poti sa il insemni de rog ?

              Multumesc !
              Salutam! La filtrul de la rezervor se ajunge simplu, din el iese teava ce duce la motor, trebuie numai sa intri sub masina. Atasez schema si poza cu filtrul respectiv. Codul este pus pe poza.
              Atasez si poza cu locul unde intra furtunul de vacuum ce opreste motorul, cel putin la modelul ce l-am avut eu(cel din poza).
              Numai bine!
              Attached Files
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #8
                Sal

                Am si eu o intrebare cam stupida (Ce rol are termostatul pentru motorina?)

                Comment


                • #9
                  Salutam! Teoretic rolul unui termostat este acelasi indiferent daca este de apa sau alte lichide. Daca motorina este rece(perioada de iarna), circuitul motorinei trece prin "termostat" si prin acea piesa ce este prinsa pe chiuloasa prin intermediul acelor tevi,fiind incalzita de circuitul de apa(racire) al motorului, iar daca este calda, banuiesc ca nu mai face acel circuit, se duce direct in pompa de alimentare. Cred ca asta ar fi rolul acelui "termostat". Numai bine!
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Salut! Filtrul de care vorbeste "tumar" trebuie curatat mai ales ca pana acuma nici nu stiai de prezenta lui. Parerea mea in schimb este, ca nu filtrul e de vina, pt. ca masina face figuri abia dupa 15-20 de minute de mers. Eu as verifica si supapa de aerisire al rezervorului, oricum trebuie sa te bagi sub ea. Daca maine dimineata iti face iarasi figura desfa busonul de la rezervor si vezi ce se 'ntimpla, daca isi revine, se accelereaza, merge rotund, ti-sa infundat aerisirea.

                    Comment


                    • #11
                      ok, scuze de intarzierea raspunsului meu ; intru mai rar la pc datorita copiilor...
                      multumesc din suflet tuturor, in special lui "tumar", care a atasat si pozele indicatoare;aveam un "romanism"facut acolo, in sensul ca, pe furtunul de alimentare a pompei era interpus acel filtru mic din plastic alb, care ar fi facut o pre-filtrare ; ieri l-am eliminat si azi-dimineata n-au mai fost probleme; ramane sa verific si supapa de aerisire si sita rezervorului, dar, apropos, ca sa o scoti pe aia, nu trebuie sa ai rezervorul gol?
                      sa nu curga motorina din rezervor la scoaterea ei de pe pozitie...MULTUMESC !!!

                      Comment


                      • #12
                        MII DE MULTUMIRI! am mai observat ceva cam ciudat...la rece, releul de bujii declanseaza abia dupa 40-90 de secunde chiar, functie de cat e de frig afara ; acum, o fi ea masina batrana, si releul mecanic, dar totusi, nu e cam mult ?!?
                        intreb asta pentru ca nu am "martor"de bujii, masina a fost re-carosata cu caroserie de benzinara...cele bune !
                        Originally posted by tumar View Post
                        Salutam! La filtrul de la rezervor se ajunge simplu, din el iese teava ce duce la motor, trebuie numai sa intri sub masina. Atasez schema si poza cu filtrul respectiv. Codul este pus pe poza.
                        Atasez si poza cu locul unde intra furtunul de vacuum ce opreste motorul, cel putin la modelul ce l-am avut eu(cel din poza).
                        Numai bine!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by tumar View Post
                          Salutam! La filtrul de la rezervor se ajunge simplu, din el iese teava ce duce la motor, trebuie numai sa intri sub masina. Atasez schema si poza cu filtrul respectiv. Codul este pus pe poza.
                          Atasez si poza cu locul unde intra furtunul de vacuum ce opreste motorul, cel putin la modelul ce l-am avut eu(cel din poza).
                          Numai bine!


                          Ce prost is,trebuia sa te rog sa insemni si clapeta aia rosie pe care scrie stop,ca sa am un reper.Da da-i pace ca o sa iau alte repere.Aici in poza se vede mai bine,la fata locului ii mai complicat.Multumesc !
                          God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by sebastian04 View Post
                            Ce prost is,trebuia sa te rog sa insemni si clapeta aia rosie pe care scrie stop,ca sa am un reper.Da da-i pace ca o sa iau alte repere.Aici in poza se vede mai bine,la fata locului ii mai complicat.Multumesc !
                            Salutam! Am facut o sageata si la acea clapeta.
                            Attached Files
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Mormaila View Post
                              ok, scuze de intarzierea raspunsului meu ; intru mai rar la pc datorita copiilor...
                              multumesc din suflet tuturor, in special lui "tumar", care a atasat si pozele indicatoare;aveam un "romanism"facut acolo, in sensul ca, pe furtunul de alimentare a pompei era interpus acel filtru mic din plastic alb, care ar fi facut o pre-filtrare ; ieri l-am eliminat si azi-dimineata n-au mai fost probleme; ramane sa verific si supapa de aerisire si sita rezervorului, dar, apropos, ca sa o scoti pe aia, nu trebuie sa ai rezervorul gol?
                              sa nu curga motorina din rezervor la scoaterea ei de pe pozitie...MULTUMESC !!!
                              Prima data tragi cu furtunul cat poti si dupa aceea desfaci conducta de la filtru. N-ar trebui sa-ti ramana mai mult de 3-4 L, care iti incape intr-o tava.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF