Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu se deschid usile cu cheia!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    salut,
    Tin sa cred ca problema care ti-o face alarma este datorata unei nereguli pe circuitul de inchidere centralizata a masini.Cheia cand este introdusa intr-unul din cele 3 butuce intra/se roteste fara sa agate?In perioada rece sunt sanse mari ca butucul sa se blocheze(eu am patit-o si a trebuit sa dau butucul jos si sa-l curat de nisip si alte murdarii).Daca usile sunt inchise si tu esti in masina,apasand pe "tamburusul" din portiera se intampla ceva?Iti atasez schema circuitului de inchidere,poate te ajuta.Verifica totusi si pompa.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Originally posted by TonyDarko View Post
      salut,
      Tin sa cred ca problema care ti-o face alarma este datorata unei nereguli pe circuitul de inchidere centralizata a masini.Cheia cand este introdusa intr-unul din cele 3 butuce intra/se roteste fara sa agate?In perioada rece sunt sanse mari ca butucul sa se blocheze(eu am patit-o si a trebuit sa dau butucul jos si sa-l curat de nisip si alte murdarii).Daca usile sunt inchise si tu esti in masina,apasand pe "tamburusul" din portiera se intampla ceva?Iti atasez schema circuitului de inchidere,poate te ajuta.Verifica totusi si pompa.
      Deci cand introduc cheia intr-unul dintre cele 3 butuce nu se invarte deloc!cand usile sunt inchise si apas pe tamburus se inchid toate usile.
      Daca ai,sau aveti vreo idee cum pot sa dezactivez si armarea automata a masinii,adica daca o las deschisa se aude sunetul de inchidere al usilor dar ele nu se inchid iar daca incerc sa o deschid incepe alarma.Am inteles ca e un fel de sistem de protectie pentru a arma masina atunci cand o lasi deschisa.Dar pe mine unu ma scoate din sarite,trebuie sa stau mereu sa dezactivez apas inca odata pe butonul de inchidere/deschidere pentru a putea intra in masina fara sa inceapa alarma.!

      Comment


      • #18
        Singurul lucru care l-am gasit despre alarma mea este asta .Dar nu vad sa scrie ceva despre setarile ei sau cel putin nu imi dau seama dar nici macar nu stiu daca este acelasi sistem de alarma..dupa schema pare cam la fel
        http://www.autoelectric.ru/autoalarm...s12c/cs12c.htm

        Comment


        • #19
          Salut ! Gaseste modulul alarmei si scoate siguranta de pe el pentru 30 de minute. S-ar putea sa se redreseze...Pe masina mea am alarma care face cam la fel ; modulul se gaseste in dreapta fata sub bord - se dau covorasele si capacul de plastic din podea la o parte, iar din modulul inchiderii, pleaca un fir in sus,in spatele bateriei cu o siguranta albastra de 10 A - asa e la mine - ; cand imi "facea figuri" inchiderea, o scoteam pe aia - siguranta - cateva minute, dupa care isi revine !
          Eu ma pomeneam ca imi suna alarma fara sa inchida usile...
          Sper sa te ajute !
          Originally posted by rosu22 View Post
          Deci cand introduc cheia intr-unul dintre cele 3 butuce nu se invarte deloc!cand usile sunt inchise si apas pe tamburus se inchid toate usile.
          Daca ai,sau aveti vreo idee cum pot sa dezactivez si armarea automata a masinii,adica daca o las deschisa se aude sunetul de inchidere al usilor dar ele nu se inchid iar daca incerc sa o deschid incepe alarma.Am inteles ca e un fel de sistem de protectie pentru a arma masina atunci cand o lasi deschisa.Dar pe mine unu ma scoate din sarite,trebuie sa stau mereu sa dezactivez apas inca odata pe butonul de inchidere/deschidere pentru a putea intra in masina fara sa inceapa alarma.!

          Comment


          • #20
            Da colegul Mormaila insa daca te uiti pe link-ul dat de el o sa vezi ca modelul lui de alarma e monobloc. Adica toata alarma se afla in sirena. Care sirena(adica alarma) are acumulator incorporat.Iar daca ii tai alimentarea suna de o ia naiba. Pina la urma cred ca cea mai buna solutie ,ca practic alama nu mai trimite comanda la pompita de inchidere/deschidere usi,e sa o dai jos de pe masina si sa o desfaci sa nu fie corodata in interior pe cablaj, poate de aia a luat-o razna asa. Cheita din spatele ei o mai ai?

            Comment


            • #21
              Originally posted by dansand126 View Post
              Da colegul Mormaila insa daca te uiti pe link-ul dat de el o sa vezi ca modelul lui de alarma e monobloc. Adica toata alarma se afla in sirena. Care sirena(adica alarma) are acumulator incorporat.Iar daca ii tai alimentarea suna de o ia naiba. Pina la urma cred ca cea mai buna solutie ,ca practic alama nu mai trimite comanda la pompita de inchidere/deschidere usi,e sa o dai jos de pe masina si sa o desfaci sa nu fie corodata in interior pe cablaj, poate de aia a luat-o razna asa. Cheita din spatele ei o mai ai?
              Salut!Eu nu am inchiderea defecta,se inchid usile fara probleme(ma referer la inchiderea centralizata) .Cu inchiderea de la cheie am probleme pentru ca nu se inchid cu cheia.Iar cu alarma vreau sa aflu cum dezactivez optiunea de autoarmare a usilor(atunci cand las usile deschise inchiderea scoate un ,,beep" si se armeaza usile si cand vreau sa le deschid urlaaa alarmaaa ).Si ma enerveaza sa dezactivez mereu autoarmarea ca sa pot intra in masina fara sa urle

              Comment


              • #22
                Scuze, nu m-am uitat...logica asa ar spune,ori ca alarma nu mai trimite comanda la pompita, ori ca limitatoarele de la usi nu lucreaza-tamburusurile-din moment ce alarma blocheaza usile din nou,dupa ce nu "le vede" ca au fost deschise...
                Originally posted by dansand126 View Post
                Da colegul Mormaila insa daca te uiti pe link-ul dat de el o sa vezi ca modelul lui de alarma e monobloc. Adica toata alarma se afla in sirena. Care sirena(adica alarma) are acumulator incorporat.Iar daca ii tai alimentarea suna de o ia naiba. Pina la urma cred ca cea mai buna solutie ,ca practic alama nu mai trimite comanda la pompita de inchidere/deschidere usi,e sa o dai jos de pe masina si sa o desfaci sa nu fie corodata in interior pe cablaj, poate de aia a luat-o razna asa. Cheita din spatele ei o mai ai?

                Comment


                • #23
                  Scuze, nu m-am uitat la alarma...logica spune ca si dansand126 :
                  - ori alarma nu mai trimite comanda la pompita de inchis/deschis a usilor
                  - ori nu lucreaza limitatoarele de la usi-tamburusurile-,din moment ce alarma se activeaza dupa intervalul in care "nu vede" ca s-au deschis usile....

                  Comment


                  • #24
                    Salut. Inseamna ca de fapt ai doua probleme distincte.Prima de natura electrica si anume cea de la alarma (autoarmarea) care din pacate in documentatzia de pe link-ul de mai sus nu scrie nimic ,deci, nu se poate anula in vreun fel din setarile alarmei,pe care o poti rezolva doar daca afli exact ce o opreste pe ea in momentul in care intrii in masina si o pornesti.Autoarmarea sau delayul ala se poate opri ori atunci cand deschizi o usa sau portbagajul ori daca pui contactul la masina. Astea sunt cele doua moduri tipice prin care alarmele noastre care ne mananca urechile in fiecare zi cu problemele lor pot sa ne "vada" ca am intrat in masina si opresc autoarmarea. Ca urmare trebuie sa vezi la care din cele 2 categorii te incadrezi si rezolvi problema. Daca nu te pricepi la electrica ai nevoie de un electrician sa gaseasca unde sunt conectate firele si care da rateu . A doua problema e cea legata de accesul cu cheia si vorba ta :imposibil sa se fi stricat toate yalele peste noapte asa ca mai bine uita-te cu atentie la cheie sa nu fi patzit ceva . Inca nu am inteles o treaba: macar intra cheia in butuce sau nici macar atat?

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by dansand126 View Post
                      Salut. Inseamna ca de fapt ai doua probleme distincte.Prima de natura electrica si anume cea de la alarma (autoarmarea) care din pacate in documentatzia de pe link-ul de mai sus nu scrie nimic ,deci, nu se poate anula in vreun fel din setarile alarmei,pe care o poti rezolva doar daca afli exact ce o opreste pe ea in momentul in care intrii in masina si o pornesti.Autoarmarea sau delayul ala se poate opri ori atunci cand deschizi o usa sau portbagajul ori daca pui contactul la masina. Astea sunt cele doua moduri tipice prin care alarmele noastre care ne mananca urechile in fiecare zi cu problemele lor pot sa ne "vada" ca am intrat in masina si opresc autoarmarea. Ca urmare trebuie sa vezi la care din cele 2 categorii te incadrezi si rezolvi problema. Daca nu te pricepi la electrica ai nevoie de un electrician sa gaseasca unde sunt conectate firele si care da rateu . A doua problema e cea legata de accesul cu cheia si vorba ta :imposibil sa se fi stricat toate yalele peste noapte asa ca mai bine uita-te cu atentie la cheie sa nu fi patzit ceva . Inca nu am inteles o treaba: macar intra cheia in butuce sau nici macar atat?
                      Multumesc pentru sfaturi! cheia intra in butuc,dar nu invarte...tind sa cred din ce ince mai mult ca ar fi problema la un furtun de vacuum,pentru ca,nu imi dau seama din ce alta cauza ar mai putea fi.
                      Apropo,daca are cineva schema electrica pentru w124 e230 1991,l-as ruga sa o posteze sau sa imi dea un link(dar sa fie la o rezolutie mare,pentru ca nu se vad codurile de la fire).

                      Comment


                      • #26
                        Salut . nu are cum sa fie de la un furtun de vacuum fiindca ,daca ar fi fost vreunul spart nu se mai inchide nimic pe masina ,iar daca ar fi fost obturat in vreun fel nu ti-ar fi functionat inchiderea pe sectorul asignat acelui furtun.Treaba cu cheia am patit-o si eu anul trecut numai ca mie mi-au fortat yalele (toate) dar cred ca era un incepator ...in fine .Ideea e ca am patit exact ca si tine in sensul ca intra cheia in butuce dar nu se mai rotea neam.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by dansand126 View Post
                          Salut . nu are cum sa fie de la un furtun de vacuum fiindca ,daca ar fi fost vreunul spart nu se mai inchide nimic pe masina ,iar daca ar fi fost obturat in vreun fel nu ti-ar fi functionat inchiderea pe sectorul asignat acelui furtun.Treaba cu cheia am patit-o si eu anul trecut numai ca mie mi-au fortat yalele (toate) dar cred ca era un incepator ...in fine .Ideea e ca am patit exact ca si tine in sensul ca intra cheia in butuce dar nu se mai rotea neam.
                          si cum ai rezolvat problema?

                          Comment


                          • #28
                            Preoblema am rezolvat-o simplu:am luat de la dezmembrari un set de yale de usi modelul fara nichelaj pe ornament,care se pot demonta in bucati si mi-am pus in ele alte verturi sa se potriveasca pe cheia mea.Cat despre portbagaj deocamdata nu am gasit o metoda de a-l demonta fara a roti cheia in el. E in "lucru".

                            Comment


                            • #29
                              La mine a fost fortata usa cu alta cheie,si nu a mai vrut mult timp sa se deschida din cheie,la ambele masini problema asta,dar si-au revenit,si la portbagaj am patit la fel,tampitul de var-miu avea un MB ca al meu si tot baga cheia lui sa vada daca poate sa o deschida pe a mea,si o bloca!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF