Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire si relanti w124 200E benzina automat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by tumar View Post
    Salutam! De ce sa iei unul second, poate la fel de copt,cand unul nou este in jur de 100 lei.
    Am gasit nou 90 ron,am scris inainte de a cauta

    Comment


    • #32
      In general este bine ca furtunele (garniturile) ce trebuiesc pentru motor sa fie noi. Ele second pot sa arate bine, dar sunt intarite, aproape plasticate. Si ca sa te tina o perioada, apoi sa trebuiasca sa cumperi noi, ajungi sa dai mai mult decat daca ai fii cumparat de la inceput noi.
      Numai bine si cheltuieli minime.
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #33
        Am gasit toate furtunele,diuzele,imbinarile si talpa noi 250 ron la colegul Emil.Am de asteptat ceva pana vin

        Comment


        • #34
          Salut

          Din ce an este masina? Ai KE-Jetronic?
          Sa ne tii la curent, sper sa fie de la furtune

          Comment


          • #35
            Da,ke jetronic este

            Comment


            • #36
              Am schimbat furtunele si talpa,nu porneste..am verificat daca imi da benzina pe injectoare si nu imi da..stie cineva ce controleaza asta?benzina imi baga in pompa,pe retur iese si pe injectorul de pornire iese benzina,pe cele 4 injectoare de la pistoane...nu.. ?

              Comment


              • #37
                vezi sa nu se fii blocat clapeta cea mare prin care intra aerul in sistemul de injectie. un disc mare .o vezi cum dai filtru de aer jos.slabeste o conducta de injector,rogi un coleg sa iti puna contactul si apesi usor cu degetul pe clapeta in jos.ar trebuii sa vina benzina pe injectoare. daca ai schimbat talpa mare de cauciuc sau si daca ai umblat decit pe acolo se poate sa nu fii etansat ceva bine.in cazul acesta cind dai la automat nu trage clapeta aceea in jos si nu da benzina

                Comment


                • #38
                  Cand dau la automat clapeta de la debitmetru trebuie sa vina in jos ? La mine nu se misca si nu este blocata,daca o apas cu mana se lasa in jos fara sa atinga peretii.

                  Comment


                  • #39
                    Asaaaa,de nervi am desfacut bujiile,erau negre..le-am curatat si.. surprizaaa,a pornit la sfert acum doar sa o reglez :X

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by BODI View Post
                      Am schimbat furtunele si talpa,nu porneste..am verificat daca imi da benzina pe injectoare si nu imi da..stie cineva ce controleaza asta?benzina imi baga in pompa,pe retur iese si pe injectorul de pornire iese benzina,pe cele 4 injectoare de la pistoane...nu.. ?
                      Salut! Eu,ceva nu inteleg! Ai schimbat bujiile, si iti vine benzina la injectoare?
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #41
                        rezolvare

                        Originally posted by pintea paul View Post
                        Salut! Eu,ceva nu inteleg! Ai schimbat bujiile, si iti vine benzina la injectoare?
                        ) nu,ea nu pornea pentru ca erau bujiile negre si incarcate.Nu apasasem pe clapeta de la debitmetru sa vad daca imi da pe injectoare benzina pentru ca nu stiam mecanismul care este asta uitasem sa precizez..ca da benzina pe injectoare daca apesi clapeta ; My bad !
                        Acum trebuie sa o si reglez..mai intai sa ii schimb bujiile ca sa scap de problema asta.

                        Comment


                        • #42
                          Oricum ai ceva hibe pe acolo...Bujiile nu au voie sa fie negre si nici incarcate. Culoarea lor dupa o folosinta mai indelungata trebuie sa fie cel mulr brun-rosiatica.

                          Incarcarea bujiilor are ca explicatie cea mai probabila amestecul incorect de aer/benzina.

                          Bafta!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #43
                            pai la cat derwglata era ea,ma asteptam ca bujiile sa fie praf. acum am cumparat 4 ngk,vedem dupa ce le achimb cum o sa mearga sau cum o sa le faca.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF