Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire si relanti w124 200E benzina automat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by tumar View Post
    Salutam! De ce sa iei unul second, poate la fel de copt,cand unul nou este in jur de 100 lei.
    Am gasit nou 90 ron,am scris inainte de a cauta

    Comment


    • #32
      In general este bine ca furtunele (garniturile) ce trebuiesc pentru motor sa fie noi. Ele second pot sa arate bine, dar sunt intarite, aproape plasticate. Si ca sa te tina o perioada, apoi sa trebuiasca sa cumperi noi, ajungi sa dai mai mult decat daca ai fii cumparat de la inceput noi.
      Numai bine si cheltuieli minime.
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #33
        Am gasit toate furtunele,diuzele,imbinarile si talpa noi 250 ron la colegul Emil.Am de asteptat ceva pana vin

        Comment


        • #34
          Salut

          Din ce an este masina? Ai KE-Jetronic?
          Sa ne tii la curent, sper sa fie de la furtune

          Comment


          • #35
            Da,ke jetronic este

            Comment


            • #36
              Am schimbat furtunele si talpa,nu porneste..am verificat daca imi da benzina pe injectoare si nu imi da..stie cineva ce controleaza asta?benzina imi baga in pompa,pe retur iese si pe injectorul de pornire iese benzina,pe cele 4 injectoare de la pistoane...nu.. ?

              Comment


              • #37
                vezi sa nu se fii blocat clapeta cea mare prin care intra aerul in sistemul de injectie. un disc mare .o vezi cum dai filtru de aer jos.slabeste o conducta de injector,rogi un coleg sa iti puna contactul si apesi usor cu degetul pe clapeta in jos.ar trebuii sa vina benzina pe injectoare. daca ai schimbat talpa mare de cauciuc sau si daca ai umblat decit pe acolo se poate sa nu fii etansat ceva bine.in cazul acesta cind dai la automat nu trage clapeta aceea in jos si nu da benzina

                Comment


                • #38
                  Cand dau la automat clapeta de la debitmetru trebuie sa vina in jos ? La mine nu se misca si nu este blocata,daca o apas cu mana se lasa in jos fara sa atinga peretii.

                  Comment


                  • #39
                    Asaaaa,de nervi am desfacut bujiile,erau negre..le-am curatat si.. surprizaaa,a pornit la sfert acum doar sa o reglez :X

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by BODI View Post
                      Am schimbat furtunele si talpa,nu porneste..am verificat daca imi da benzina pe injectoare si nu imi da..stie cineva ce controleaza asta?benzina imi baga in pompa,pe retur iese si pe injectorul de pornire iese benzina,pe cele 4 injectoare de la pistoane...nu.. ?
                      Salut! Eu,ceva nu inteleg! Ai schimbat bujiile, si iti vine benzina la injectoare?
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #41
                        rezolvare

                        Originally posted by pintea paul View Post
                        Salut! Eu,ceva nu inteleg! Ai schimbat bujiile, si iti vine benzina la injectoare?
                        ) nu,ea nu pornea pentru ca erau bujiile negre si incarcate.Nu apasasem pe clapeta de la debitmetru sa vad daca imi da pe injectoare benzina pentru ca nu stiam mecanismul care este asta uitasem sa precizez..ca da benzina pe injectoare daca apesi clapeta ; My bad !
                        Acum trebuie sa o si reglez..mai intai sa ii schimb bujiile ca sa scap de problema asta.

                        Comment


                        • #42
                          Oricum ai ceva hibe pe acolo...Bujiile nu au voie sa fie negre si nici incarcate. Culoarea lor dupa o folosinta mai indelungata trebuie sa fie cel mulr brun-rosiatica.

                          Incarcarea bujiilor are ca explicatie cea mai probabila amestecul incorect de aer/benzina.

                          Bafta!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #43
                            pai la cat derwglata era ea,ma asteptam ca bujiile sa fie praf. acum am cumparat 4 ngk,vedem dupa ce le achimb cum o sa mearga sau cum o sa le faca.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF