Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire si relanti w124 200E benzina automat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by tumar View Post
    Poti si cu pompa, dar poti sa desfaci furtunul ce iese din rezervor inainte de pompa. Cu ocazia asta poti sa desfaci si filtrul din rezervor sa il cureti, eventual sa il schimbi.
    O sa ma bag sub ea sa vad ce posibilitati am,daca mai ai poze,mi le trimiti si mie? bodi_v pe yahoo sau pe mail bogdanvintila@gmail.com . Ms

    Comment


    • #17
      Am scos motorina cu furtunul,a mers brici Am pornit masina,dar tot asa,cu surubelnita pe clapeta de aer...

      Comment


      • #18
        Nu reusesc sa fac nimic..nu are nimeni alte idei?Ce controleaza autosoclul?Se pare ca asta e problema...

        Comment


        • #19
          Pai desfa surubul care il tine cu grija,curata bine pe acolo si centreazal,trust me va merge daca e pus bine si la mine ramasese blocat (in sensul ca nu voia sa se actioneze singur) si am facut operatiunea asta.Verifica daca functioneaza acel injector!
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #20
            O sa-l dau maine jos,sa fac treaba buna..sau sa-l stric de tot )

            sefie curata ! : http://w124-zone.com/news.php
            Last edited by BODI; 02-01-2011, 18:50 PM. Reason: adaugare link

            Comment


            • #21
              Nu ai ce sa strici,dar ai grija sa nu scapi ceva inauntru de stricat chiar nu ai ce iti garantez!
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #22
                Stie cineva care e treaba cu furtunele negre?Astept sa gasesc altele sa elimin problema aerului fals,pe ele am gasit si o chestie cu ceva de reglaj aer.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by BODI View Post
                  Stie cineva care e treaba cu furtunele negre?Astept sa gasesc altele sa elimin problema aerului fals,pe ele am gasit si o chestie cu ceva de reglaj aer.
                  La care furtune te referi? Fa si poza la chestia aia de reglaj ca asa din povestite cam greu(cel putin pentru mine).
                  Last edited by tumar; 02-02-2011, 21:26 PM.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #24
                    furtunele de aer care vin de la motor inspre debitmetru,saunt 4 bucati,unu are si o diuza.Nu am cum sa le mai fac poza ca le-am dat sa caute cineva,fac poza la ala de reglaj aer maine si o pun.

                    Comment


                    • #25
                      [QUOTE=BODI;177736]Stie cineva care e treaba cu furtunele negre?....Da, acele furtune trebuie sa fie in stare foarte buna,adica ,sa nu fie crapate si sa nu traga aer fals.Furtunul care intra in debitmetru si in regulatorul de relanti costa in jur de 30 lei, asa ca fapt divers.Succes!
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #26
                        Salutam! Am inteles, cele trei furtune "superioare" chiar azi am fost sa ma interesez de preturi(si la mine ar trebui schimbate). Pretul celor trei ar fi undeva in jur de 220 Ron, dar cred ca sunt in alte locuri si mai ieftine(depinde de magazin). Sunt numai pe original, iar la nemti nu depasesc 16 euro toate trei. In ultima poza este cel de sub injectie, pretul fiind pus de colegul pintea paul-30 ron.
                        Attached Files
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #27
                          Astea sunt,mai au si 2 imbinari de plastic alb din care una este cu diuza.

                          Comment


                          • #28
                            belea

                            L-am dat jos,am facut si niste poze..Furtunul era crapat.Unde gasesc second?
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              102-141-09-90 asta este codul de la partea de cauciuc a debitmetrului...

                              OEM: 102 141 09 90/1021410990

                              Fits the following vehicles only:Mercedes-Benz190E84-85 Engine Air Intake Hose Below Air Flow Meter
                              190E
                              Engine Intake Boot Below Air Flow Meter
                              190E88 Engine Air Intake Hose Engine: L4 Cyl 2.3 Liter Below Air Flow Meter
                              190E
                              Engine Intake Boot Engine: L4 Cyl 2.3 Liter Below Air Flow Meter
                              190E91-93 Engine Air Intake Hose Engine: L4 Cyl 2.3 Liter Below Air Flow Meter
                              190E
                              Engine Intake Boot Engine: L4 Cyl 2.3 Liter Below Air Flow Meter
                              190E 2.386 Engine Air Intake Hose Below Air Flow Meter
                              190E 2.3
                              Engine Intake Boot Below Air Flow Meter
                              190E 2.387 Engine Air Intake Hose Engine: L4 Cyl 2.3 Liter Below Air Flow Meter
                              190E 2.3
                              Engine Intake Boot Engine: L4 Cyl 2.3 Liter Below Air Flow Meter
                              Last edited by BODI; 02-03-2011, 14:16 PM. Reason: add

                              Comment


                              • #30
                                Salutam! De ce sa iei unul second, poate la fel de copt,cand unul nou este in jur de 100 lei.
                                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF