Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire si relanti w124 200E benzina automat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by tumar View Post
    Poti si cu pompa, dar poti sa desfaci furtunul ce iese din rezervor inainte de pompa. Cu ocazia asta poti sa desfaci si filtrul din rezervor sa il cureti, eventual sa il schimbi.
    O sa ma bag sub ea sa vad ce posibilitati am,daca mai ai poze,mi le trimiti si mie? bodi_v pe yahoo sau pe mail bogdanvintila@gmail.com . Ms

    Comment


    • #17
      Am scos motorina cu furtunul,a mers brici Am pornit masina,dar tot asa,cu surubelnita pe clapeta de aer...

      Comment


      • #18
        Nu reusesc sa fac nimic..nu are nimeni alte idei?Ce controleaza autosoclul?Se pare ca asta e problema...

        Comment


        • #19
          Pai desfa surubul care il tine cu grija,curata bine pe acolo si centreazal,trust me va merge daca e pus bine si la mine ramasese blocat (in sensul ca nu voia sa se actioneze singur) si am facut operatiunea asta.Verifica daca functioneaza acel injector!
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #20
            O sa-l dau maine jos,sa fac treaba buna..sau sa-l stric de tot )

            sefie curata ! : http://w124-zone.com/news.php
            Last edited by BODI; 02-01-2011, 18:50 PM. Reason: adaugare link

            Comment


            • #21
              Nu ai ce sa strici,dar ai grija sa nu scapi ceva inauntru de stricat chiar nu ai ce iti garantez!
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #22
                Stie cineva care e treaba cu furtunele negre?Astept sa gasesc altele sa elimin problema aerului fals,pe ele am gasit si o chestie cu ceva de reglaj aer.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by BODI View Post
                  Stie cineva care e treaba cu furtunele negre?Astept sa gasesc altele sa elimin problema aerului fals,pe ele am gasit si o chestie cu ceva de reglaj aer.
                  La care furtune te referi? Fa si poza la chestia aia de reglaj ca asa din povestite cam greu(cel putin pentru mine).
                  Last edited by tumar; 02-02-2011, 21:26 PM.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #24
                    furtunele de aer care vin de la motor inspre debitmetru,saunt 4 bucati,unu are si o diuza.Nu am cum sa le mai fac poza ca le-am dat sa caute cineva,fac poza la ala de reglaj aer maine si o pun.

                    Comment


                    • #25
                      [QUOTE=BODI;177736]Stie cineva care e treaba cu furtunele negre?....Da, acele furtune trebuie sa fie in stare foarte buna,adica ,sa nu fie crapate si sa nu traga aer fals.Furtunul care intra in debitmetru si in regulatorul de relanti costa in jur de 30 lei, asa ca fapt divers.Succes!
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #26
                        Salutam! Am inteles, cele trei furtune "superioare" chiar azi am fost sa ma interesez de preturi(si la mine ar trebui schimbate). Pretul celor trei ar fi undeva in jur de 220 Ron, dar cred ca sunt in alte locuri si mai ieftine(depinde de magazin). Sunt numai pe original, iar la nemti nu depasesc 16 euro toate trei. In ultima poza este cel de sub injectie, pretul fiind pus de colegul pintea paul-30 ron.
                        Attached Files
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #27
                          Astea sunt,mai au si 2 imbinari de plastic alb din care una este cu diuza.

                          Comment


                          • #28
                            belea

                            L-am dat jos,am facut si niste poze..Furtunul era crapat.Unde gasesc second?
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              102-141-09-90 asta este codul de la partea de cauciuc a debitmetrului...

                              OEM: 102 141 09 90/1021410990

                              Fits the following vehicles only:Mercedes-Benz190E84-85 Engine Air Intake Hose Below Air Flow Meter
                              190E
                              Engine Intake Boot Below Air Flow Meter
                              190E88 Engine Air Intake Hose Engine: L4 Cyl 2.3 Liter Below Air Flow Meter
                              190E
                              Engine Intake Boot Engine: L4 Cyl 2.3 Liter Below Air Flow Meter
                              190E91-93 Engine Air Intake Hose Engine: L4 Cyl 2.3 Liter Below Air Flow Meter
                              190E
                              Engine Intake Boot Engine: L4 Cyl 2.3 Liter Below Air Flow Meter
                              190E 2.386 Engine Air Intake Hose Below Air Flow Meter
                              190E 2.3
                              Engine Intake Boot Below Air Flow Meter
                              190E 2.387 Engine Air Intake Hose Engine: L4 Cyl 2.3 Liter Below Air Flow Meter
                              190E 2.3
                              Engine Intake Boot Engine: L4 Cyl 2.3 Liter Below Air Flow Meter
                              Last edited by BODI; 02-03-2011, 14:16 PM. Reason: add

                              Comment


                              • #30
                                Salutam! De ce sa iei unul second, poate la fel de copt,cand unul nou este in jur de 100 lei.
                                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF