Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire si relanti w124 200E benzina automat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire si relanti w124 200E benzina automat

    Am ceva probleme cu masina.am luat-o la un schimb acum cateva zile si porneste foarte greu,dupa ce porneste sta relantiul pe undeva pe la 800rpm si daca incerc sa apas acceleratia moare.Dupa ce se incalzeste motorul urca la 1400 rpm. Altfel merge bine masina,nu troncane,schimba frumos. Am observat un fir care se duce pe undeva prin spate(nu am vazut unde) pus la siguranta 5 (cea cu stopuri si mai multe). In rest nu am vazut modificari pe la motor,mai are cheie cu telecomanda cu 2 butoane care nu functioneaza,cica era alarma si inchidere centralizata(arata ca si cheile de la vw telecomanda) aa,inchiderea nu imi functioneaza nici actionata la cheie,trebuiesc inchise usile pe dinauntru in afara de usa de la sofer. Ms mult , sper sa le rezolvam,incet incet..sau repede )
    Masina este w124 90kw automata benzina.

  • #2
    Nu am gasit butonul de EDIT.. Se pare ca problema este de la clapeta carburatorului care da in filtrul de aer, sta inchisa cand incerc sa pornesc,am pus o surubelnita s-o tina putin in jos si porneste mult mai repede.. ?
    Last edited by BODI; 01-26-2011, 11:11 AM. Reason: adaugare

    Comment


    • #3
      Chestia cu inchiderea , la mercedes e pe vacum vezi ca sub bancheta din spate in dreapta e pompa de vacum, verific-o

      Comment


      • #4
        Daca ai debitmetru de are verifical pune-o pe calc oleaca vezi ce da.

        Comment


        • #5
          Originally posted by BODI View Post
          Nu am gasit butonul de EDIT.. Se pare ca problema este de la clapeta carburatorului care da in filtrul de aer, sta inchisa cand incerc sa pornesc,am pus o surubelnita s-o tina putin in jos si porneste mult mai repede.. ?
          Salutam! Centreaza discul, trebuie sa nu atinga "peretii"atunci cand urca si coboara.
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Originally posted by tumar View Post
            Salutam! Centreaza discul, trebuie sa nu atinga "peretii"atunci cand urca si coboara.
            Clapeta aia ce face de fapt si ce o controleaza? ca poate controlerul este putin cam mort.. M-am uitat si nu atinge peretii..dar tot asa,porneste masina daca apas clapeta putin in jos,ea pana sa porneasca masina sta sus de tot si nu prea intra aer,probabil este autosoclu?
            O sa-i fac un film si o sa-l pun pe youtube cu link aici sa vedeti,poate asa isi da seama cineva ce este sau ce ar putea fi.Mentionez ca pana acum o saptamana nu a avut figuri in cap,mergea brici,relantiul tot pe la 1300rpm statea dar pornea la sfert .
            Last edited by BODI; 01-26-2011, 16:38 PM. Reason: adaugare

            Comment


            • #7
              video

              Aste este videoclipul,banuiesc ca functioneaza corect clapeta,inchide aerul ca sa creasca turatia,dar pe unde mai trage aer motorul?poate pe acolo trebuie sa umblu sa-l desfund.. ?

              Comment


              • #8
                Salutam! Asta ai citit?
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tumar View Post
                  este diferita problema...dar incercam si injectorul ca tot de pornire la rece tine ms , revin cu rezultate

                  Comment


                  • #10
                    Am luat un spray de curatat carburatorul,se pare ca am rezolvat problema
                    Dupa ce o sa scot motorina din rezervor si ii bag inapoi benzina,o sa va spun si cum merge )
                    By the way,stie cineva o metoda usoara de a scoate 10L de motorina eficient din rezervor? ;

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by BODI View Post
                      By the way,stie cineva o metoda usoara de a scoate 10L de motorina eficient din rezervor? ;
                      Cu furtunul.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tumar View Post
                        Cu furtunul.
                        Din rezervor? Merge ca la dacie?

                        Comment


                        • #13
                          Ieri i-am dat unui prieten 2 litri cu metoda furtunul.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by tumar View Post
                            Ieri i-am dat unui prieten 2 litri cu metoda furtunul.
                            Daca dupa ce scot cat pot cu furtunul,merge restul sa il scot cu ajutorul pompei?adica sa pu contactul pana nu mai scoate nimic?

                            Comment


                            • #15
                              Poti si cu pompa, dar poti sa desfaci furtunul ce iese din rezervor inainte de pompa. Cu ocazia asta poti sa desfaci si filtrul din rezervor sa il cureti, eventual sa il schimbi.
                              Attached Files
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF