Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rezolvare problema pornire w201 2.0 benzina+gpl

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rezolvare problema pornire w201 2.0 benzina+gpl

    Am avut de curand o problema cu masinuta mea cea din semnatura mai exact w201 2.0 benzina+gpl.Problema consta in faptul ca masina s-a oprit pur si simplu in mers desi rezervorul de gpl era aproape plin si benzina cam 0.Nu dati cu pietre stiu ca masina nu are voie sa manance benzina cat e pe gaz dar eu vad ca consuma cam 1 panal a 4 listri la 3-400 de km,inafara de faptul ca masina o pornesti pe benzina la rece si o lasi sa se incalzeasca.Asadar am bagat 40 de litri de benzina si tot nu a mai vrut sa porneasca.Intr-un final a luato pe gaz am aduso in fata blocului si acolo a ramas pana a 2-a zi cand a aprut "fenomenul" :masina pornea 2-3 secunde urca la relanti si murea...O tineam in viata doar daca ii puneam benzina cu bidonul picurnad la clapeta de admisie si sa o turez eu.(nu intrebati de ce nu am postat in forum pentru ca raspunsul vine simplu,contul a fost aprobat dupa prea multe zile).Asadar am studiat toate forumurile posibile inclusiv cele straine dar n-am gasit nimic ce sa ma ajute.Asadar am schimbat bujiile cu unele noi-nici un rezultat nu mai pornea deloc nici gaz nici benzina.Tin sa mentionez ca fisele aratau ca noi,capacul delco la fel,furtune de vacum la locul lor in perfecta stare.Acum vine partea interesanta si pentru care m-am decis sa postez rezolvarea la cazul meu.Astazi am primit mail de la un coleg de forum care intreba care a fost cauza si cum am ajuns la concluzia sa schimb ce am schimbat la mine.Am luat de pe net schemele complete pentru injectia ke-jetronik,am studiat pe rand instalatia electrica,apoi am verificat filtrele (cel de sub masina era nou dar l-am verificat sa nu aiba impuritati sau gheata) si cel din capul conductei care vine cu benzina e ca un fel de reductie acest filtru dar arata si el impecabil.Benzina venea,dar am pus manometru la capatul conductei presiunea normala deci pompa in parametri,asadar am luat cele 4 injectoare si leam schimbat cu unele curatate la ultrasunete...Nici o schimbare tot nu voia sa porneasca decat 2-3 secunde.Le-am pus pe ale mele originale la loc acelasi defect.La sugestia unui prieten de pe un alt forum (Opel nu dati cu pietre) am aflat ca are un injector care baga benzina la rece si care cand dai la automat ar trebui sa porneasca.Asadar desfacut "jucaria" dat la automat si am vazut ca e uscat nu pulveriza nimic.L-am bagat in baie cu ultrasunete 2 ore si nimic tot infundat a ramas (partea electrica functiona,l-am testat la 12v direct pe baterie intervale de 1-2 secunde si se auzeau click-uri din el).Am cautat peste tot si nu am gasit exact acelasi injector decat pe un SL500 in dezmembrari cu mentiunea ca are gaura de pulverizare mai mare,dar functioneaza perfect porneste la sfert la minus 18 grade desi inainte nu o lua asa repede.Voi reveni cu poze cu acel injector,dar in acelasi timp vin si cu o intrebare:el poate influenta consumul?(mi sa spus ca el tine relantiul si la accelerare brusca ajuta masina),si deasemenea specific ca acel injector se poate gasi si pe marci ca Audi si WV modele pana in 94 care au aceasi injectie ke-jetronik.Sper ca am postat unde trebuie si daca cineva are intrebari suplimentare stau la dispozitie atat cat pot si inca un pont acel injector are locul unde intra mufa de curent de culoare cream,iar mufa ce intra in el este albastra si este prins dupa galeria de admisie exact langa motor in 2 suruburi cu ca de imbus.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

  • #2
    Cateva poze pentru scurte lamuriri.Am incercuit in poze ce era important,o sa revin si cu alte poze mai in detaliu.
    Attached Files
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Da colegul broscuta cam aceiasi problema o am si eu la acelasi motor,cd e rece porneste si nu sta pornita,moare pur si simplu...daca o ti turata sa zicem un minut e ok sta pornita altfel nu....Acum de exemplu vara nici gand sa faca asa,porneste si functioneaza perfect cu relanti la 750 de ture si tot tacamul....

      Acu am inteles din ce m-am documentat ca m-am documentat mult ca ai injectorul asta al cincelea(injector de WARM UP cum ii zic unii) care ajuta masina in pornirile la rece si ca acest injector este comandat de o sonda care o gasim pe chiulasa langa sonda de vacuum si cea de la ventilator,o sonda in cazul meu cu patru pini pe ea,in cazul altora cu motoare pana in 90 cred cu 2 pini...In fine ideea e ca eu nu stiu clar daca la mine e injectorul sau sonda asta de vina...si nu as vrea sa dau banii pe amandoua...

      Dar o sa fac ca tine o sa dau injectorul afara intr-o dimineata pe frig si dau la automat la masina sa vad ce se intampla..Ca de exemplu el injectorul poate fi bun dar sonda daca ii da comanda eronat el nu deschide,ptr ca e controlat electronic de sonda.O sa le iau prin eliminate ca sa fac...
      Vis a vis de problema cu,consumul marit...nu stiu ce sa zic dar nu cred ca e adevarat ca acel injector functioneaza si cand demarezi mai brusc,eu cred ca rolul lui e strict pentru pornire,poate grescesc sau poate nu cine stie...poate ne lumineaza cineva mai avizat

      Comment


      • #4
        Pai nu trebuie sa fie neaparat frig,din ce am observat eu functioneaza si daca e mai cald (garaj cu temperatura de 25 de grade).Dar iti dau un sfat si totodata un pont cum mi sa dat si mie de un prieten pentru a verifica acest injector.In primul rand demonteazal si vezi daca gaurica mica de pulverizare pare ruginita infundata (doar daca se vede vizibil atat),apoi iei 2 fire (e nevoie de 2 persoane pentru treaba asta) si pe capatul unde intra benzina il pui in gura si tragi in tine cum ar veni si concomitent atingi cate o fractiune de secunda la bateria masinii.Daca poti trage aer prin el fara sa fie pus pe la 12 v e blocat deci merge permenent nu se mai opreste benzina trece permanent,iar adaca e ca in cazul meu sa se auda click dar sa nu treaca nimic e infundat si la mine nu sa deblocat nici dupa 2 ore in baie de aia cu ultrasunete.Preferabil ar fi sa poti trage aer prin el doar cand ii dai tensiune adica asa functioneaza el normal.Oricum daca ai nevoie de vreo piesa poti apela cu incredere am destule (senzor de care vorbeai,etc)
        Last edited by broscutza2001; 01-07-2011, 21:18 PM.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          OK merci mult de explicatii maine sunt pe ea sa vad ce si cum

          Comment


          • #6
            Si verifica daca desfaci maine si acel mic filtru de care spuneam mai sus de la intrare in injectie daca tot desfaci acolo.Succes si daca mai ai intrebari iti stau la dispozitie sau poti sa ma suni gasesti numarul meu la bazar unde vand 2 admisii.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Pentru Sorin:- ai reusit sa schimbi carameaua (EHA)?Cea mai simpla metoda de a verifica injectorul de pornire la rece ii sa il scoti afara legat bineinteles la conducta lui si rogi pe cineva sa dea la automat,cand motorul ii rece.Injectorul trebuie sa PULVERIZEZE frumos.Succes.
              CJ-20-AMN.

              Comment


              • #8
                Carameaua nu am schimbat-o dar am schimbat azi injectorul si porneste bine,la sfert si isi tine si relantiul cd e frig...ramane sa testez maine dimineata ca e mai frig dar din cate am vazut acum porneste f bn la rece,deci se merita.Cost investitie 30 RON

                Comment


                • #9
                  Pornit masina acum dupa vreo 4 ore de la schimbarea injectorului,masina porneste la sfert dar are oscilatii intre 800 si 1200 de ture dar nu se mai opreste,temperatura la ploiesti este de -3 grade,asa ca acum chiar mi-a picat pata pe ea si am sa te rog broscutza daca mai ai sa imi dai si mie carameau de pe injectie sa o schimb si pe aia sa vedem cum se comporta masina,poate daca o sa schimb si aia o sa porneasca si masina mea perfect....

                  Comment


                  • #10
                    Doar 30 de ron acel injector???De unde l-ai luat?Eu am cautat o gramada si cand l-am gasit am dat pe el 200 de ron,sh si nici nu e acelasi model...Si da am carameaua aia de la injectie,pune o poza si sa vad exact care e nu ma pricep foarte bine dar am o admisie cu totul completa.Astept poza.
                    Last edited by broscutza2001; 01-08-2011, 20:56 PM.
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Da doar atat m-a costat injectorul,e de la un motor ca al meu de 2000cmc,sincer si eu ma asteptam la mai mult dar am scapat ieftin....Nu dispun de poze cu carameaua,dar cum te uiti deasupra capului de injectie,este pe partea dreapta o piesa mare neagra care e prinsa lateral de injectie cu doua suruburi si are o mufa cu doi pini din cate stiu eu,ma uit maine pe lumina la masina...e inspre bordul masinii cum ar veni,spre regulatorul ala de presiune cu furtunele groase..Cat ar fi ca pret?

                      Comment


                      • #12
                        Salutam!Pun eu poza.
                        Attached Files
                        Last edited by tumar; 01-08-2011, 22:19 PM.
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #13
                          @tumar multumiri pentru lamurire .
                          @sorinvuta de unde esti?Bucuresti cumva?Daca da eu maine plec spre Bucuresti din Neamt deci pot veni sa pui piesa pe masina sa vezi daca are rost sa o schimbi sa nu dai banii degeaba .
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #14
                            Ploiesti,depinde acum de ce traseu faci tu,pe unde iei...nu stiu cateodata stau si ma gandesc ca daca era carameaua oscila turatia si la cald,ce sa zic nu stiu...tu fa un pret aici sau pe privat si rezolvam,o cumpar si daca nu e de acolo o am de rezerva.

                            Comment


                            • #15
                              Daca nu e chiar foarte urgent o sa am curand drum si prin Ploiesti .
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF