Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trapa pe o masina fara trapa din fabrica

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La 124 cel putin stiu ca sunt ornamentele alea longitudinale care pleaca de la baza stalpilor parbrizului si ajung pana langa luneta. Odata indepartate, se pot vedea punctele de sudura ale plafonului, puncte care se pot indeparta cu ajutorul unei bormasini cu un burghiu adecvat. Ideal ar fi sa fie strapunsa doar prima foaie de tabla si nu gaura data pana ajungi in partea ailalta a grinzii de sustinere. Dupa indepartarea plafonului care devine extrem de simpla in acest moment, se monteaza plafonul de la masina donatoare (cel cu trapa), unde in prealabil s-a facut aceeasi operatiune. Se sudeaza in argon pana la umplerea punctelor cu sudura, se slefuieste, se vopseste plafonul dupa caz etc.

    Obs:
    1. Tinand cont ca acele puncte de sudura sunt facute de roboti s-ar putea sa ai surpriza ca acele puncte de sudura sa se potriveasca perfect. Daca ar fi fost plafoane identice cu siguranta s-ar fi intamplat acest lucru. Insa cum un plafon este cel cu trapa nu stiu daca toate punctele de sudura se vor potrivi perfect.
    2. Prin acest procedeu nu este afectata structura de rezistenta a masinii.
    3. Ai nevoie de un tinichigiu care a mai facut aceasta operatiune.
    4. Singurele locuri unde bagi flexul e in interior sub plafon la traversa frontala si trebuie avut grija la gaurile de prindere ale parasolarelor sa nu le faci praf cu flexul pt ca apoi stai cu parasolarul in mana. Si asta daca tinichigiul respectiv nu are rabdare sa desfaca la fel si punctele de sudura respective.
    5. Recomand aceasta operatiune in locul taierii stalpilor care afecteaza si structura de rezistenta si implica costuri mai mari cu vopsitul apoi. Daca cele doua plafoane ai norocul sa fie vopsite cu aceeasi culoare, cu grija lucrat, cred ca nici nu mai e nevoie sa vopsesti decat jgheabul de sub acele ornamente.
    Last edited by florineasca; 12-28-2010, 09:50 AM.

    Comment


    • #17
      Foarte buna varianta ta Florine, trebuie sa vad cand merg la dez cum sta treaba sub acele ornamente. Astfel poate iesi o treaba neckerman si nu apar probleme. Acum tu te referi la cele care merg pe toata lungimea plafonului si unesc oarecum parbrizul cu luneta?

      Comment


      • #18
        Originally posted by crstn_savu View Post
        Foarte buna varianta ta Florine, trebuie sa vad cand merg la dez cum sta treaba sub acele ornamente. Astfel poate iesi o treaba neckerman si nu apar probleme. Acum tu te referi la cele care merg pe toata lungimea plafonului si unesc oarecum parbrizul cu luneta?
        Exact la acele ornamente ma refer. Au niste cleme care le tin acolo presate. Dupa indepartarea lor ar trebui sa ai acces la punctele de sudura ale plafonului care nu e altceva decat o foaie ambutisata de tabla prinsa in puncte si cu cateva traverse pe dedesubt.

        Comment


        • #19
          Sa inteleg ca si acolo sunt niste scurgeri sau in mod normal acele ornamente s-ar presupune ca etanseaza si nu lasa sa ajunga apa in zona unde sunt imbinate elementele in puncte de sudura?

          Comment


          • #20
            Vă doresc "succesuri" la punerea în practică a ideii. Teoretic este OK. Dar din punct de vedere practic, cei 6 kilovolţi aplicati de electrozii robotului celor două table presate şi aflate în contact, transformă în punctul de sudură, două materiale într-unul singur. Punctul se găureşte foarte greu pentru că materialul este călit în punct, burghiul căutându-şi partea mai moale a zonei, chiar dacă cherneruieşti punctul. Şi nu ştii când să te opreşti cu găuritul, pentru că punctul nu dezvăluie trecerea de la o tablă la cealaltă.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Nelu Patrascu View Post
              Vă doresc "succesuri" la punerea în practică a ideii. Teoretic este OK. Dar din punct de vedere practic, cei 6 kilovolţi aplicati de electrozii robotului celor două table presate şi aflate în contact, transformă în punctul de sudură, două materiale într-unul singur. Punctul se găureşte foarte greu pentru că materialul este călit în punct, burghiul căutându-şi partea mai moale a zonei, chiar dacă cherneruieşti punctul. Şi nu ştii când să te opreşti cu găuritul, pentru că punctul nu dezvăluie trecerea de la o tablă la cealaltă.
              Daca nu vedeam aceasta lucrare facuta pe un Mercedes nu aveam de unde sa stiu ca se poate. Cu sau fara 6 kilovolti am vazut plafoane schimbate astfel. Pt asa ceva am recomandat un tinichigiu care sa mai fi facut o astfel de operatiune. E migaloasa dar rezultatele sunt mult mai bune decat in cazul taierii stalpilor. Chiar si in cazul plafoanelor indoite in accidente se preteaza o astfel de operatie cu conditia ca stalpii sa nu fi fost indoiti sau sa poata fi trasi la linie.

              Personal daca as fi intrebat daca vreau sa schimb plafonul pt a pune unul cu trapa as spune categoric NU. Dar daca omul are timp si bani pt o astfel de transformare am venit cu acest sfat. Am vazut un astfel de transplant cu ochii mei. Deci se poate.
              Din cate mai stiu la 124 scurgerile de la trapa sunt undeva in stalpii frontali sub forma unor tuburi cilindrice. Eu aici as vedea problema principala la toata aceasta operatiune descrisa de mine. Sa nu fie cumva nevoie si de stalpii din fata care la modelele fara trapa nu vad de ce ar fi prevazuti cu acele jgheaburi de scurgere.

              Comment


              • #22
                Evident că nu susţin că nu se poate, dar ca unul care m-am lovit recent de această problemă făcând conversia inversă de la acoperiş cu trapă la unul fără, ştiu ce-am "pătimit" cu acele puncte de sudură. Şi nu pot să spun că n-am sculele necesare. Poate că ştii, Peugeot-ul 605 are aceiaşi soluţie de asamblare a cupolei, cu două ornamente laterale care maschează sudurile. 4 weekenduri am tot găurit punctele. Până la urmă a ieşit, dar treaba nu e deloc facilă. Plus că trebuie să aplici foarte greu acel mastic între suduri ca să fie etanşă îmbinarea.
                Trapele WEBASTO au patru ştuţuri pe colţuri care trimit apa infiltrată pe le chederul trapei, prin cei patru stâlpi, cu nişte furtune mufate pe ştuţuri până sub contra-aripi.

                Comment


                • #23
                  Deci, de inteles, ideea nu e irealizabila. E nevoie de un tinichigiu bun care stie ce face. Eu zic ca mai bine ai face-o panoramica, ca tot acolo esti. La fel, nu e musai sa montezi doar trapa de w124. Orice trapa o sa se potriveasca daca gaura e facuta cum trebuie. Parerea mea e ca mai bine ai lasa-o asa cum e. Ma rog, da asta-i principala preocupare a romanului in general : cand nu are de lucru, isi cauta! Bafta!

                  Comment


                  • #24
                    Era o idee doar, dar am renuntat la ea din considerente practice. Ar merita mai degraba sa-mi iau alta care sa aiba toate dotarile de care am nevoie.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF