Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trapa pe o masina fara trapa din fabrica

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trapa pe o masina fara trapa din fabrica

    Ce stiti de aceasta operatie, a mai facut cineva asa ceva? Pe mine m-ar tenta o astfel de treaba ca duc dorul trapei de cand am parasit cobra care avea o trapa imensa si de cand am vazut ca este la dezmembrari una cu trapa electrica.

    Difera cu ceva structura in zona plafonului la o masina care a venit cu trapa din fabrica fata de cea care nu a venit, scurgerile care sunt la trapa ce sunt de fapt: niste conducte de cauciuc sau metalice... sau niciuna ?

  • #2
    Trapa e un lucru complex.Ai umblat vreodata la trapa de cobra?Ai desfacut si alte chestii similare?Daca nu atunci lasa trapa deoparte.E greu.Si scurgerile sunt niste furtune.

    Comment


    • #3
      Nu am umblat ca nu am avut de ce, nu picura si se inchidea bine si usor. M-am uitat in schimb la multe poze cu trapele de 123/124 si in mare inteleg cam cum arata. Problema care mi-o pun eu este cea legata de decuparea plafonului, de montarea cadrului trapei (exista suporturile acolo sau sunt ceva special pus pe masinile cu trapa?)

      Comment


      • #4
        A incerca sa modifici masina si sa ii pui trapa e dupa parerea mea acelasi lucru ca si cum ai taia-o cu flex-ul pentru a o face-o decapotabila . Indicat ar fi sa o lasi asa cum a facut-o neamtul

        Comment


        • #5
          I agree Eugene, dar ma dispera ca nu am trapa la masina desi are Clima automata (in curs de reparare). Asa mult imi placea cand mergeam cu cobra la un drum mai lung si deschideam ditamai trapa. Ideea este ca ar fi trape webasto interesante, dar acestea au un mare dezavantaj pentru mine: nu sunt originale si plus de asta si sunt enorm de scumpe.

          Eu eram curios daca a facut cineva aceasta operatiune, pentru ca ea implica precizie micrometrica aproape, pentru a nu avea mai apoi probleme cu prelingeri de apa inauntru.

          Comment


          • #6
            Originally posted by crstn_savu View Post
            ...pentru ca ea implica precizie micrometrica aproape, pentru a nu avea mai apoi probleme cu prelingeri de apa inauntru.
            Salutam! Am sa pun niste poze cu plafonul la un W124 ce a avut trapa. Treaba cu pusul unei trape pe o masina ce nu a avut cred ca este o munca de "chinez batran". Cred ca mult mai disperat ai fi daca ai avea trapa si sa nu mearga, decat sa nu ai. Si la cat praf este in tara asta... .Numai bine si sarbatori fericite.
            Attached Files
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Daca o tai o strici definitiv. Mai bine o dai si iei una cu trapa daca accesoriu' e indispensabil pentru tine.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                Tumar sa inteleg ca asa arata de fapt plafonul cu trapa data jos? Daca este asa as vrea sa va intreb cum de nu are nicio traversa de rezistenta in zona accea cu exceptia celei subtiri care sincer nu pare ceva de rezistenta la modul in care se imbina la capete.

                Problema este ca deja se cam sterge de pe lista investitia asta ca dupa ce am vorbit cu 7 "mesteri mari, calfe si zidari" se pare ca nu prea sunt mesteri sa se bage la o asemenea munca. Oricum subiectul merita dezbatut pentru ca sunt sigur ca au mai existat astfel de idei si la alti oameni nu doar la mine si daca omul are si scule, prieteni pe langa el sa-l mai ajute cu una cu alta chiar nu cred ca ii un proiect irealizabil.

                Comment


                • #9
                  Ca timp orientativ.4 sau maxim 5 ore imi ia sa dau jos trapa de cobra de la A la Z si sa o si montez inapoi de la A la Z asta daca nu stai sa o bati in cap.Spor la chinuit mintea cu idei fara cusur.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by razor View Post
                    Ca timp orientativ.4 sau maxim 5 ore imi ia sa dau jos trapa de cobra de la A la Z si sa o si montez inapoi de la A la Z asta daca nu stai sa o bati in cap.Spor la chinuit mintea cu idei fara cusur.
                    Pai nu se pune problema sa o dai jos si sa o pui la loc, ci sa tai plafonul si sa asamblezi intreg mecanismul si trasa instalatia electrica in portbagaj, montat motorasul si ghidajul cablului, pus buton de actionare a trapei la plafoniera fata. Dar astea sunt mizilicuri fata de precizia cu care trebuie facuta "gaura" in plafon(si nu este o simpla "gaura").
                    Cristi, intreaga trapa este cat plafonul masinii(aproape), o sa fac o poza.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Tumar are cea mai mare dreptate... Demontarea si montarea trapei cea mai mica grija pentru mine. Instalatia electrica oarecum la fel, am toate manualele si pe cineva de nadejde sa-mi faca partea electrica langa mine.

                      Poi din cate am vorbit si cu Jacob, cea mai buna varianta este sa se decupeze de pe masina donatoare si partea cu trapa din plafon (adica o suprafata cat sa cuprinda gaura + inca vreo 5-10 cm in fiecare parte) sa se poata suda pe masina mea. Altfel n-ai nicio sansa pentru ca e imposibil sa tai cu flexul o gaura cu o asemenea precizie si plus de asta la cobra asa din minte ca plafonul avea o buza unde venea trapa adica nu era doar tabla perforata. Dupa ce se decupeaza de pe masina donatoare plafonul se iau o serie de repere (de aici pana aici x milimetri) reperele se transpun pe masina mea si se taie. Eu chiar nu m-as baga sa decupez eu pentru ca nu m-am nascut cu flexul in mana si nu am precizie la taiat, dar is convins ca un tinichigiu cu rabdare ar putea face asta.

                      Comment


                      • #12
                        Da ,si eu cred ca se poate,ultima varianta suna destul de bine si nu pare imposibil de realizat. Daca tot iti doresti asa de mult ...bafta

                        Comment


                        • #13
                          Te sfătuiesc să renunţi. Niciodată nu va reuşi nimeni s-o facă fără să se observe "ingineria". Este şi acel rebord care include şi aliniază trapa în poziţia inchis, cu restul maşinii. Cu sudura la table, în special la elementele de mari dimensiuni, vor rămâne urmele unor intervenţii la tavanul (exteriorul lui) maşinii. Doar dacă tai stâlpii maşinii şi cauţi un tavan cu trapă şi-l sudezi în locul celui actual ar putea ieşi ceva care să nu se observe. Să dai cordon continuu chiar şi cu mig-mag se produc deformări, iar dacă o sudezi prin puncte, rişti să-ţi plouă în maşină.

                          Comment


                          • #14
                            Nelu Patrascu la partea de structura nu as umbla pentru a nu afecta rezistenta ei in caz de accident si modul in care se comporta pe sosea. Cred ca ar fi cam ce a zis Nelu Patrascu daca as face asa ceva... ii ca si cum as face-o decapotabila cu flexul.

                            Comment


                            • #15
                              E doar o părere.
                              Se circulă (în condiţii normale) cu maşini cărora li s-a schimbat partea de sus (pe motiv de accident) şi nu sunt nici tensiuni în stâlpi sau caroserie nici probleme de aliniere şi nici de estetică. Evident că toate elementele sudate sunt ranforsate în interior cu fâşii de tablă mai groasă, mulată pe conturul interior al elementului secţionat.
                              Dan (500SE) a văzut o maşină căreia chiar eu i-am înlocuit multe elemente de structură. Să-ţi spună el dacă şi-a dat seama pe unde a fost tăiată maşina.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF