Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema pornire motor 250 D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema pornire motor 250 D

    Va salut dragi colegi! Pentru prima data in 3 ani de zile am o problema grava la al meu 124! Sa va povestesc: am lasat masina la un prieten care mi-a adus-o inapoi cu foarte putin motorina, nu erau mai mult de 3 litri in masina.A urmat o seara cu -11 grade. Dimineata nu a mai pornit masina. Am crezut ca trebuie motorina, am adus motorina si surpriza, nu am reusit sa desfac usita de la buson. Apoi am observat ca lipseste vacum,de fapt nu se deschideau usile din spate,usita de la buson si portbagajul. Am gasit un furtun strangulat sub bancheta din spate pe partea pasagerului, l-am reparat si acum funcioneaza perfect usile. Problema este ca motorul tot nu porneste! L-am chinui pana sa terminat bateria. Am verificat filtrul e plin de motorina,cand dau la automat da pe afara, dar totusi cand scot furtunele de retur de pe injectoare vine destul de putina, cand si cand. Fum scoate numai cateodata. De invartit invarte... Aveti ceva pareri ? Va rog frumos dati-mi un sfat,imi vine greu sa o trag pana la service...Masina este automata. Multumesc !

  • #2
    Va salut, asa din descrisele de mai sus, se pare ca ar trebui aerisita.
    Are aer pe instalatia de combustibil de aici e problema cu pornirea.
    Acuma sa asteptam si parerile colegilor care au astfel de motorizare.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jacob View Post
      Va salut, asa din descrisele de mai sus, se pare ca ar trebui aerisita.
      Are aer pe instalatia de combustibil de aici e problema cu pornirea.
      Acuma sa asteptam si parerile colegilor care au astfel de motorizare.
      Hmm ... Are un prieten aer pe instalatie tot la un 250 ... Cum se face aerisirea ?
      Cu S-ul nu te pui.

      Comment


      • #4
        Eu am incercat aerisirea scotand rand pe rand cate un furtun de retur de pe injectoare si cand venea motorina ma mutam mai in fata la altul pana mi se parea ca vine motorina pe toate. Am gresit ? Asta sa fie buba, sa fie aer ?

        Comment


        • #5
          Va spun cum s-a aerisit al meu motor cand am schimbat pompa de injectie.
          Dupa ce toate au fost montate la loc, mecanicul a desfacut de tot conducta de la capatul injectorului de pe motor, si a zis sa dau la automat, am dat vre-o 10-15 secunde in continuu pana a inceput sa vina acolo motorina.
          Pe urma a filetat la loc acea conducta si a desfacut alta si la fel.
          Pe urma a filetat la loc, si a desfacut returul total ce vine de la injectoare si iar a zis sa dau la automat, am dat iara si surpriza a pornit foarte usor.
          Eu am un C-clas din 95 cu pompa electronica Lucas.
          Aici la motoarele de 250 este pompa in linie, nu stiu daca are in special vre-o forma de aerisire, dar merita incercat dupa cum am descris mai sus.

          P.S. daca imi lasati un VIN, pot sa ma uit in programul WIS cum se aerisesc aceste pompe!
          Last edited by Jacob; 12-21-2010, 14:33 PM.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Mecanicul a procedat corect in ceea ce priveste aerisirea . O singura mentiune ar fi de facut . Mare grija sa nu se arda electromotorul .
            Ma tem ca la colegul nostru alta este problema .

            Comment


            • #7
              Schimba filtrul de motorina. Cand il montezi umplel cu motorina sa nu dai la automat mult timp sa omori electromotorul. Desfa toate conductele cu o cheie de 14 .. da la automata cand 20-30 de secunde cu pauza de 20 de secunde sa nu parlesti electromotorul. Bafta.
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • #8
                Azi am incercat din nou sa o pornesc. Am schimba filtrul de motorina, am desfacut conductele la injectoare, cand dau la automat vine motorina. Am gasit pe pompa de injectie o clapeta care merge in forma circulara in partea de jos. Nu stiu exact ce face acea clapeta, nu am acionat-o.Este din plastic. cand si cand da sa porneasca si scoate fum negru. Cred ca am inecat-o de numa. Am cumparat un sprei de pornire, mai incerc cu el maine, iar daca nu reusesc sa o pornesc nici cu el, maine va merge in service...
                Multumesc tuturor colegilor de ajutor, va tin la curent cu tot ce se intampla.

                Comment


                • #9
                  Bujiile incandescente cum sunt ? Cate din ele sunt functionale ? Ai grija si cu spray-ul de pornire ,daca dai mult nu porneste si nu prea ii face bine motorului ...

                  Comment


                  • #10
                    Am verificat bujiile cu lampa si fuctioneaza toate. Merg sa vad ce fac acum...

                    Comment


                    • #11
                      Ai verificat + reglat injectoarele ? . Poate sa ramana si diuzele vechi, numai sa le "vada "pompagiul .
                      Ai verificat + reglat tachetii ? . De cand nu ai mai facut o revizie la motor ? .

                      Comment


                      • #12
                        Sa rezolvat problema ! Azi a pornit masina. Am fost cu ea in service.
                        Sa dovedit a fi mult aer pe instalatie. Prea mult dat la cheie pt pornire compensat cu putina motorina, umblat la filtrul de aer, a dus la dezamorsarea instalatiei. Dupa o aerisire completa desfacand conducata la fiecare injector si doua fasuri de sprai de pornire a luat-o foarte usor! In total cu aerisit cu tot am dat la cheie de 6 ori si a luat-o! Se pare ca sunt si ceva probleme la releul de bujii care va fi masurat abia maine.
                        Multumesc colegilor de ajutor si sfaturi foarte utile, rapide si la obiect!
                        Multumesc in special colegului nstoe care din proprie intiativa a luat numarul de telefon de la profilul meu, ma sunat pe banii lui si consumat din timpul lui liber pentru a ma sfatui si ajuta, indrumari care au fost de mare folos! Daca te ascultam in totalitate si puneam mana pe chei o rezolvam singur, dar m-am speriat prea tare.
                        maine va descriu cum se masoara releul si bujiile. Astept sa invat!

                        Comment


                        • #13
                          Colegul nstoe e foarte amabil si cand poate ajuta pe cineva o face din propria initiativa. Ce sunt eu curios este cat de bine a facut mecanicul tau dand su spay de pornire la un motor de acest gen? Nu exista problema distrugerii motorului?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF