Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

oprire motor cod 111940

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oprire motor cod 111940

    Salut,am un 124 din 1995 motor 2000 capsat cod motor 111949 si am o problema:masina merge normal dar la turatii mai mici de 2000 se audr unticait ca de releu undeva sub bord si masina moare ,din ce maiu spus mecanicii cinde se aude acel ticait se opreste alimentarea la pompa de benzina,stie cineva despre ce e vorba?Astept sfaturi.Merci mult.

  • #2
    Pai nu ti-au explicat mecanicii?
    Mercedes CL 200 Kompressor
    Mercedes C 180 Kompressor

    Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

    Comment


    • #3
      pai cauta releul ala si vezi ce-i cu el.. o fi ceva in scurt sau poate e defect.

      Comment


      • #4
        Poate poti sa incerci cu alt releu sa vezi cum merge ...
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #5
          mecanicii ca toti mecanicii...cica se aude un releu cica nu stiu ce nu stiu cum,sa-mi puna pompa de benzina pe direct ,poate stie cineva concret despe ce e vorba si ce releu ar putea fi , merci

          Comment


          • #6
            Este vorba de releu pompei de benzina! Si se afla in spatele bateriei,langa cele doua calculatoare .
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Originally posted by vava View Post
              motor 2000 capsat
              Da' cîte capse are ?

              Comment


              • #8
                Adevarul e ca de la capse i se opreste motorul omului..Hai sa scriem de dragul de a face misto!Scuze de off-topic!
                W124 E220 din 95

                Comment


                • #9
                  Daca cumva nu ma insel eu acel langa baterie ai 2 relee, unul alimenteaza calculatorul injectiei si partea de alimentare si cel de-al doilea abs-ul. Si eu am probleme cu releul ala imputit si dupa ce i-am tot dat bobarnace ca sa o ia doar pentru a intrerupe la prima groapa serioasa am zis ca il schimb. Cand se aude tac-ul si moare lasa contactul pus si misca releele si ar trebui sa porneasca socul injectiei si pompa, daca e asa vei sti.

                  Comment


                  • #10
                    Salutam! K27 este releul.
                    Attached Files
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      am schimbat toate releele del alta masina si nimic,tot aceiasi problema,la mine acest releu era sub airbag pasager,laaltele e linga baterie,lea-am schimbat si nimic aceiasi problema,cum o las sub 2000 rot moare masina,si cind porneste merge daca nu apes acceleratia,daca vreu sa o apea moare motorul,dar merge pe la 3-400 rot,alt sfat?poate fi pompa sau filtrul si tacanitul sa fie urmare a acestui lucru?

                      Comment


                      • #12
                        Se poate inkide,multumesc

                        Comment


                        • #13
                          Ca sa se inchida trebuie sa postezi rezolvarea. Forumul asta este mai ales pt ceilalti, nicidecum doar pt tine!
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Nu am rezolvat-o,am vindut-o asa cum era

                            Comment


                            • #15
                              Deci, caz rezolvat pacientul mort.
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF