Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incalzire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa inteleg ca electrovalva problema este cea dintre webasto si rezervorul de solutie pentru parbriz? Alte electrovalve mai ai in zona acumulatorului la iesirea din calorifer?
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #17
      Mai le am pe cele doua din compartimentul bateriei dar functioneaza perfect;....mie din webasto imi pleaca furtun la cele 2 electrovalve din compart bateriei si apa e calduta doar...de intrat in webasto intra fierbinte rau nu poti sa ti mana pe furtun.Eu asa cred ca problema e electrovalva aia de pe webasto

      Comment


      • #18
        Scuzele mele, am vazut dupa ca in prima postare ai spus de cele doua electrovalve. Din cate stiu eu, sensul circuitului de racire este invers, apa din motor intra in calorifer prin furtunul de langa pompa de frana daca cele doua electrovalve sunt deschise si apoi din nou in motor. Daca cele doua electrovalve sunt inchise, apa va circula doar prin motor si apoi prin radiator in momentul in care se deschide termostatul. Deci apa din Webasto intai intra in motor si apoi in calorifer. Asa inteleg eu instalatia, daca gresesc rog a fi corectat.
        La mine, daca rotitele sunt aproape de pozitia maxima(inainte de a face clic) sau maxima(dupa clic) baga caldura "de mori". Daca sunt inainte de acea pozitie inainte de maxim(sub 26grade) nu baga foarte cald si din cand in cand mai porneste si compresorul de clima.
        Last edited by tumar; 10-22-2010, 22:38 PM.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #19
          Aveti webasto model exact ca al meu si va pot confirma ca acea electrovalva nu are nici o treaba cu caldura. Apa intra pe jos in webasto si iesie pe sus. Daca ii scoate-ti mufa va fi mereu deschisa. Am avut-o si eu si scos-o din circuit total.

          Asa circula apa. Modelul cu termostat insclus in circuit.

          Last edited by sovieticool; 10-22-2010, 22:49 PM.
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #20
            Care mufa?de unde sa o scot,mai multe indicatii...intradevar apa intra pe dedesubt in webasto.

            Comment


            • #21
              Domnul Tumar a-ti avut dreptate cand a-ti spus ca apa intra in calorifer pe langa servofrana si iese pe la electroventile

              Comment


              • #22
                Ai rezolvat pana la urma?
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #23
                  Concluzia la care am ajuns:

                  1:apa intra in caloriferul din habitaclu pe langa pompa de servo si iese pe la cele doua electroventilul din compartimentul bateriei,mergand mai departe catre pompa de apa(asta in cazul masinilor fara webasto)

                  2:dupa ce am demontat electroventilul de la webasto am vazut ca acesata din urma avea conul acela de bronz rupt in interior si circuitul era tot timpul pe deschis...fapt ce cauza venirea apei calde in calorifer si pe la tur si pe la retur si normal ca acesta nu se incalzea deloc....


                  Voi incerca sa repar electroventilul ala si daca nu reusesc o sa pun un robinet de unde sa pot inchide eu manual circuitul webasto,va tin la curent oricum
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Va dau aci mura in gura... Am pus poza mai mare sa vada tot ochiu. Asta e cea mai clara schema.

                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • #25
                      Am montat in locul ventilului electric de pe webasto un ventil clasic,manual si l-am lasat inchis,acum apa isi face circuitul cum trebuie,baga caldura dar nu extrem de tare ca la alte masini,dar problema asta este de la calorifer cred ca are o parte din celule infundate....o sa bag detrartant pe instalatie sa curat bine si sa vad apoi rezultatele....

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by sorinvuta View Post
                        Am montat in locul ventilului electric de pe webasto un ventil clasic,manual si l-am lasat inchis,acum apa isi face circuitul cum trebuie,baga caldura dar nu extrem de tare ca la alte masini,dar problema asta este de la calorifer cred ca are o parte din celule infundate....o sa bag detrartant pe instalatie sa curat bine si sa vad apoi rezultatele....
                        Salut! Cand ai timp sa pui te rog ceva poze cu circuitul exact. Sunt foarte curios. Dupa cum spui , inchizand circuitul si avand instalatia dupa cum este in desenul pus de sovieticol, ar trebui sa nu mai ai caldura deloc. Cu siguranta difera.

                        Originally posted by sovieticool View Post
                        Va dau aci mura in gura... Am pus poza mai mare sa vada tot ochiu. Asta e cea mai clara schema.
                        Multumim!
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #27
                          E un pic altfel ca in desenul lui nea Jan,si confirm ca odata cu robinetul montat pe pozitia inchis am caldura...mai am de curatat caloriferul cred,dar fata de inainte am caldura

                          Comment


                          • #28
                            Si eu banuiam ca ar fi altfel, de aceea te rugasem sa pui niste poze. Bine ca s-a rezolvat(in mare parte).
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #29
                              Salut

                              am si eu un clasa C W203, 2002, diesel la care nu mai functioneaza nici telecomnda nici butonul de pornire din interior, ci doar prin programare. Butonul nu prea ma intereseaza sa-l repar, dar telecomnada este f importanta pt mine. Stie cinevacare sa repare asta? Cei de la webasto romania m-i lau pornit dar au zis ca nu stiu sa repare telecomenzi din astea.

                              Comment


                              • #30
                                Daca erai din Iasi dadeam un ochi pe acolo. daca ajung prin Bucuresti va ajut . Trebuie specificat ce tip e si o poza e utila cu telecomanda desfacuta.
                                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                                now - bicicleta !

                                0744 239 949

                                WEB
                                http://garajautodiag.blogspot.com

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF