Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incalzire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incalzire

    Va salut dragi colegi de pe forum,deschid un nou thread pe aceasta tema,pentru ca le-am citit pe toate cele vechi si in nici unul nu se identifica cazul meu...
    Sa incep cu inceputul,cu motorul la 80de grade,rotitele la 26 de grade,ventilator pe treapta 1,masina baga aer caldut,dar nu cald asa cum ar trebui.Am verificat termostatul e ok,am schimbat pompa apa si radiatorul,am in motor antigel diluat la minus 35 grade,am verificat electroventilele din compartimentul bateriei si surpriza furtunele caldute dar nu fierbinti ca restul...problema e de fapt ca si furtunul care vine la electroventile e doar caldut;acum masina e dotata cu webasto si furtunul care vine la ventile pleaca de undeva de la webasto si am incercat urmatoarea combinatie,masina pornita,caldura la maxim,ventilator pe treapta 2,webasto pornit si el,si surpriza se incalzesc furtunele de la electroventile,sunt fierbinti ca restul si implicit caldura de mori in habitaclu...Am verificat un pic webasto si am vazut ca are si el un electroventil si in principiu eu cred ca ala e problema dar ce pot face?Ce solutie imi puteti da voi cei care sunteti mai experimentati ca mine...Eu ma gandeam sa leg electroventilul ala in paralel cu cele doua din compartimentul bateriei,si atunci cand dau drumul la caldura se actioneaza si el,acum astept sfaturi pro si contra


    Multumesc anticipat oricui ma poate ajuta

  • #2
    Alimenteaza direct de pe baterie, dupa ce pornesti motorul, acel electroventil care zici ca e la webasto. Vezi daca apare vre-o diferenta. Asa se intampla si la un w126 la un coleg de pe forum. Porneste caldura apoi opreste motorul si are caldura o perioada ..apoi rece. Nu stiu de la ce poate fi exact. Sunt zeci de cauze. Ma sap pe alte forumuri cu privire la aceasta problema.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      La mine Webasto nu este pus în funcţiune (motivele nu le expun aici, că e lungă povestea - maestrul Sovieticool ştie !). Apa de încălzire trece prin Webasto (logic), şi durează un pic mai mult până ce îşi face circuitul, dar în cca. 10 min. se încălzeşte şi furtunul care iese din el. De aceea înclin şi eu să cred că, problema e la electroventilul de la Webasto. Să fiu corectat dacă greşesc, dar în mod normal, dacă Webasto nu este pus în funcţiune, apa tot trebuie să treacă prin el, în consecinţă la tine ceva frânează acolo.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Posibil ca la Sorin ,care din cate am inteles are o electrovalva pe circuitul de apa de pe webasto ,acea electrovalva intra in functiune si deschide circuitul doar la functionarea webasto ,ca atare trebuie legata in paralel cu electroventilele masinii pentru a deschide odata cu ele si a permite apei sa faca circuitul completpt incalzirea la interior atunci cand este data comanda de climatizare din masina

        Comment


        • #5
          Acelaşi lucru am zis toţi trei (Jan, Eugen, Levi) ! Acu', să vedem rezultatul ...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Azi nu am timp sa ma ocup de ea dar,zilele urmatoare o rezolv sigur,multumesc mult pentru promptitudine

            PS:Ca fapt divers stie cineva cat consuma webasto?

            Comment


            • #7
              Nea Jan e ,,taticul " lor, el stie cu siguranta

              Comment


              • #8
                Am alimentat in seara asta electroventilul ala de pe webasto,direct de la baterie,se aude un clant si nimic,intra apa fierbinte in el dar iese calduta,nu stiu ce sa ii fac...

                Comment


                • #9
                  Consumul la webasto 200ml/ora.

                  Comment


                  • #10
                    Nu are nimeni nici o idee?

                    Comment


                    • #11
                      Prima data verifica acea electropompa care mareste debitul de apa la aeroterma. Apa trebuie sa intre fierbinte in aeroterma din chiuloasa si sa iasa calduta pe la electrovalve.
                      Adoua problema ar putea fi lipsa presiunii pe instalatia de racire (cand desfaci capacul la vasul de expansiune trebuie sa fasaie cand e motorul cald) aceasta e facuta sa functioneze sub presiune.
                      Verifica daca trece apa normal prin aeroterma,nu e infundat caloriferul? Simtomele tale arata debit de apa mic asta ar insemna ca atunci cand dai drumul ptr prima data la aeroterma sa dea aer fierbinte dupa care sa vina rece.


                      Verifica aceste aspecte si revino mai gandim alceva pana atunci.

                      Comment


                      • #12
                        Nu a-ti fost atent,am specificat ca,caloriferul este ok,apa intra fierbinte in el si iese destul de calda,problema la mine e webasto care nu da drumul mai departe la apa fierbinte,de ex cu webasto pornit am caldura cum trebuie...altfel nu

                        Presiunea este prezenta,se simte la furtune,radiator nou,pompa apa noua,antigel,tot tacamul....

                        Comment


                        • #13
                          Salut! Incearca sa scoti furunele de la webasto, unestele intre ele cu un stut si vezi cum se prezinta. Daca baga caldura inseamna ca problema este la acea electrovalva. Daca acea electrovalva nu mai functioneaza si momentan nu poti sa o schimbi, desfa si ia garnitura(din interior)ce etanseaza circuitul, apoi o montezi la loc. Atunci electrovalva nu mai are nici un rol. Erau bune niste poze sa vedem exact cum vine circuitul, asa ne dam cu presupusul.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Se rezolva cu pozele zilele astea sper.O sa scot si garnitura aia sa vad ce si cum,pentru ca dc tin webasto pornit am caldura cum trebuie,asta pentru ca da drumul la circuitul apei.Multumesc ptr interes

                            Comment


                            • #15
                              Cred ca din poza asta dc dai zoom se intelege ceva,asta o am in calculator in momentul de fata
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF