Va salut dragi colegi de pe forum,deschid un nou thread pe aceasta tema,pentru ca le-am citit pe toate cele vechi si in nici unul nu se identifica cazul meu...
Sa incep cu inceputul,cu motorul la 80de grade,rotitele la 26 de grade,ventilator pe treapta 1,masina baga aer caldut,dar nu cald asa cum ar trebui.Am verificat termostatul e ok,am schimbat pompa apa si radiatorul,am in motor antigel diluat la minus 35 grade,am verificat electroventilele din compartimentul bateriei si surpriza furtunele caldute dar nu fierbinti ca restul...problema e de fapt ca si furtunul care vine la electroventile e doar caldut;acum masina e dotata cu webasto si furtunul care vine la ventile pleaca de undeva de la webasto si am incercat urmatoarea combinatie,masina pornita,caldura la maxim,ventilator pe treapta 2,webasto pornit si el,si surpriza se incalzesc furtunele de la electroventile,sunt fierbinti ca restul si implicit caldura de mori in habitaclu...Am verificat un pic webasto si am vazut ca are si el un electroventil si in principiu eu cred ca ala e problema dar ce pot face?Ce solutie imi puteti da voi cei care sunteti mai experimentati ca mine...Eu ma gandeam sa leg electroventilul ala in paralel cu cele doua din compartimentul bateriei,si atunci cand dau drumul la caldura se actioneaza si el,acum astept sfaturi pro si contra
Multumesc anticipat oricui ma poate ajuta
Sa incep cu inceputul,cu motorul la 80de grade,rotitele la 26 de grade,ventilator pe treapta 1,masina baga aer caldut,dar nu cald asa cum ar trebui.Am verificat termostatul e ok,am schimbat pompa apa si radiatorul,am in motor antigel diluat la minus 35 grade,am verificat electroventilele din compartimentul bateriei si surpriza furtunele caldute dar nu fierbinti ca restul...problema e de fapt ca si furtunul care vine la electroventile e doar caldut;acum masina e dotata cu webasto si furtunul care vine la ventile pleaca de undeva de la webasto si am incercat urmatoarea combinatie,masina pornita,caldura la maxim,ventilator pe treapta 2,webasto pornit si el,si surpriza se incalzesc furtunele de la electroventile,sunt fierbinti ca restul si implicit caldura de mori in habitaclu...Am verificat un pic webasto si am vazut ca are si el un electroventil si in principiu eu cred ca ala e problema dar ce pot face?Ce solutie imi puteti da voi cei care sunteti mai experimentati ca mine...Eu ma gandeam sa leg electroventilul ala in paralel cu cele doua din compartimentul bateriei,si atunci cand dau drumul la caldura se actioneaza si el,acum astept sfaturi pro si contra
Multumesc anticipat oricui ma poate ajuta
Comment