Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Imi trage aer fals!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am reinviat un pic topicul si am pus niste poze cu acul economizator cand ii rece motorul si cand ii cald motorul.Daca mai imi puteti da niste idei unde sa mai rascolesc as fi recunoscator.Multumesc.
    Attached Files
    CJ-20-AMN.

    Comment


    • #17
      As mai avea o nelamurire,adica, referitor la clapeta de acceleratie,care ar fi pozitia corecta? Trebuie sa inchida ermetic?Acum o buna perioada de timp am incercat sa mai cresc un pic relantiul din surubul de sub filtrul de aer, si am impresia ca de aici i se trage si acului economizator de nu sta la minim.Poate cineva sa-mi spuna valorile senzorului de la clapeta de acceleratie cand clapeta este inchisa si cand este deschisa?Multumesc.
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #18
        Colegul MirceaCST te va ajuta cu valorile alea cauta-l,relantiul la cat iti sta?

        Comment


        • #19
          Originally posted by sorinvuta View Post
          Colegul MirceaCST te va ajuta cu valorile alea cauta-l,relantiul la cat iti sta?
          Relantiul imi sta cam pe la 600 de ture cand motorul este rece si aprox. 900 de ture cand motorul ii cald.Interesant,nu!
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #20
            Am gasit ceva poze dar nu prea le inteleg.
            Attached Files
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #21
              Cu relantiul nu e ok pentru ca ar trebui sa iti stea la 900 1000 cand e rece si cald exact intre 5 si 10 deci pe la 750rpm,stiu de la Mircea ca poti masura potentiometrul cu un ohmetru si in principiu cand apesi pe clapeta,rezistenta tre sa creasca usor nu dintr-o data,atunci ar fi ok....

              Comment


              • #22
                Daca masina iti functioneaza bine si nu consuma exagerat te-as sfatui sa nu mai incerci reglaje cu inbusul de 3 si nimic altceva...relantiul nu se regleza de nicaieri la ke-jetronic,tot ce poti sa faci e sa pui toate componentele la punct(regulator de relanti, de presiune a benzinei,pompa de benzina, filtrul,injectoarele etc) ceasul economizor nu cred ca e relevant nu trebuie sa-ti faci probleme...Multa bafta

                Comment


                • #23
                  Originally posted by sorinvuta View Post
                  Cu relantiul nu e ok pentru ca ar trebui sa iti stea la 900 1000 cand e rece si cald exact intre 5 si 10 deci pe la 750rpm,stiu de la Mircea ca poti masura potentiometrul cu un ohmetru si in principiu cand apesi pe clapeta,rezistenta tre sa creasca usor nu dintr-o data,atunci ar fi ok....
                  Relantiul pe care l-am specificat il am si pe timp de iarna la -20 de grade dar masina nu se balbaie sau motorul nu se opreste.Acul economizator ii singurul lucru ce nu functioneaza corect pe masina si asta ma streseaza.Cand am luat masina mergea perfect.Deci se poate, dar trebuie piscalit unde trebuie.Intradevar am avut ceva probleme cu injectia si de acolo i se trage si acului cu pricina.In legatura cu valorile senzorului as vrea sa stiu cat trebuie sa indice ohmetrul cand clapeta este complet inchisa ca sa am un reper de unde sa plec.
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #24
                    salut.sunt un proaspat posesor a unui mercedez w124,totul functioneaza foarte bine la el ,singura problema este ca nu se opreste cand scot cheia din contact,trebuie sa deschid capota si sa apas o parghie care este pe langa filtrul de aer. Un sfat ceva? va multumesc anticipat.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by pintea paul View Post
                      Relantiul pe care l-am specificat il am si pe timp de iarna la -20 de grade dar masina nu se balbaie sau motorul nu se opreste.Acul economizator ii singurul lucru ce nu functioneaza corect pe masina si asta ma streseaza.Cand am luat masina mergea perfect.Deci se poate, dar trebuie piscalit unde trebuie.Intradevar am avut ceva probleme cu injectia si de acolo i se trage si acului cu pricina.In legatura cu valorile senzorului as vrea sa stiu cat trebuie sa indice ohmetrul cand clapeta este complet inchisa ca sa am un reper de unde sa plec.
                      Salut! Daca ai catalizator pe masina incearca sa-l verifici sa nu fie infundat. Este posibil ca de acolo sa ai probleme cu acul economizor daca zici ca injectia e ok si nu pierzi pe nicaieri vacuum.O evacuare obturata sau partial obturata intotdeauna duce la asemenea simptome.Totodata verifica si butonul de reglaj al farurilor e posibil pe acolo sa piarda vacuum daca zici ca se modifica pozitia acului la actionarea acestui buton. Bafta multa!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by danioan75 View Post
                        Salut! Daca ai catalizator pe masina incearca sa-l verifici sa nu fie infundat. Este posibil ca de acolo sa ai probleme cu acul economizor daca zici ca injectia e ok si nu pierzi pe nicaieri vacuum.O evacuare obturata sau partial obturata intotdeauna duce la asemenea simptome.Totodata verifica si butonul de reglaj al farurilor e posibil pe acolo sa piarda vacuum daca zici ca se modifica pozitia acului la actionarea acestui buton. Bafta multa!
                        Multumesc pentru interventie!In legatura cu, catalizatorul fostul proprietar l-a spart pentru ca s-a infundat si acuma ii doar o teava goala.Injectia nu pot spune ca ii 100% in regula,dar nu pot sa-mi dau seama ca pe acolo imi trage aer fals de moment ce am verificat toate vacumurile,am verificat si butonul de reglaj al farurilor si ii ok.Am luat doua injectii imprumut sa vad daca acul se duce pe minim ,dar nimic plus de asta injectiile erau mai praf decat a mea.Am fost la un analizor de gaze si omul de acolo mi-a spus ca noxele sunt bune ,dar oxigenul ii foarte mare,si asta n-am inteles.Oricum mai investighez problema acului economizator.
                        CJ-20-AMN.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by scorpio68 View Post
                          salut.sunt un proaspat posesor a unui mercedez w124,totul functioneaza foarte bine la el ,singura problema este ca nu se opreste cand scot cheia din contact,trebuie sa deschid capota si sa apas o parghie care este pe langa filtrul de aer. Un sfat ceva? va multumesc anticipat.
                          Din vaga informatie pe care o po gasi in post banuiesc ca e motor diesel ,ori nu are contact de benzinar ,ori a decedat contactul de diesel ,ori ai pierderi de vacuum

                          Comment


                          • #28
                            Problema inca nu am rezolvat-o,chiar daca am schimbat injectia cu totul (era una completa si sigilata).Se pare ca pozitia acului economizator nu ii chiar din injectie cum am crezut.Daca mai aveti ceva idei....
                            CJ-20-AMN.

                            Comment


                            • #29
                              Schimba masina glumesc,cred ca daca nu ai alte probleme mai grave ar trebui sa ii dai pace...ca e un simplu economizor apropo cu,consumul pe benzina cum stai acum iarna?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by sorinvuta View Post
                                Schimba masina glumesc,cred ca daca nu ai alte probleme mai grave ar trebui sa ii dai pace...ca e un simplu economizor apropo cu,consumul pe benzina cum stai acum iarna?
                                Am alte prioritati pana sa-mi schimb masina.Alte probleme nu mai am din momentul in care mi-am schimbat injectia.Sincer nu stiu ce consum am pe benzina, ca eu merg numai pe gaz,doar pornirile se fac pe benzina.Numai bine!
                                CJ-20-AMN.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF