Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Imi trage aer fals!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imi trage aer fals!

    Buna seara!As avea si eu o intrebare. Cum as putea sa verific pe unde imi trage aer fals motorul?Am schimbat toate furtunele de la injectie,am verificat toate furtunele de vacum,dar nici o imbunatatire.Spun asta pentru ca acul economizator imi sta pe la mijloc la relantiu.Am un MB W124 230E 1989.Va multumesc.
    CJ-20-AMN.

  • #2
    Problema asta la mine s-a dovedit a fi de la injectie care nu era calibrata! Pe parcare statea pe la jumate iar pe neutru statea aproape de maxim si la vreo 3500 de ture!

    Comment


    • #3
      Salut! Si problema cum ai rezolvat-o?Ce-i drept, am c-am umblat pe la injectie.
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #4
        In galati nu a vrut nimeni sa se bage sa o repare pe motiv ca nu stiau. Spre uimirea mea nici macar cei de la SF TEX. ( Mercedes Galati )
        Am gasit intr-un final un mecanic foarte meserias si mi-a reparat-o. Daca te ajuta, iti pot da numarul lui. Vin la el din mai multe orase sa-si repare masinile.
        Acum tu fiind din Cluj e cam nasol!

        Comment


        • #5
          Salut Paul! Verifica in primul rand filtrul de aer sa nu fie infundat apoi discul debitmetrului sa fie bine centrat si sa urce usor sus sa nu agate in peretii debitmetrului sau sa nu aibe mizerie , verifica furtunul de dedesupt cel ce vine de la regulatorul de relanti, sau chiar partea inferioara a injectiei . O alta cauza a pierderii de vacuum ar fi supapa de la servofrana , galeria de admisie sau chiar acele legaturi la furtunasele de vacuum ce intra sub bord. Spor! Verifica-le in ordinea care ti-am scris. Bafta!

          Comment


          • #6
            Buna seara!Filtrul de aer este nou,discul debitmetrului ii centrat ,pentru ca nu imi agata deloc in peretii debitmetrului ,furtunul care face legatura de la regulatorul de relanti la partea inferioara a injectiei ,ii tot nou (30 ron),si partea inferioara am schimbt-o.Restul nu le-am verificat pentru ca nu am idee cum.O alta chestie , cand imi reglez farurile acul economizator isi modifica un pic pozitia.Am citit undeva pe forum ,ca pentru a afla pe unde se trage aer fals se da cu spray de pornire pe la toate imbinarile si atunci creste turatia la motor.Dar eu zic ca aceasta metoda ii un pic c-am riscanta.Voi ce ziceti?
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Nu-ti fa griji,creste pret de 2-3 secunde dupa care revine imediat.
              CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

              Comment


              • #8
                Salutare!Am incercat cu spray de pornire,adica am dat cu el pe la toate imbinarile de furtune,chiar si pe furtune dar nici un rezultat.Mi-am schimbat si indicatorul de economie din bord crezand ca este defect,dar nici o sansa.Tot pe la jumatate imi indica cu motorul pornit.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #9
                  O singura intrebare am:care este acul economizator ?deci chear nu imi dau seama.Este cel pararel cu acul care iti arata temperatura la motor?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by noroc View Post
                    O singura intrebare am:care este acul economizator ?deci chear nu imi dau seama.Este cel pararel cu acul care iti arata temperatura la motor?

                    Comment


                    • #11
                      Eu nu am acel ac,din pacate,dar ce arata,la ce foloseste,am vazut dar numai la motoare mari,sau la cele amg.Nu stiam ca s.a pus si pe modele cu motoare mai mici.Am invatat ceva totusi

                      Comment


                      • #12
                        Din cate stiu eu,acel ac apare la orice motorizare w124 K jetronic(la modelele in faza 1)
                        Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                        Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                        Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                        Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                        Comment


                        • #13
                          Te contrazic a mea e carburatie varianta '86 ...

                          Comment


                          • #14
                            Corectez si primele care au fost de 108 cai carburatie,cum zice Eugen dar tot faza 1 e...
                            Gata ca ne abatem de la subiect
                            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                            Comment


                            • #15
                              salut am un mercedes w124 ce300 42v sportline din 92 de la un timp porneste greu dimineata dupa 2 incercari porneste si ramine turat in 5000 de ture cam 3 minute pe urma isi revine la 9000 si merge normal dupa ce se incalzeste porneste bine dar nu intodeauna cite o data si cind e cald motorul daca stie cineva ceva va rog sami scriieti va multumesc anticipat

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF