Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diagnosticare K/KE-Jetronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diagnosticare K/KE-Jetronic

    De mult timp caut pe cineva capabil sa diagnosticheze o injectie KE-Jetronic. . . cum nu am gasit pe nimeni am luat problema in mana (nu va ganditi la prostii )

    Asta a sosit acum juma de ora din state. Mai astept saptamana viitoare documentatia de la Bosch pentru aceste injectii.
    Attached Files
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

  • #2
    Asha ceva imi facusem acu vro doi ani, artizanal, bineintzeles, ca nu-i mare shcovearga... Partea proasta e diagnoza la componentele electronice, la KE. Alea neasistate, de la Cobra, W116 sau W126, sint floare la ureche, oarecum. Dar la mai noi partea electronica te sparge...

    Comment


    • #3
      Laudabila initiativa,chiar daca personal nu vad mare realizare in ce cumparashi.....trebuie mai multe lucruri cumparate ptr o completa diagnoza la injectzii mecanice.....bafta

      Comment


      • #4
        Dacă te ajută la ceva, astea-s presiunile la injecţia BOSCH K JETRONIC
        Marque : BOSCH
        Type : K-Jetronic
        Pression d'essence
        - au ralenti : 5,0 à 5,8 bars
        - à l'injecteur : 3,5 à 4,1 bars
        P.S. Cât te-a costat trusa...dacă-i voie să-ntreb?

        Comment


        • #5
          luna viitoare o sa comand si un AFR metru si un tester pentru sonda lambda

          Trusa a fost 90$ . . .transportul a fost mai jale da au fost mai multe articole in pachet si am dat mai putin.
          1991 R129 300SL-24
          1991 w124 300CE-24
          1993 w202 C280
          1978 w116 450SEL 6.9
          1987 w201 190E 2.0
          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

          Comment


          • #6
            cam mult pentru un manometru si niste racorduri de presiune ( parerea mea)
            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

            Comment


            • #7
              Transportul din SUA e rupere...eu am cautat dealeri din EUROPA....Sunt scumpe furtunele de presiune si manometrele.Pentru o sertizare de 150 bari eu platesc 10 euro iar 10 metri de furtun de presiune sunt in jur de 100 ron.Deci 90$ ...nu mi se pare mult+ca ii va amortiza repede...

              Comment


              • #8
                Trebuie si multa documentatie ....sau mai bine zis concludenta ...doar certitudinea ca presiunile sunt in regula ,eventual reglarea lor nu ajuta foarte mult...a mentionat si DOK lucrul asta ,...spre exemplu deplasarea in sus cu doar 0,5 mm a cititorului (potentiometrului) de pe debitmetru face ca motorul sa nu mai porneasca, iar in jos genereaza un ralanti haotic si consum mare , senzorii de temperatura ...la fel... daca nu sunt in parametrii au ca rezultat un consum mai mare si dereglari in functionarea motorului ,iar cele care au sonda lambda sunt si mai pacatoase aceasta din urma citind valorile amestecului de gaze de evacuare si ECU face din nou corectii in modul de alimentare si stabilizarea ralantiului ...Mai trebuie retzinut un aspect ....reglajul cu imbus de 3 prin filtru pt amestecul de gaze(la o valoare satisfacatoare ) e valabil pentru pozitiile si valorile la momentul respectiv a tuturor senzorilor si cititoarelor de pe motor ...daca survine o dereglare a unui senzor sau cititor amestecul trebuie refacut...
                Tabloul general al injectiei k si ke jetronic arata ca tot sistemul trebuie acordat in functie de orice modificare facuta in functionarea lui ...si evident verificate si valorile electrice pe diferite componente ale sistemului....
                Oricum...bafta si mult spor !
                Last edited by mircea_cst; 02-15-2008, 10:34 AM.
                Ford Transit 2.5d ex
                Mercedes 230 E ex
                Mercedes 200 TE ex
                BMW 320d touring

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF