Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vascocuplaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vascocuplaj

    Salut dragi colegi.Mie vascocuplajul nu.mi mai merge,elicea se invarte ,dar pot sa o opresc cu mana.Daca nu am dau mai mult la masina nu.mi urca apa,dar a mai existat si momente.Pot sa il pun pe direct,sa mearga mereu?O sa fie foarte galagios?La UNIX acest produs varaza intre 1200-1500 ron,deci nu prea cred ca o sa il schimb prea curand.

  • #2
    Nu stiu ce sa-ti zic in legatura cu pretul de la viscocuplaj.Pot sa-ti spun doar ca la W202, aceasta piesa,cumparata de la UNIX TG MURES,a costat 330 RON(SACHS).Si cred ca se potriveste si pe W124.
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • #3
      Reperul de care spui tu Zsolti, se potriveste pe urmatoarele tipuri de Mercedes:



      SACHS 2100 019 031


      KOMBI combi (S124)
      200 TE (124.079) (100 kW ; 10/1992 - 06/1993)
      220 TE (124.082) (110 kW ; 10/1992 - 05/1993)

      COUPE (C124)
      220 CE (124.042) (110 kW ; 10/1992 - 05/1993)

      CABRIOLET (A124)
      CE Cabrio (124) (110 kW ; 01/1992 - 06/1993)
      limuzina (W124)
      200 E (124.019) (100 kW ; 10/1992 - 06/1993)
      220 E (124.022) (110 kW ; 10/1992 - 06/1993)

      C-CLASS (W202)
      C 180 (202.018) (89 kW ; 11/1994 - 05/2000)
      C 180 (202.018) (90 kW ; 03/1993 - 05/2000)
      C 200 (202.020) (100 kW ; 01/1994 - 05/2000)
      C 200 Kompressor (202.025) (132 kW ; 10/1995 - 05/2000)
      C 200 Kompressor (202.025) (141 kW ; 11/1996 - 05/2000)
      C 220 (202.022) (110 kW ; 03/1993 - 05/2000)
      C 230 (202.023) (110 kW ; 06/1996 - 06/1997)
      C 230 Kompressor (202.024) (142 kW ; 10/1995 - 05/2000)

      C-CLASS combi (S202)
      C 180 T (202.078) (90 kW ; 06/1996 - 09/2000)
      C 200 T (202.080) (100 kW ; 06/1996 - 03/2001)
      C 200 T Kompressor (202.082) (141 kW ; 11/1996 - 03/2001)
      C 230 T (202.083) (110 kW ; 06/1996 - 06/1998)
      C 230 T Kompressor (202.085) (142 kW ; 06/1997 - 09/2000)

      CLK (C208)
      200 (208.335) (100 kW ; 06/1997 - 06/2002)
      200 Kompressor (208.345) (141 kW ; 06/1997 - 06/2000)
      230 Kompressor (208.347) (142 kW ; 06/1997 - 06/2000)

      CLK Cabriolet (A208)
      200 (208.435) (100 kW ; 03/1998 - 03/2002)
      200 Kompressor (208.445) (141 kW ; 03/1998 - 06/2000)
      230 Kompressor (208.447) (142 kW ; 03/1998 - 06/2000)

      E-CLASS (W124)
      E 200 (124.019) (100 kW ; 06/1993 - 06/1995)
      E 220 (124.022) (110 kW ; 06/1993 - 06/1995)

      E-CLASS combi (S124)
      E 200 T (124.079) (100 kW ; 06/1993 - 06/1996)
      E 220 T (124.082) (110 kW ; 06/1993 - 06/1996)

      E-CLASS Cabriolet (A124)
      E 200 (124.060) (100 kW ; 06/1993 - 03/1998)
      E 220 (124.062) (110 kW ; 06/1993 - 03/1998)

      E-CLASS cupe (C124)
      E 200 (124.040) (100 kW ; 06/1993 - 06/1997)
      E 220 (124.042) (110 kW ; 06/1993 - 06/1997)

      E-CLASS (W210)
      E 200 (210.035) (100 kW ; 06/1995 - 08/2000)
      E 230 (210.037) (110 kW ; 06/1995 - 06/1997)

      E-CLASS combi (S210)
      E 200 T (210.235) (100 kW ; 06/1996 - 08/2000)
      E 230 T (210.237) (110 kW ; 06/1996 - 06/1997)

      SLK (R170)
      200 (170.435) (100 kW ; 09/1996 - 03/2000)
      200 Kompressor (170.445) (141 kW ; 10/1996 - 03/2000)
      230 Kompressor (170.447) (142 kW ; 09/1996 - 03/2000)
      __________________
      1994...Mercedes Benz...w202, c180
      Dragoste la prima vedere...

      http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

      Comment


      • #4
        Originally posted by noroc View Post
        Salut dragi colegi.Mie vascocuplajul nu.mi mai merge,elicea se invarte ,dar pot sa o opresc cu mana.Daca nu am dau mai mult la masina nu.mi urca apa,dar a mai existat si momente.Pot sa il pun pe direct,sa mearga mereu?O sa fie foarte galagios?La UNIX acest produs varaza intre 1200-1500 ron,deci nu prea cred ca o sa il schimb prea curand.
        Poti sa il blochezi pe direct cu 2 suruburi si se invarte non stop ( daca dai search pe forum o sa gasesti topic in care are si poze exemplificatoare ) chiar aici la w124 mi se pare ca s-a mai discutat ...

        Comment


        • #5
          Eu am luat ptr un amic care lucreaza la MB(!!!!!)un visko ce la MB costa 177 euri+tva.Am dat pe el 126 euri ajuns acasa.E original BEHR(OEM),pentru W124,300E si altele...Sfatul meu,cumpara nou.

          Comment


          • #6
            Am vorbit azi cu un mecanic,si mi.a spus ca chear nu isi are rostul sa il pun pe direct,scoate un sunet de zici ca isi i.a zborul,si i.a si din putearea masinii.Cred ca o sa cumpar unul nou,dar nu se poate repara,eu nu stiu ce este stricat la el.

            Comment


            • #7
              Eu mi-am luat visco cu 370 de lei. Gentech este producatorul. Cel original, Behr, era 770 de lei la Autoklass. Vad ca masina ta este un W124 cu facelift. Cel mai probabil are si clima. Inainte sa dai cel putin 100 de Euro pe visco nou, du-te la o spalatorie, departeaza radiatoarele putin unul de altul si spala-le. Apa nu trebuie sa iti urce mai mult de 98 de grade daca iti merg ventilatoarele auxiliare. Probabil apa urca datorita mizeriei acumulate in timp intre radiatoare.

              Comment


              • #8
                Salut,

                Cred ca un vascocuplaj este dus atunci cand motorul este cald si elicea respectiva se invarte incet sau foarte incet sau atunci cand motorul fiind cald dechizi capota turezi motorul si elicea nu isi mareste turatia, elicea respectiva din cate stiu eu poate gresesc este rotita de un ulei ce atunci cand motorul se incalzeste devine mai vascos (poate gresesc), este normal sa-l poti invarti cu mana, sa-ti spun ce am patit eu, am fost acum 2 saptamani pe Transfagarasan, la un moment dat apa mi-a urcat pe la 100 grade, a pornit ventilatorul auxiliar de la clima, mai rau apa a urcat la 110 grade, am oprit masina am decuplat manual ventilatorul auxiliar de la clima, am stans faza scurta, am scos lada frigorifica din priza, gps si alte acareturi si mi-am continuat urcarea cu apa la 90 grade, ce vreau sa subliniez este pompa de apa lucreaza sub presiune, alternatorul cu cat ai mai multi consumatori opune rezistenta mai mare, pompa de servo, clima etc, reducand pe cat posibil din acesti consumatori la mine cureaua de accesorii nu a mai fost asa de mult solicitata astfel pompa de apa reusind sa-mi plimbe apa prin motor tinand-o la niste temperaturi acceptabile, ce mai vreau sa subliniez este faptul ca atunci cand iti creste apa pot fi foarte multe cauze, nu neaparat un vascociplaj care poate fi inca in parametrii. La mine problema este rola intinzatoare ce trebuie schimbata si un rulment de la alternator dar mai poate fi: fulia, rolele de accesorii, cureaua de proasta calitate, termostatul, radiatorul, pompa de apa.
                Last edited by entty; 08-14-2010, 08:30 AM.

                Comment


                • #9
                  Multumesc pt sfaturi.Am citit cu atentie si sper sa reusesc sa remediorez problema.O sa spal bine intre radiatoare,ca,cam ar fi niste mizerie,asa mi se pare.

                  Comment


                  • #10
                    Exact pe Transfagarasan am patit-o si eu cu CL-ul, in modul descris de colegu, doar ca nu aveam consumatori. Ma rog, cu chiu cu vai am adus masina jos si in Bucuresti, nu vroia sa coboare din 130 grade. Am schimbat antigelul cu totul, problema a disparut. Vara asta (deci dupa un an) iarasi o apuca dracii.

                    Din cate mi s-a spus atat la service MB cat si la privati, elicea trebuie sa se miste greu daca vasco-cuplajul e bun. Iar apropo de el, la Diesel Tehnic imi cer aia 2300 RON pe unul, pe cand la Casa Auto e 930 RON. De tot rasul!!!
                    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                    Comment


                    • #11
                      La mine vascocuplajul merge foarte usor,dar temperatura apei sta la 80-90 grade.are vreo importanta in acest caz ca merge usor vascocuplajul?

                      Comment


                      • #12
                        Usurinta cu care poti sa il rotesti cu mana e invers proportionala cu cresterea temperaturii .

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                          Usurinta cu care poti sa il rotesti cu mana e invers proportionala cu cresterea temperaturii .
                          +1
                          Corect ce spune Eugen, cand motorul este cald ar tb sa se invarta mult mai puternic decat atunci cand motorul este rece.

                          Uite ce spune si colegul adidc, in data de 30.03.2010:

                          "Principiul de functionare: in corpul vascocuplajului exista un "lichid" care la o anumita temperatura se intareste, marind aderenta pe un ax intern care se conecteaza pe pompa de apa printr-o piulita. Cata vreme temperatura apei este scazuta paleta se invarte la o turatie data de inertie. Cu cat temperatura creste aderenta pe ax creste si deci paleta se invarte mai repede."

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF