Va salut ,
In continuare am nevoie de ajutorul vostru!
Daca stie cineva ce valori trebuie sa aiba senzorul de temperatura lichid de racire care vine amplasat pe chiulasa , in lateralul filtrului de motorina.
Precizez ca pe masina mea ( w 124/250d/113 cp/1994) aceasta sonda/senzor este de culoare albasstru deschis si este cu doar doua fire cu toate ca masina are clima automata.
Problema care ma roade este ca se duce apa cam sus, aproape de linia neinscriptionata( 95-100) dintre 80 si 120 si din ceea ce stiam eu daca motorul se supraincalzeste ar trebui sa plece suplimentar ventilatorul de aer conditionat ca sa ajute.
Cand scot mufa de la senzorul aratat mai sus porneste ventilatorul de aer conditionat!
Nu cred ca este normal sa porneasca acest ventilator cu mufa scoasa si apelez la voi daca stiti principiul de functionare, sonde, termocuple racire(E eu nu cred ca am pt ca este cu vascocuplaj)
Am citit pe forum cred ca majoritatea posturilor legate de racire, Va multumesc frumnos,
In continuare am nevoie de ajutorul vostru!
Daca stie cineva ce valori trebuie sa aiba senzorul de temperatura lichid de racire care vine amplasat pe chiulasa , in lateralul filtrului de motorina.
Precizez ca pe masina mea ( w 124/250d/113 cp/1994) aceasta sonda/senzor este de culoare albasstru deschis si este cu doar doua fire cu toate ca masina are clima automata.
Problema care ma roade este ca se duce apa cam sus, aproape de linia neinscriptionata( 95-100) dintre 80 si 120 si din ceea ce stiam eu daca motorul se supraincalzeste ar trebui sa plece suplimentar ventilatorul de aer conditionat ca sa ajute.
Cand scot mufa de la senzorul aratat mai sus porneste ventilatorul de aer conditionat!
Nu cred ca este normal sa porneasca acest ventilator cu mufa scoasa si apelez la voi daca stiti principiul de functionare, sonde, termocuple racire(E eu nu cred ca am pt ca este cu vascocuplaj)
Am citit pe forum cred ca majoritatea posturilor legate de racire, Va multumesc frumnos,
Comment