Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Valori termocupla/ senzor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valori termocupla/ senzor

    Va salut ,
    In continuare am nevoie de ajutorul vostru!
    Daca stie cineva ce valori trebuie sa aiba senzorul de temperatura lichid de racire care vine amplasat pe chiulasa , in lateralul filtrului de motorina.
    Precizez ca pe masina mea ( w 124/250d/113 cp/1994) aceasta sonda/senzor este de culoare albasstru deschis si este cu doar doua fire cu toate ca masina are clima automata.
    Problema care ma roade este ca se duce apa cam sus, aproape de linia neinscriptionata( 95-100) dintre 80 si 120 si din ceea ce stiam eu daca motorul se supraincalzeste ar trebui sa plece suplimentar ventilatorul de aer conditionat ca sa ajute.
    Cand scot mufa de la senzorul aratat mai sus porneste ventilatorul de aer conditionat!
    Nu cred ca este normal sa porneasca acest ventilator cu mufa scoasa si apelez la voi daca stiti principiul de functionare, sonde, termocuple racire(E eu nu cred ca am pt ca este cu vascocuplaj)
    Am citit pe forum cred ca majoritatea posturilor legate de racire, Va multumesc frumnos,

  • #2
    Salut, din pacate nu pot sa te ajut cu valori precise dar am citit ceva despre probleme conexe cu a ta si s-a dat un site http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_CTS.html ,tipul propune acolo montarea unei rezistente pentru coborarea temperaturii de pornire a ventilatoarelor aerului conditionat montate pe radiatorul de antigel si freon. Un coleg de forum, capicapitan, preocupat de aceeasi chestiune a incercat solutia si a fost multumit, ea functionand ok dar cu alte valori de ale rezistentei. Pentru detalii complete citeste te rog topicul "pompa de apa" pornit de capicapitan tot aici la probleme tehnice w124.
    Acum parerea mea: w124 a fost conceput sa functioneze cu antigel cu punct de fierbere la 120 de grade in plaja de temperatura de lucru 95-105 grade. Asta stiu pentru ca al meu benzinar fierbea doar cu apa si am citit un pic pe tema. Nu pot sa bag mana in foc pentru diesel dar sunt aproape sigur ca e la fel. Al meu merge impecabil in acest spectru de temperatura de cand i-am pus antigel.
    Sper ca nu te-am plictisit si ca iti va fi de folos.
    Cu respect,
    Alex

    Comment


    • #3
      Salutam! Inainte de toate verifica termostatul.Asa statea si la mine anul trecut, l-am schimbat(am pus BEHR 80grade) si acum sta putin peste 80 grade.La mers mai mult sau turat este normal ca temperatura sa mai urce putin.Oricum, unde iti sta acum, nu este de speriat, gandeste-te ca, ventilatorul de pe motor trage aerul prin doua radiatoare(cel de apa si cel de clima).Verifica si daca nu ai mizerie intre cele doua radiatoare, de preferat sa dai jos radiatorul de apa si sa il speli cu presiune pe exterior printre celule.Sper sa te lamureasca si urmatoarele materiale:
      Attached Files
      Last edited by tumar; 05-14-2010, 21:12 PM.
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #4
        Originally posted by alex_balea84 View Post
        Salut, din pacate nu pot sa te ajut cu valori precise dar am citit ceva despre probleme conexe cu a ta si s-a dat un site http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_CTS.html ,tipul propune acolo montarea unei rezistente pentru coborarea temperaturii de pornire a ventilatoarelor aerului conditionat montate pe radiatorul de antigel si freon. Un coleg de forum, capicapitan, preocupat de aceeasi chestiune a incercat solutia si a fost multumit, ea functionand ok dar cu alte valori de ale rezistentei. Pentru detalii complete citeste te rog topicul "pompa de apa" pornit de capicapitan tot aici la probleme tehnice w124.
        Acum parerea mea: w124 a fost conceput sa functioneze cu antigel cu punct de fierbere la 120 de grade in plaja de temperatura de lucru 95-105 grade. Asta stiu pentru ca al meu benzinar fierbea doar cu apa si am citit un pic pe tema. Nu pot sa bag mana in foc pentru diesel dar sunt aproape sigur ca e la fel. Al meu merge impecabil in acest spectru de temperatura de cand i-am pus antigel.
        Sper ca nu te-am plictisit si ca iti va fi de folos.
        Cu respect,
        Alex
        Multumesc mult, esti de mare ajutor ca nu mai gaseam topicul cu rezistenta...

        Comment


        • #5
          Originally posted by tumar View Post
          Salutam! Inainte de toate verifica termostatul.Asa statea si la mine anul trecut, l-am schimbat(am pus BEHR 80grade) si acum sta putin peste 80 grade.La mers mai mult sau turat este normal ca temperatura sa mai urce putin.Oricum, unde iti sta acum, nu este de speriat, gandeste-te ca, ventilatorul de pe motor trage aerul prin doua radiatoare(cel de apa si cel de clima).Verifica si daca nu ai mizerie intre cele doua radiatoare, de preferat sa dai jos radiatorul de apa si sa il speli cu presiune pe exterior printre celule.Sper sa te lamureasca si urmatoarele materiale:
          Multumesc pentru promptitudine, ca de obicei esti la inaltime. Zilele urmatoare am sa fac aceste operatiuni. Am cumparat teromstat nou, o sa-l inlocuiesc si desfac si radiatorul sa curat mizeria si depunerile dintre el si cel de aer conditionat..

          Comment


          • #6
            S-a rezolvat ceva? Mai ai probleme cu temperatura la motor?
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Originally posted by tumar View Post
              S-a rezolvat ceva? Mai ai probleme cu temperatura la motor?
              Salut!
              Am finalizat operatiunea si temperatura este in regula: acul sta intre liniuta de 80 si cea de 95 , aproximativ la jumatate.
              Pentru remediere a fost nevoie sa schimb vascocupaljul care era curs si nu-si mai facea datoria cum trebuie. Viteza de racire a elicei montata pe vascocuplaj la 80-90 grade trebuie sa fie aproximativ egala cu viteza vibrochenului, adica la aceasta temperatura trebuie sa se cupleze direct pentru a raci. Toate bune si frumoase pentru ca am stiftuit imbusul de la vascocuplaj CREZAND ca se desface pe dreapta, adica in sensul de strans, insa am constatat cu stupaore ca la masina mea (w 124/250d/113 cp/fabricatie 1994) se desfacea normal. Aceste randuri sper sa ajute si alti colegi care se mai confrunta cu probleme de racire!
              Multumesc inca o data pentru sprijin, maine sper sa ma ocup de caseta de directie care are joc si poate o gasesc sa o inlocuiesc.

              Comment


              • #8
                Salutam! Scuze de off topic.
                Originally posted by pytu View Post
                Salut!
                ...maine sper sa ma ocup de caseta de directie care are joc si poate o gasesc sa o inlocuiesc.
                Ai incercat sa mai iei din joc? Se mai poate regla.Iata un thread pe care s-a mai discutat despre acest subiect:
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tumar View Post
                  Salutam! Scuze de off topic.

                  Ai incercat sa mai iei din joc? Se mai poate regla.Iata un thread pe care s-a mai discutat despre acest subiect:
                  http://www.clubmercedes.ro/joc-caset...tie-t4288.html
                  Salut si mersi !
                  Am incercat cu reglajul dar nu a iesit cum am vrut.
                  Am cumparat alta caseta de la "gorilrulz",am curatat-o si am mai reglat putin jocul la ea, jos, adica nemontata pe masina.
                  Maine o inlocuiesc si va tin la curent.
                  Important de stiut este ca trebuie ca orice caseta sa aiba putin joc care pe pozitia o, adica cu rotile drepte jocul este mai mic iar cand rotile sunt virate , jocul este ceva mai mare.
                  Oseara buna,

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF