Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul nu are putere- nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by papamosu View Post

    Deci,pe romaneste,daca alimentezi cu benzina care are cifra octanica de la 95 in sus,selectorul trebuie sa stea pe,,S",iar cu benzina 91 pana in 94,selectorul trebuie pus pe ,,N".In legatura cu modulul de aprindere ,cred ca motorul nu va functiona normal fara acel modul de aprindere mare .
    Si cum noi alimentam numai cu benzina de 95 care sigur nu indeplineste standardul si cu GPL ar trebuii sa ramana pe N.
    In legatura cu modulul am sa incerc sa gasesc ceva asemanator cu ceea ce am avut.
    Sorin Priboi, aproape pieton ....
    Tel 0766/24 83 24
    __________________________________________________ __________________________________________________ __
    Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

    Comment


    • #17
      Originally posted by Sorin Priboi View Post
      Doua chestiuni, nu stiu daca au legatura sau importanta:
      1.Reglez avansul (relanti-ul) si dupa ce merg ceva timp cu ea si se incalzeste motorul relanti-ul ajunge aproape de 2000 .
      2.Aprinderea originala era cea care este mai mare, cu mai multe mufe.Acum am pe masina una ca cea mica si am mufa libera.Care este diferenta dintre cele doua si daca are legatura cu puterea motorului.
      3.Am umblat si la EZL si nici o diferenta .La mine era pus pe 1 si l-am trecut pe 3 iar celalat de langa sigurante era pe N si l-am pus tot pe 3.
      Salut Sorin. N-am putut sa-ti raspund pana acum intrucat n-am avut posibilitatea. Deci daca ai ke-jetronic aprinderea functioneaza NUMAI cu modulul mare intrucat la ke-jetronic delcoul este in interior gol fara contragreutatile de avans. Avansul la aprindere este reglat vacuumatic si electronic din modulul mare si poate fi reglat din cheia EZL. Daca ai montat modulul mic este clar ca nici avansul la aprindere nu poate fi reglat , intrucat modulul mic nu are incorporat si partea de avans, modulul mic se foloseste numai cu delcou prevazut cu contragreutati si capsula vacuumatica si a fost folosit la modele mai vechi dotate cu carburator sau k-jetronic. In prezent cu acel modul mic care-l ai pe masina EZL-ul este nefunctional . Deasemenea nici unitatea ECU nu functioneaza corespunzator intrucat nu primeste semnalul ca sa stie daca motorul este la relanti sau in sarcina.
      Apoi trebuie sa clarificam faptul ca avansul nu este tot una cu relantiul respectiv avansul la aprindere reprezinta decalajul de moment de producere a scanteii cand pistonul se afla pe timpul de compresie inainte de a ajunge la PMS ( punctul mort superior) sau pe intelesul tuturor reglam avansul ca sa dea scanteia mai devreme sau mai tarziu.Delcourile de tip clasic sunt prevazute cu 2 contragreutati si o capsula vacuumatica care prin alimentarea cu vacuum din galeria de admisie deplaseaza platoul cu platina pentru a "da scanteia mai devreme" . In cazul motoareleor dotate cu ke-jetronic asa cum am spus mai sus delcoul este gol in interior iar avansul este reglat vacuumatic si electronic din modulul de aprindere. Relantiul sau turatia de mers in gol al motorului poate fi influentat de avansul la aprindere precum si de multi alti factori ( scurgeri de vacuum , reglaj incorect , etc) dar in cazul nostru cei cu ke-jetronic turatia de relanti este reglata automat de unitatea ECU.
      In concluzie : Monteaza inapoi modulul original , verifica furtunele de vacuum si verifica pozitia EZL. Intai verifica turatia de relanti pe benzina. Toate reglajele se fac cand temperatura motorului este de 80 grade.Daca motorul functioneaza bine pe benzina trebuie sa functioneze si pe gaz. Daca pe benzina este ok dar pe gaz nu functioneaza atunci reglezi numai gazul din robinetul de debit situat pe furtun pentru ca sa "traga mai bine"si din surubul de pe reductor pentru relanti.
      La mine pe masina cheia de EZL de langa calculator este pe pozitia 1 (cum este la tine pe 3) iar cheia de langa modul este pe "S". Dar inca odata fara modulul mare EZL-ul este nefunctional.
      Bafta multa!
      Last edited by danioan75; 05-14-2010, 18:20 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by danioan75 View Post
        In concluzie : Monteaza inapoi modulul original , verifica furtunele de vacuum si verifica pozitia EZL. Daca motorul functioneaza bine pe benzina trebuie sa functioneze si pe gaz.
        La mine pe masina cheia de EZL de langa calculator este pe pozitia 1 (cum este la tine pe 3) iar cheia de langa modul este pe "S". Dar inca odata fara modulul mare EZL-ul este nefunctional.
        Bafta multa!
        Salut Dan,
        Ai dreptate, dar se pare ca ca mine este ceva in neregula cu instalatia si partea electrica.Se pare ca 2 mufe ceea ce am eu ca sa intre la aprindere ar trebuii safie pt motoare de 6 cilindrii.
        Deci cineva a zapacit instalatia electrica.
        Va trebuii sa caut o masina cu instalatia electrica care duce in calculatorul de injectie si la aprindere si sa inlocuiesc partea aceasta.
        Sorin Priboi, aproape pieton ....
        Tel 0766/24 83 24
        __________________________________________________ __________________________________________________ __
        Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

        Comment


        • #19
          Ai grija sa nu cumva sa fie si alt grup si alta cutie decat cea de pe 2000 cmc benzina

          Comment


          • #20
            Originally posted by Sorin Priboi View Post
            Salut Dan,
            Ai dreptate, dar se pare ca ca mine este ceva in neregula cu instalatia si partea electrica.Se pare ca 2 mufe ceea ce am eu ca sa intre la aprindere ar trebuii safie pt motoare de 6 cilindrii.
            Deci cineva a zapacit instalatia electrica.
            Va trebuii sa caut o masina cu instalatia electrica care duce in calculatorul de injectie si la aprindere si sa inlocuiesc partea aceasta.
            Salut ! Din ce vad eu in pozele de mai sus nu mi se pare a fi in neregula intrucat cele 2 mufe mari negre(una montata in modulul mic si una ramasa) intra in locasul lor in modulul mare , iar mufa mica neagra ramasa intra in locul celei verzi . In furtunasul de la modul vine un vacuum de la sonda de pe chiulasa.Ai spus ca initial ai avut modul mare si ca l-ai schimbat cu cel mic . Daca a fost asa nu trebuie sa schimbi nici o instalatie. Toate motoarele cu injectie ke-jetronic incepand cu 1986 au fost dotate cu unitate ECU si module de aprindere mari.

            Bafta!

            Comment


            • #21
              Salut. Daca ai nevoie ,pot sa-ti trimit modulul pe care il am .Cat de urgent .Nu e o problema .Vezi daca merge si mai vorbim .

              Comment


              • #22
                Originally posted by danioan75 View Post
                Salut ! Din ce vad eu in pozele de mai sus nu mi se pare a fi in neregula intrucat cele 2 mufe mari negre(una montata in modulul mic si una ramasa) intra in locasul lor in modulul mare , iar mufa mica neagra ramasa intra in locul celei verzi . In furtunasul de la modul vine un vacuum de la sonda de pe chiulasa.Ai spus ca initial ai avut modul mare si ca l-ai schimbat cu cel mic . Daca a fost asa nu trebuie sa schimbi nici o instalatie. Toate motoarele cu injectie ke-jetronic incepand cu 1986 au fost dotate cu unitate ECU si module de aprindere mari.

                Bafta!
                Nu stiu ce sa fac...Cineva mi-a spus ca trebuie sa am instalatia cu o singura mufa, pe forum mi s-a spun ca ar fi in regula.
                Cea mai buna varianta mi se pare sa inlocuiesc toata instalatia electrica care vine si iese din calculaorul de injectie pina la modulul de aprindere si sa le elimin pe rand .
                Sorin Priboi, aproape pieton ....
                Tel 0766/24 83 24
                __________________________________________________ __________________________________________________ __
                Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                Comment


                • #23
                  Saptamana viitoare sunt la Bucuresti .Daca vrei ,vin cu modulul la mine ,poate reusim sa-i facem o proba .

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by papamosu View Post
                    Saptamana viitoare sunt la Bucuresti .Daca vrei ,vin cu modulul la mine ,poate reusim sa-i facem o proba .
                    Ok,multumesc frumos.
                    Intrebare: ca sa schimb instalatia electrica de la calculatorul de injectie la aprindere si la modulul electronic e dificil?Ma gandesc ca poate ar fi bine sa am si instalatia de pe masina de pe care se ia modulul si calculatorul, etc.Mi-e teama sa nu fie ceva problema la mine si pe instalatie.
                    Sorin Priboi, aproape pieton ....
                    Tel 0766/24 83 24
                    __________________________________________________ __________________________________________________ __
                    Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                    Comment


                    • #25
                      Eu cred ca este ceva de munca tinand cont de faptul ca instalatiile se combina intre ele .Sunt cabluri care trec prin calculatorul masinii ,apoi prin jetronic si altele .Situatia este putin complicata ,separarea se realizeaza destul de greu .Poate mai sunt colegi pe forum care au reusit aceasta operatiune si vor avea timp sa se ,,confeseze" si sa invatam si noi din experienta lor .

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Sorin Priboi View Post
                        Ok,multumesc frumos.
                        Intrebare: ca sa schimb instalatia electrica de la calculatorul de injectie la aprindere si la modulul electronic e dificil?Ma gandesc ca poate ar fi bine sa am si instalatia de pe masina de pe care se ia modulul si calculatorul, etc.Mi-e teama sa nu fie ceva problema la mine si pe instalatie.

                        Sorin ca sa o ,,copiezi " mufa/papuc cu mufa/papuc avand o instalatie in mana si o masina cu care sa compari nu e greu ,problema e daca nu dispui de acea masina sau mai rau trebuie modificata instalatia ;in ultimul caz ai nevoie de o persoana care sa ,,viseze" instalatiile electrice de mercedes si sa stie unde ce si cum sa lege/taie pentru ca daca nu o face bine in cel mai fericit caz nu porneste /merge bine iar in cel mai rau caz ia foc

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                          in ultimul caz ai nevoie de o persoana care sa ,,viseze" instalatiile electrice de mercedes si sa stie unde ce si cum sa lege/taie pentru ca daca nu o face bine in cel mai fericit caz nu porneste /merge bine iar in cel mai rau caz ia foc
                          Am stingator .Ma bucur ca deocamdata merge, dar parca imi este si teama sa mai umblu cu toate ca imi doresc sa o vad si eu ca merge asa cum ar trebuii...
                          Sorin Priboi, aproape pieton ....
                          Tel 0766/24 83 24
                          __________________________________________________ __________________________________________________ __
                          Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                          Comment


                          • #28
                            Odata o batrana mi-a spus ,,Incetul cu incetul se face otetul "; usor si cu rabdare (si cu bani e adevarat ) o sa o aduci in parametri de fabrica

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Sorin Priboi View Post
                              Am stingator ...
                              Sincer nu este de gluma.Cand o sa ajung la Calafat(cred ca in o saptamana-doua) o sa fac poze la tot ce te intereseaza in privinta compartimentului motor.Am un cumnat ce are doua w124 200E, unul din ele are instalatie de gaz pe ea(cred ca italiana). Cea numai pe benzina are un demaraj mult mai bun decat cea pe gaz(motorul mergand tot pe benzina).Deci demarajul era diferit.Poate sa fie diferit raportul grupului(diferenta intre ele fiind de un an,una 1991, alta 1992).
                              Numai bine!
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Sorin Priboi View Post
                                Nu stiu ce sa fac...Cineva mi-a spus ca trebuie sa am instalatia cu o singura mufa, pe forum mi s-a spun ca ar fi in regula.
                                Cea mai buna varianta mi se pare sa inlocuiesc toata instalatia electrica care vine si iese din calculaorul de injectie pina la modulul de aprindere si sa le elimin pe rand .
                                Cine ti-a spus de instalatie cu o singura mufa nu stie ce vorbeste ! Atata timp cat ai avut pe masina modul cu 2 mufe mari deci modul cu avans inclus cum sa trebuiasca sa fie o singura mufa????? Deci instalatia este ok! Probabil persoana respectiva stie de o singura mufa intrucat acest modul mic s-a montat pe motoarele cu carburatie si k-jetronic , motoare fara unitate ECU. Pana la urma de ce ai dat jos modulul de aprindere mare? De ce ai schimbat delcoul? Motorul care-l ai acum pe masina are injectie K-jetronic sau KE-jetronic? Este o mare diferenta atat din punct de vedere al instalatiei electrice cat si al injectiei propriu zise incepand de la regulator de presiune si pana la regulator de relanti !Regulatorul de relanti la KE-jetronic este actionat electronic de catre ECU in schimb la K-jetronic este mecanic si il reglezi cu surubelnita. Este posibil ca si relantiul sa fie asa mare datorita unei combinatii incorect facute pe instalatia de injectie (sa fie k-jetronic si sa fi pastrat regulatorul de relanti de la ke-jetronic. Daca motorul asta pe care l-ai pus este K-jetronic deci tip mai vechi atunci banuiesc ca asa l-ai cumparat cu delcoul asta pe el si atunci ai facut modificarea si ai montat modulul mic intrucat cu modulul mare nu putea functiona sau ti-a facut-o cine ti l-a vandut si ca sa-ti arate ca merge ti-a zis ca nu e buna instalatia si ca trebuie modificata...
                                Oricum in concluzie tu faci cum crezi ca este mai bine pt tine dar sfatul meu este daca ai injectie KE-jetronic sa montezi inapoi delcoul cel gol inauntru , sa montezi inapoi modulul mare care inca odata precizez ca mufele pe care le ai nu sunt in plus ci intra fiecare in locasul ei , montezi inapoi vacuumurile cum au fost initial si trebuie sa mearga.Atentie la montajul delcoului ! Acesta trebuie pus la semne!!!!
                                Da-mi mai multe detalii , fa-mi niste poze in ansamblu la partea de injectie din toate partile sa-mi dau seama ce ai montat pe masina.
                                Bafta multa si nervi tari!
                                Last edited by danioan75; 05-19-2010, 08:41 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF