Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul nu are putere- nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by danioan75 View Post
    . Pana la urma de ce ai dat jos modulul de aprindere mare? De ce ai schimbat delcoul? Motorul care-l ai acum pe masina are injectie K-jetronic sau KE-jetronic? Este o mare diferenta atat din punct de vedere al instalatiei electrice cat si al injectiei propriu zise incepand de la regulator de presiune si pana la regulator de relanti
    Bafta multa si nervi tari!
    Cu delcoul vechi, aprinderea veche, calculatorul vechi imi dadea mereu rateuri.Chiar cand incercam sa o pornesc.De mers nici nu se poate lua in discutie.
    Am luat de la cineva si calculatorul si modulul de aprindere si delcou si bobina de inductie si mi le-a schimbat pe toate.E posibil sa fie fost buba din una sau doua.Nu stiu.
    Stiu ca pe motorul care il am acum era un alt delcou fara vacum si nu mergea deloc.

    Am sa adaug niste poze putin mai tarziu.
    Sorin Priboi, aproape pieton ....
    Tel 0766/24 83 24
    __________________________________________________ __________________________________________________ __
    Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

    Comment


    • #32
      Sorin, daca ai delcoul gol, cel cu vacuum, singura piesa pe care trebuie sa o schimbi, este modulul mic. Modulul mare actioneaza delcoul prin intermediul vacuumului. Cred ca la acest moment, modulul mare este singura piesa care lipseste din puzzle .
      Last edited by Luxian; 05-20-2010, 13:52 PM. Reason: Spaţiu se pune după virgulă sau punct, nu înainte.

      Comment


      • #33
        Originally posted by papamosu View Post
        Sorin, daca ai delcoul gol, cel cu vacuum, singura piesa pe care trebuie sa o schimbi, este modulul mic. Modulul mare actioneaza delcoul prin intermediul vacuumului. Cred ca la acest moment, modulul mare este singura piesa care lipseste din puzzle .
        Acum am mai umblat la delcou si am incercat si sa ii schimb potitia la rotita in interior(am mutat zimtii care intra in motor cu 2-5 zimti inainte si inapoi) ca sa vad daca este diferenta.Prima motare mi-a dat rateu si trebuie sa peticesc din nou carcasa la carburator: (
        La a doua mergea f intrerupt asa ca lam adus din nou in pozitia initiala.
        Am sa pun si poze cu partea de aprindere si partea electrica.
        De unde sa fac rost de un astfel de modul ca sa vad daca din el ar fi problema?

        Pozele cu ceea ce am pe masina:
        in prima poza se vad mufele care mie imi raman libere:
        am inteles ca una este de la cititorul de turatie(insa cine mi-a spus acest lucru se mira de ce imi merge turometrul si fara mufa respectia) iar cealalta ar fi trebuit sa imi intre in aprinderea electronica( in modul).
        Apropo, sa pun anunt la bursa pt un astfel de modul?
        Sau are cineva, macar sa imi imprumute si sa vad daca se schimba ceva in parametrii de functionare ai motorului?
        Regeritor la ce a spus Danioan75, nu stiu ce tip de Jetronic este pe masina , daca e diferit fata de ceea ce am avut eu, stiu doar ca motorul care este acum pe masina avea alt tip de delcou.
        Am sa pun poza.

        Poza cu delcou.
        Attached Files
        Last edited by mircea600sel; 05-20-2010, 20:54 PM.
        Sorin Priboi, aproape pieton ....
        Tel 0766/24 83 24
        __________________________________________________ __________________________________________________ __
        Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

        Comment


        • #34
          Salut Sorin! Am si eu o intrebare.Sper sa nu para ciudata sau prosteasca.In una din poze am vazut ca furtunul de gaz intra in filtrul de aer prin priza de aer de la filtru, aerul de unde il trage?De ce intreb? La masina de care spuneam mai sus gazul nu intra pe acolo, ci sub filtrul de aer printr-o "piesa" speciala.Ce era schimbat: furtunul de aer era decuplat de la "priza" din fata de langa far(daca era cuplat cand mergea pe gaz parca se ineca), deci aerul il tragea din compartimentul motor.
          Attached Files
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #35
            Sorin ,te rog mai trimite-mi adresa ta ca sa iti pot expedia modulul pe care il am acum .Am pus o poza cu el ca sa-l vezi pe prima pagina .

            Comment


            • #36
              Sorine, cine ti-a montat acea instalatie de gpl a facut o tiganie, iarta-ma ca-ti spun. In primul rand pornirea greoaie se datoreaza amestecului foarte bogat de carburant intrucat cu acea obturare a filtrului motorul niciodata nu va putea sa se alimenteze si cu aer. (valabil atat la mersul pe benzina cat si pe gpl) Asta este si una din cauzele relantiului crescut.(la orice motor daca astupi gura de alimentare cu aer initial turatia creste apoi se opreste sau mai exact este ca si cum ai avea masca pe figura si cineva te-ar alerga si nu poti respira)In al doilea rand pe masina ai injectie ke-jetronic dar mersul pe benzina este afectat de acel modul care nu mai trimite impulsuri unitatii ecu , care la randul ei nu trimite impulsuri injectiei ca sa stie sa imbogateasca sau sa saraceasca amestecul carburant si implicit sa ajusteze avansul la aprindere. Delcoul din poza este cel care trebuie montat impreuna cu modulul mare si vacuumul de la sonda de pe chiulasa. Sa-i spui celui care ti-a zis ca este mufa de la cititorul de turatie ca benzinarele nu au asa ceva ci numai motoarele diesel si daca se mira de ce functioneaza turometrul sa-i spui ca firul care alimenteaza turometrul este pe bobina de inductie , respectiv firul verde. In al treilea rand gpl-ul nu funtioneaza datorita acelui mixer care nu este bun pentru acest tip de injectie . Acest fapt l-am mentionat si in postul ce l-ai avut anterior si ti-am explicat acolo ce se intampla cu acest mixer. Concluzie : Daca vrei sa mearga bine pe benzina , monteaza modulul mare si delcoul din poza si o sa functioneze perfect. Daca vrei sa functioneze bine pe gaz monteaza mixerul care ti l-am recomandat in postul anterior si schimba pozitia furtunului de alimentare cu gaz .Elibereaza gura de alimentare cu aer a filtrului de aer pentru ambele situatii. Pentru gaz poti pastra modulul acesta mic si delcoul care-l ai intrucat la functionarea pe gpl injectia si toti senzorii sunt nefunctionali. Daca vrei sa functioneze bine si pe gpl si pe benzina combini ambele concluzii de mai sus. Daca as avea un modul mare ti l-as imprumuta cu mare placere dar nu am . Incearca poate este vreun coleg de pe forum care este aproape de Craiova si care are benzinar si care bineinteles vrea sa i-ti imprumute modulul doar ca sa faci proba. Bafta! A .. sper sa nu te superi pe mine de ceea ce ti-am spus dar parerea mea este ca incerci sa faci investitii , bagi bani sa o faci functionala , dar in ce trebuie sa bagi nu bagi. Daca voi avea timp zilele astea o sa-ti fac un filmulet cu mixerele de gpl sa vezi cu ochii tai diferenta si sa auzi cum functioneaza cu cel din aluminiu si cum functioneaza cu cel ca al tau. Pornirea o voi face direct pe gpl fara benzina ca sa vezi ca motorul poate functiona si numai cu gpl.

              Comment


              • #37
                Originally posted by danioan75 View Post
                Sorine, cine ti-a montat acea instalatie de gpl a facut o tiganie, iarta-ma ca-ti spun. In primul rand pornirea greoaie se datoreaza amestecului foarte bogat de carburant intrucat cu acea obturare a filtrului motorul niciodata nu va putea sa se alimenteze si cu aer. (valabil atat la mersul pe benzina cat si pe gpl) Asta este si una din cauzele relantiului crescut.(la orice motor daca astupi gura de alimentare cu aer initial turatia creste apoi se opreste sau mai exact este ca si cum ai avea masca pe figura si cineva te-ar alerga si nu poti respira)In al doilea rand pe masina ai injectie ke-jetronic dar mersul pe benzina este afectat de acel modul care nu mai trimite impulsuri unitatii ecu , care la randul ei nu trimite impulsuri injectiei ca sa stie sa imbogateasca sau sa saraceasca amestecul carburant si implicit sa ajusteze avansul la aprindere. Delcoul din poza este cel care trebuie montat impreuna cu modulul mare si vacuumul de la sonda de pe chiulasa. Sa-i spui celui care ti-a zis ca este mufa de la cititorul de turatie ca benzinarele nu au asa ceva ci numai motoarele diesel si daca se mira de ce functioneaza turometrul sa-i spui ca firul care alimenteaza turometrul este pe bobina de inductie , respectiv firul verde. In al treilea rand gpl-ul nu funtioneaza datorita acelui mixer care nu este bun pentru acest tip de injectie . Acest fapt l-am mentionat si in postul ce l-ai avut anterior si ti-am explicat acolo ce se intampla cu acest mixer. Concluzie : Daca vrei sa mearga bine pe benzina , monteaza modulul mare si delcoul din poza si o sa functioneze perfect. Daca vrei sa functioneze bine pe gaz monteaza mixerul care ti l-am recomandat in postul anterior si schimba pozitia furtunului de alimentare cu gaz .Elibereaza gura de alimentare cu aer a filtrului de aer pentru ambele situatii. Pentru gaz poti pastra modulul acesta mic si delcoul care-l ai intrucat la functionarea pe gpl injectia si toti senzorii sunt nefunctionali. Daca vrei sa functioneze bine si pe gpl si pe benzina combini ambele concluzii de mai sus. Daca as avea un modul mare ti l-as imprumuta cu mare placere dar nu am . Incearca poate este vreun coleg de pe forum care este aproape de Craiova si care are benzinar si care bineinteles vrea sa i-ti imprumute modulul doar ca sa faci proba. Bafta! A .. sper sa nu te superi pe mine de ceea ce ti-am spus dar parerea mea este ca incerci sa faci investitii , bagi bani sa o faci functionala , dar in ce trebuie sa bagi nu bagi. Daca voi avea timp zilele astea o sa-ti fac un filmulet cu mixerele de gpl sa vezi cu ochii tai diferenta si sa auzi cum functioneaza cu cel din aluminiu si cum functioneaza cu cel ca al tau. Pornirea o voi face direct pe gpl fara benzina ca sa vezi ca motorul poate functiona si numai cu gpl.

                Subscriu la ce a scris colegul danioan75 mai sus ,de cind am montat gpl pe masina ( de vre-o 1/2 an ) nu cred ca am bagat mai mult de 20 L benzina si aia preventiv ca in caz ca raman fara gaz sa ma tarasc pana la prima bomba ambulanta si sa alimentez .Pornirile le-am facut pe gpl inclusiv iarna la -24 grade cu apa calda turnata pe plaman ( 2.5L )

                Comment


                • #38
                  Subscriu si eu la cele spuse mai sus.Vad totusi ca nu ai conul de aluminiu pe mixer.
                  CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                  Comment


                  • #39
                    [QUOTE=danioan75;135664. Daca vrei sa functioneze bine pe gaz monteaza mixerul care ti l-am recomandat in postul anterior si schimba pozitia furtunului de alimentare cu gaz .Elibereaza gura de alimentare cu aer a filtrului de aer pentru ambele situatii.
                    ... bagi bani sa o faci functionala , dar in ce trebuie sa bagi nu bagi.[/QUOTE] Sa va arat de ce nu mai am conul repsectiv pe masina....A fost distrus de rateuri.
                    Urmeaza sa il remontez dar am mers deocamdata cu ea asa cum s-a vazut in poza.
                    Nu sunt incapatanat, ma conformez sfaturilor.Azi si duminica voi incerca sa fac toate modificarile mentionate de voi.
                    Pt papamosu:Am trimis adresa pe privat.
                    Attached Files
                    Sorin Priboi, aproape pieton ....
                    Tel 0766/24 83 24
                    __________________________________________________ __________________________________________________ __
                    Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                    Comment


                    • #40
                      [/ATTACH]Atasez mai jos poza cu mixerul care-ti trebuie. Daca vei monta pe mixerul tau si acel con vei gatui de tot admisia de aer iar motorul o sa functioneze si mai rau. Inca odata precizez ca-ti voi face un filmulet sa vezi ce ravagii face acel mixer care-l ai tu pe masina , mixer care l-am avut si eu pe o cobra si care mi-a facut viata un iad. NU FUNCTIONEAZA CU ACEST TIP DE MIXER CARE-L AI PE MASINA!!! Mixerul din poza de mai jos este cel pentru injectia mecanica si care face ca motorul sa functioneze corect si fara rateuri.
                      Attached Files
                      Last edited by danioan75; 05-21-2010, 08:21 AM.

                      Comment


                      • #41
                        @danioan75: si de unde se poate procura un mixer ca cel prezentat de tine?Eu sincer sa fiu am mixer "clasic" si am reusit sa fac masina sa mearga in parametri fie vara fie iarna(pornire pe gaz,etc.) dar as vrea sa incerc si cu un mixer din asta la care faci tu referire.
                        @Sorin Priboi: daca tot ai timp zilele astea fa toate aceste lucruri de care s-a vorbit pana acum.Schimba accesul furtunului de la gaz prin partea de jos a filtrului cum ti-a spus colegul in postul anterior,incearca sa faci conul de aluminiu functional si monteaza-l intr-o pozitie centrala in partea superioara a mixerului,elibereaza priza de aer a filtrului asa incat sa poata trage aer liber,mai verifica o data macar vizual(daca nu vrei sa dai broasca jos)sa nu-ti traga aer fals pe nicaieri,da-i cheie si drum bun.


                        P.S.Debitul la gaz lasa-l in 2,5 ture prima data,dupa aia o sa-i mai iei.
                        CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                        Comment


                        • #42
                          SA inteleg ca ai strans robinetul de pe furtun la capat si l-ai desfacut 2.5 ture ? Si eu am incercat sa strang de pe furtun dar nu mai are vlaga si mai mult de 3000rot/min nu urca ,basca ca am citit pe forum la GPL ca daca nu ii ajunge gazul si se screme consuma mai mult ...:|

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by cugino View Post
                            @danioan75: si de unde se poate procura un mixer ca cel prezentat de tine?Eu sincer sa fiu am mixer "clasic" si am reusit sa fac masina sa mearga in parametri fie vara fie iarna(pornire pe gaz,etc.) dar as vrea sa incerc si cu un mixer din asta la care faci tu referire.
                            @Sorin Priboi:,incearca sa faci conul de aluminiu functional si monteaza-l intr-o pozitie centrala in partea superioara a mixerului,
                            M-am interersat eu si un astfel de mixer este undeva pe la 60 de Euro fara Tva.Daca spuneti ca al meu nu este bun, il voi inlocuii.
                            Am facut rost astazi de un alt con de aluminiu dar nu stiu daca mai are rost sa incerc sa il mai montez pe acesta.Intrarea de gaz am sa o modific Duminica daca nu ploua.
                            Multumesc inca o data la toti colegii pt ajutor si suport tehnic.
                            Sorin Priboi, aproape pieton ....
                            Tel 0766/24 83 24
                            __________________________________________________ __________________________________________________ __
                            Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                            Comment


                            • #44
                              Salutare ! Asa cum am promis incerc sa atasez 3 filmulete referitoare la functionarea motorului pe gpl , inclusiv o pornire directa pe gpl. Deasemenea vreau sa vedeti diferenta intre cele 2 mixere. Mixerul recomandat de mine este cel din aluminiu.
                              Se pare ca nu reusesc sa atasez aceste filmulete pe toate odata . Incerc sa le atasez in posturi diferite poate asa reusesc . Sper sa nu se supere pe mine moderatorii . Multumesc.

                              Nu reusesc . Incerc sa le fac mai mici .

                              Scuze ca postez consecutiv, rog moderatorii sa uneasca posturile. Am reusit si am micsorat filmuletele , le-am unit , am facut un singur film si poate fi vizualizat pe you tube la adresa http://www.youtube.com/watch?v=4PqQkqd9ouM . Intrucat acum are 23mb o sa incerc sa-l uploadez si aici.
                              Nu pot . Oricum poate fi vizualizat pe you tube. Acest filmulet este in special pt colegul Sorin Priboi. Suze de calitatea slaba a sunetului si de faptul ca am postat consecutiv.Sper sa fie de ajutor.
                              Last edited by mircea600sel; 05-22-2010, 17:52 PM.

                              Comment


                              • #45
                                Mai clar de atat nu se putea explica si demonstra , iar filmuletul este echivalentul a unui topic de vre-o 3 pagini pe tema asta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF