Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul nu are putere- nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul nu are putere- nu trage

    Dupa nenumarate probleme cu masina achizitionata anul trecut, acum cand in sfarsit am reusit sa o pun cat de cat in functiune, constat ca nu are putere.
    Este vorba de 124 motor 2000 benzina cu KE Jetronic de 118 cai putere.
    Se manifeste la fel si pe gas si pe benzina.
    Nu da rateuri,dar parca ar avea 60-70 de cai putere.Parca ar merge infranata.De turat se tureaza, discul nu patineaza, ce ar putea fi?
    De curand am schimbat motorul si pt ca aveam aceleasi simtome ca si la cel dinainte am schimbat si calculatorul de la injectie, aprinderea electronica , bobina de inductie dar si delcoul.
    Pt delcou am cuparat capac si rotor nou.
    Sorin Priboi, aproape pieton ....
    Tel 0766/24 83 24
    __________________________________________________ __________________________________________________ __
    Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

  • #2
    Avansul poate ...?

    Comment


    • #3
      Nu mai retin...ai schimbat si distribuitorul de benzina sau l-ai pus tot pe cel vechi?
      CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

      Comment


      • #4
        Salut .Incearca totusi treaba cu reglajul avansului .Domnul Gaftoneanu are dreptate .

        Comment


        • #5
          Sa fi avut asa ceva la indemana era floare la ureche sa-ti dai seama daca e de la alimentare sau de la avans

          http://www.gunson.co.uk/item.aspx?cat=673&item=1822

          Comment


          • #6
            Originally posted by cugino View Post
            Nu mai retin...ai schimbat si distribuitorul de benzina sau l-ai pus tot pe cel vechi?
            Nu mai stiu ... cum arata si pe unde este localizat?
            Sorin Priboi, aproape pieton ....
            Tel 0766/24 83 24
            __________________________________________________ __________________________________________________ __
            Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

            Comment


            • #7
              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
              Sa fi avut asa ceva la indemana era floare la ureche sa-ti dai seama daca e de la alimentare sau de la avans

              http://www.gunson.co.uk/item.aspx?cat=673&item=1822
              Interesant.A comandat cineva si se pot gasii oare si pe la noi?
              Sorin Priboi, aproape pieton ....
              Tel 0766/24 83 24
              __________________________________________________ __________________________________________________ __
              Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

              Comment


              • #8
                Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                Sa fi avut asa ceva la indemana era floare la ureche sa-ti dai seama daca e de la alimentare sau de la avans

                http://www.gunson.co.uk/item.aspx?cat=673&item=1822
                Interesant.A comandat cineva si se pot gasii oare si pe la noi?

                Am incercat sa umblu si la avans dar nu am sesizat nici o diferenta.
                Sorin Priboi, aproape pieton ....
                Tel 0766/24 83 24
                __________________________________________________ __________________________________________________ __
                Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                Comment


                • #9
                  Degeaba incerci sa misti delcoul intrucat avansul este vacuumatic. In interior delcoul este gol . Avansul la aprindere este comandat de modulul de aprindere (acel furtunas care intra in modul) Verifica acea sonda situata pe chiulasa in care intra 2 furtune de vacuum. Sau monteaza inapoi modulul de aprindere ce-l aveai initial pe masina. Am inteles ca l-ai schimbat si pe acesta. Totodata verifica sa nu ai pierderi de vacuum atat la modul cat si la acea sonda de pe chiulasa.
                  Un alt aspect ar fi faptul ca ai schimbat calculatorul .Daca ai posibilitatea incearca sa vorbesti cu cel de la care l-ai cumparat si sa intrebi (bineinteles asta daca stie si daca mai are cablajul sau masina de pe care l-a luat) in ce pozitie era cheia de la EZL.Aceasta cheie este situata in acelasi compartiment cu calculatorul , este de culoare neagra de marimea unei monezi de 50 de bani si de obicei este sigilata. EZL-ul are o foarte mare importanta fiind parte componenta din aprindere si implicit avans la aprindere.Practic modificarea avansului se face din aceasta cheie. Bafta multa!
                  Last edited by danioan75; 05-11-2010, 07:41 AM.

                  Comment


                  • #10
                    I-ti atasez si niste poze sa stii ce sa faci.

                    screenshot040wc.jpg

                    screenshot041c.png

                    screenshot042z.jpg

                    screenshot043tx.png

                    Comment


                    • #11
                      Eu mai am un modul EZL si undeva langa cutia de sigurante.
                      Daca modific pozitia cu cate o tura ar putea sa imi dea rateuri sa se intample ceva?
                      Multumesc
                      Sorin Priboi, aproape pieton ....
                      Tel 0766/24 83 24
                      __________________________________________________ __________________________________________________ __
                      Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by danioan75 View Post
                        Degeaba incerci sa misti delcoul intrucat avansul este vacuumatic. In interior delcoul este gol . Avansul la aprindere este comandat de modulul de aprindere (acel furtunas care intra in modul) Verifica acea sonda situata pe chiulasa in care intra 2 furtune de vacuum. Sau monteaza inapoi modulul de aprindere ce-l aveai initial pe masina. Am inteles ca l-ai schimbat si pe acesta. Totodata verifica sa nu ai pierderi de vacuum atat la modul cat si la acea sonda de pe chiulasa.
                        Un alt aspect ar fi faptul ca ai schimbat calculatorul .Practic modificarea avansului se face din aceasta cheie. Bafta multa!
                        Doua chestiuni, nu stiu daca au legatura sau importanta:
                        1.Reglez avansul (relanti-ul) si dupa ce merg ceva timp cu ea si se incalzeste motorul relanti-ul ajunge aproape de 2000 .
                        2.Aprinderea originala era cea care este mai mare, cu mai multe mufe.Acum am pe masina una ca cea mica si am mufa libera.Care este diferenta dintre cele doua si daca are legatura cu puterea motorului.
                        3.Am umblat si la EZL si nici o diferenta .La mine era pus pe 1 si l-am trecut pe 3 iar celalat de langa sigurante era pe N si l-am pus tot pe 3.
                        Attached Files
                        Sorin Priboi, aproape pieton ....
                        Tel 0766/24 83 24
                        __________________________________________________ __________________________________________________ __
                        Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                        Comment


                        • #13
                          Salut Sorin. Imi pare rau ca intru abia acum pe net ,am fost foarte ocupat .Pun aici cateva poze cu un modul de aprindere de benzinar de la un prieten .Totodata sunt si foto cu ce am eu la benzinar cu modul mic .Dupa cum vezi ,modulul este din doua bucati ,un cablu de la partea superioara se duce la senzorul de la fulie .E incercuit cu galben .Si plecarea din modul si intrarea in senzor .Alaturi mai am foto cu modulul de benzinar si sper ca se vede si seria la el .Stiu ca functiona perfect inainte sa fie demontata masina.Avea motor de 105 cp pe masina .
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            [QUOTE=papamosu;134472.Pun aici cateva poze cu un modul de aprindere de benzinar de la un prieten .Totodata sunt si foto cu ce am eu la benzinar cu modul mic .Alaturi mai am foto cu modulul de benzinar si sper ca se vede si seria la el .Stiu ca functiona perfect inainte sa fie demontata masina.Avea motor de 105 cp pe masina .[/QUOTE]
                            Pun si eu poze cu ce am acum pe masina, cu mufe ce mi-au ramas si cu modulele EZL in pozitiile in care le am acum puse.Sincer nu am observat nici o diferenta fada de cum erau inainte.
                            Attached Files
                            Sorin Priboi, aproape pieton ....
                            Tel 0766/24 83 24
                            __________________________________________________ __________________________________________________ __
                            Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                            Comment


                            • #15
                              Salut .In legatura cu EZL .Am gasit ceva de genul asta.
                              From 1986 the ignition system went to EZL which meant the distributor was nothing more than the rotor and cap to send the high voltage to the appropriate spark plugs (and with the introduction of ULP, exhaust catalysts and O2 sensors were added). The timing signal came from the inductive pickup near the flywheel and the advance curve was determined by the EZL module. The R16 programming resistor was a single fixed resistor in some markets (such as AUS and USA) but was the selector as shown above in European markets where the car could be driven through countries with fuels of significantly differing octane ratings. If the selector is marked EZL-KAT it is a catalyst equipped car. If it is marked EZL-RUF or EZL-ECE it is not catalyst equipped. The change to EZL ignition also coincided with the change from purely mechanical K-Jetronic injection to KE-Jetronic which added an ECU to fine tune the fuel mixture.Daca ai nevoie de traducere,da un mesaj.

                              Incidentally, what should the EZL fuel selector thing be set to? The EZL - ECE (not Cat) or EZL - KAT (with Cat) should be set at 'S' for normal running on 95 Ron or higher grade fuel fuel.

                              The 'N' setting is for use with regular fuel (91ron to 94ron) and should only be used for temperary periods (in the case of when 95ron is unavailable).


                              Deci,pe romaneste,daca alimentezi cu benzina care are cifra octanica de la 95 in sus,selectorul trebuie sa stea pe,,S",iar cu benzina 91 pana in 94,selectorul trebuie pus pe ,,N".In legatura cu modulul de aprindere ,cred ca motorul nu va functiona normal fara acel modul de aprindere mare .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF