Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Capac pompa de apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Capac pompa de apa

    Motor 102920 2000cc

    Azi dimineata am observat ca masina pierde lichid de racire ,
    m-am bagat subt ea sa localizez pierderea si ce am descoperit m-a
    bagat in ceata :




    dedesubt pe capacul de apa are acel stutz care sincer sa fiu nu ii vad rostul ,nu are legat la el nici un furtun ( cel putin la mine pe masina ) ,
    pana acum nu a curs nimic ,acum a inceput sa pice .

    Pe desenele pe care le am acel stutz nu figutreaza nicaieri.






    Stie cineva ceva despre el ?

  • #2
    Salut ,la benzinarul meu de 2000 cc ,are un surub acolo ,e ca un dop .Se vede si o garnitura subtirica acolo .Vezi daca are cumva filet interior ,verifica pasul filetului si pune-i un dop cu garnitura .

    Comment


    • #3
      Merci de info raman dator de cinste

      Comment


      • #4
        E vorba de chestia aia galbena de pe capac? Pt. ca daca e aia, din pacate e sfarsitul vietii la pompa de apa.
        Attached Files
        1994...Mercedes Benz...w202, c180
        Dragoste la prima vedere...

        http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

        Comment


        • #5


          Da e vorba despre partea incercuita ,totusi nu inteleg rostul ei acolo ...

          Momentan nu am probleme cu racirea ,sta in 85 grade ( e drept ca electroventilatorul e pus pe direct din cauza sondei si merge non stop ) Daca e asa o sa ma pregatesc cu un capac sa il am de schimb .E drept ca in ultima perioada am sesizat un usor ,,rontait" in partea frontala a motorului in ralanti dar l-am pus pe seama lantului de distributie ,posibil sa fie de la capac ...

          Comment


          • #6
            Exact la fel am patit si eu, la inceput mi-a curs putin, apoi o sa iti curga tot mai mult.
            Un sfat: sa ai tot timpul la tine apa distilata, si sa verifici tot timpul nivelul la apa. Cel mai mult iti curge in timp ce rulezi cu masina, atunci cand iti lucra pompa...atata timp cat complectezi apa sa nu iti scada prea mult nu o sa ai probleme , doar cand o sa inceapa sa iti curga foarte mult, atunci o sa iti creasca si temperatura.
            Problema e ca acea presetupa pe la care curge, nu o gasesti separat la magazin...ei iti vand toata pompa. Totusi sfatul meu e sa iti schimbi pompa, nu mai ai emotii.
            1994...Mercedes Benz...w202, c180
            Dragoste la prima vedere...

            http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

            Comment


            • #7
              Asa este,orificiul acela e facut special ca sa-ti dai seama cand s-a stricat pompa.Cand presetupa se strica(presetupa e un fel de simering care etanseaza axul pompei),incepe sa curga antigel prin gaura aia.Nu cred sa rezolvi mare lucru prin obturarea ei cu vreun surub,mai bine o schimbi si scapi de belea!
              W124 E220 din 95

              Comment


              • #8
                A incercat cineva sa reconditioneze capacul de pompa ? adica sa ii schimbe rulmentul si presetupa ? Am cautat pe net si am gasit un pret la el(nou) de te doare capul .As incerca sa ma joc cu unul vechi sa vad daca pot sa il depresez ,rulmenti si siemeringuri se gasesc pe toate dimensiunile si nu ar fii o problema sa le inlocuiesc ,singura mea temere e sa nu il crap cind trag cu presa de el

                Comment


                • #9
                  Singura problema cred ca este(daca ai presa si tot ce iti trebuie) rezistenta in timp.Acum daca tu vrei sa experimentezi,asteptam si noi rezultatele!Eu,in locul tau,as lua un capac nou(cred ca e in jur de 200 ron),cu toate ca stiu ca nu prea e ieftin,dar cred ca e cea mai buna solutie!Mult noroc,Papini!
                  W124 E220 din 95

                  Comment


                  • #10
                    La 150 ron era pe okazii.ro ,la un search pe net l-am gasit intre 300-400 ron,Daca pun un rulment + un siemering la 50 ron sa zicem ,pana la 3-400 ron i-mi raman bani sa il mai fac de citeva ori in caz ca nu rezista mult .

                    Comment


                    • #11
                      Daca merge pompa de M103, ma cauti. Iei un butoias d-ala de Heineken, vii la mine si o schimbam in fata blocului. Intereseaza-te ca eu nu mai am timp ca trebuie sa plec la munca.

                      PS: Pompa noua, HEPU - Germany, gasesti la Lizeanu cu vreo 550 lei.

                      Comment


                      • #12
                        Ma interesez si daca merge te clacsonez din fata blocului

                        Comment


                        • #13
                          O pompa de apa Hepu gasesti si pe www.unixauto.ro si costa in jur de 400 ron.Gasesti si pe la 300 ron,dar nu mai stiu ce marca.Uite-te pe acolo si vezi poate te ajuta la ceva..O seara placuta!
                          W124 E220 din 95

                          Comment


                          • #14
                            Am cautat pe unix si am gasit la aceleasi preturi ,in seara asta m-am apucat sa o dau jos ,doar ca ,cred ca o sa am probleme cu suruburile de la fulie ,au fost strinse pana li s-a stricat torx-ul am reusit sa scot 1 maine urmeaza restul .Incerc sa o reconditionez ,daca nu reusesc o sa iau una noua ,oricum nu am nimic de pierdut .Daca reusesc o sa fac un tutorial

                            Comment


                            • #15
                              De potrivit de pe 103 pe 102 nu se potrivesc(asa am gasit eu, poate gresesc).Prima este de 102, iar cea de-a 2-a de 103.Cu reconditionatul nu ai nimic de pierdut, din contra, castigi experienta.
                              Attached Files
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF