Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Capac pompa de apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by tumar View Post
    De potrivit de pe 103 pe 102 nu se potrivesc(asa am gasit eu, poate gresesc).Prima este de 102, iar cea de-a 2-a de 103.Cu reconditionatul nu ai nimic de pierdut, din contra, castigi experienta.
    De ,,experente " pe banii/masina mea sunt satul ,daca era de castigat ceva bani in plus era mai bine

    P.S. Nu gresesti am cautat si eu dimineata
    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 04-30-2010, 22:41 PM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by papini View Post
      De ,,experente " pe banii/masina mea sunt satul ,daca era de castigat ceva bani in plus era mai bine
      Priveste partea plina a paharului.Care ar fi fost costurile la mecanic(numai prin asta si esti mai castigat)? Oricum iti doresc cheltuieli minime si multa rabdare.
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #18
        Ok am dat presupusul mort jos de pe masina



        cu ea( piesa) in mana am inceput sa o studiez si sa ma gandesc un pic mai profund la situatie ...




        Logica acelui stut pe care pompa mea pierde apa ,daca ar fi fost doar de avertizare in cazul in care pompa cedeaza ar fi fost un cap de teava dar el are acea evazare la gura ceea ce ma face sa cred ca pe el venea legat un furtun ( posibil in alte variante ale motorului ) .De aici intrebarea mea : oare chiar e defecta pompa ? Daca presetupa ar fi fost terminata ar fi trebuit sa dea si prin fata pe la fulie ,dar rulmentul nu are joc ,depunere de calcar pe pompa nu exista ca sa ma duca cu gandul ca LUCRAT CU APA IN LOC DE ANTIGEL in trecut ,pe scurt : in afara de mica pierdere pe acel stut (vazuta static si nu in miscare ) ea functioneaza in parametri ...

        In poza postata de colegul tumar un pic mai sus ,acel stutz lipseste ,deci e clar ca el are un alt rost acolo si nu acela de a avertiza ca ,cade pompa
        Last edited by Eugen Gaftoneanu; 05-01-2010, 11:20 AM.

        Comment


        • #19
          Pai daca pompa e buna,n-are joc,astupa-i stutul ala cu ceva si monteaz-o la loc,vezi cat te mai duce!La toate pompele de apa am vazut ca au cate o gaura pe care sa curga antigel cand trece de presetupa.Nu vad de ce a ta ar fi altfel!
          W124 E220 din 95

          Comment


          • #20
            Originally posted by dan12101983 View Post
            Pai daca pompa e buna,n-are joc,astupa-i stutul ala cu ceva si monteaz-o la loc,vezi cat te mai duce!
            Va salut! Asta nu este o rezolvare.Ganditi-va ca o data cu pierderea antigelului
            cred ca se mai pierde si presiunea din instalatie.Antigelul v-a curge din ce in ce mai mult.Pe langa inconvenientul ca trebuie sa ai tot timpul la tine bidonul cu apa(antigel) ce s-ar intampla sa te lase pompa la o distanta mai mare de casa?Ar trebui sa ne dezobisnuim de zicala "lasa ba ca merge asa".Daca era asa, avea grija neamtul sa puna un surub acolo.In acel orificiu nu are filet sau cel putin la mine nu are.Si inca ceva, chiar nu stiu.Presetupa( semeringul) cred ca e inaintea rulmentului si atunci la scurgeri de antigel, vasilina din rulment este spalata.Si daca este asa, mai apar si alte neplaceri.
            Last edited by tumar; 05-01-2010, 19:46 PM.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #21
              O sa o depresez luni la servici pt ca acasa nu pot sa trag cu presa de ea din lipsa de o menghina solida ,uitandu-ma pe gaura in interiorul pompei se vede ceva ca o garnitura ciupita linga paleti .Ca sa ajungi la ea trebuie sa dai tot axul afara adica sa depresezi flansa de prindere a fuliei de pe ax si sa scoti axul de pe rulment din ce am vazut rulmentul e dublu deci forta de extragere va fi destul de mare ... Vedem ce o fi luni ori o fac ori o fac ...bucati si iau alta noua

              Comment


              • #22
                Pun si eu o intrebare.Daca ati fi avut pompa pe masina montata, radiatorul demontat de pe masina(tot nu e antigel in el) ati fi avut spatiu sa bagati "presa"?Daca da, cred ca era mai usor de depresat.Este doar o intrebare.Oricum multa rabdare sa aveti.Numai bine!
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #23
                  Am inceput cu mult elan aseara sa o dau jos ,am scurs antigelul ( atat cit a curs pe la scurgerea de la radiator cam vre-o 3 L ) am scos aparatoarea de la elice ,elicea si am scos intr-un final si radiatorul ,La fulie m-am oprit din cauza suruburilor torx deformate si a intunericului ,azi dimineata am scos si radiatorul de clima pentru ca nu aveam loc sa manevrez in voie ciocanul am batut in cheie pana cind am reusit sa reformez cit de cit capul suruburilor si sa le si slabesc cit de cit din bataie ,am reusit sa le scot ,slabit alternatorul ,cureaua am scos-o fara sa umblu la intinzator ( e cam intinsa -asta iarna fluiera ),scos fulia ,desfacut electromagnetul ,desfacut si scos capacul de pompa afara.De cind m-am apucat si pana l-am scos am recuperat cam 4-5 L de antigel in bidoane de 5 L taiate pe burta si facute tavi ,am si pierdut cred in jur de 2 L + ce o mai fi prin motor .Pe masina nu poti depresa din cauza ca nu poti tine axul fix si sa invarti de presa .Singura modalitate ar fi sa prinzi paletii ( turbina) in menghina ca sa tina axul fix si pe partea cealalta sa tragi cu presa .Ma gandeam sa incerc sa scot turbina de pe ax dar se deformeaza usor daca nu chiar se poate rupe ( am impresia ca e din antimoniu ) si dupa aia chiar poti arunca capacul la gunoi .
                  Last edited by Eugen Gaftoneanu; 05-01-2010, 20:50 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Sa stii ca ai dreptate,turbina(paletii) e dintr-un material care se rupe foarte usor.Eu am reusit sa o rup cand am incercat sa desfac piulita de 36 de la vascocuplaj,bineanteles cu capacul pompei dat jos.Am bagat o surubelnita intre paleti si cand am tras cu cheia,se rupsera paletii pompei foarte usor.Eu zic sa nu ii prinzi in menghina ca o distrugi si sigur o sa o arunci pe urma!
                    W124 E220 din 95

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by dan12101983 View Post
                      Sa stii ca ai dreptate,turbina(paletii) e dintr-un material care se rupe foarte usor.Eu am reusit sa o rup cand am incercat sa desfac piulita de 36 de la vascocuplaj,bineanteles cu capacul pompei dat jos.Am bagat o surubelnita intre paleti si cand am tras cu cheia,se rupsera paletii pompei foarte usor.Eu zic sa nu ii prinzi in menghina ca o distrugi si sigur o sa o arunci pe urma!
                      O sa vad luni daca ,,Acolo sus cineva ma iubeste "

                      Comment


                      • #26
                        Domnul Eugen,
                        Am si eu pe al meu 200 din '87 un 102 si astazi a trebuit sa ma bag pe sub ea ca mi-a crapat bateria si am observat mai bine pompa de apa, este absolut identica cu a dumneavoastra iar acel stut are fix aceeasi forma si nu are niciun furtun cuplat. Deci tind sa cred si eu ca acela este pentru verificare stare presetupa.

                        Comment


                        • #27
                          Eu zic sa incerci sa faci un efort sa o schimbi, stutul acela nu are atasat niciun furtun.Daca nu sunt bani de una noua, macar poate se gaseste pe la dezmembrari. Nu are rost sa incercati diferite smecherii tipic romanesti...parerea mea.Si eu am avut exact acceasi problema, am schimbat pompa de apa si gata.
                          A costat 300 ron, HEPU.E adevarat, sunt modele diferite...dar nu poate fi mare diferenta la pret. Totul e sa intrebi la cat mai multe magazine.
                          A mea am gasit la 300 ron, trecand pe la diferite magazine care mi-au cerut intre 370 si 450.

                          P.S. Cei de la UNIX au niste preturi de te doare mintea, va asigur ca gasiti si mai ieftin, fara adaos asa gras pt. firma.
                          Bafta!
                          Last edited by sauron; 05-02-2010, 17:10 PM.
                          1994...Mercedes Benz...w202, c180
                          Dragoste la prima vedere...

                          http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                          Comment


                          • #28
                            S-a rezolvat problema , noroc cu prietenii


                            Re: Pompa apa mercedes
                            ...
                            From:
                            DOBRICA CRISTI <dobricriscom@yahoo.com> [Chat now]
                            ...
                            View Contact
                            To: gaftoneanu eugen <gaftoneanu_eugen@yahoo.com>
                            180 RON
                            E POMPA

                            Comment


                            • #29
                              Ai vazut maestre?
                              Toate bune!
                              1994...Mercedes Benz...w202, c180
                              Dragoste la prima vedere...

                              http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                              Comment


                              • #30
                                Daca tot am ajuns cu reparatiile la capitolul racire am zis sa ma apuc sa peticesc si radiatorul pe care l-am vazut asta iarna ca lacrima .Zis si facut l-am adus in casa ,i-am pus pe gaurile de admisie respectiv evacuare apa cite o bucata de camera de masina prinsa cu coliere ca sa le obturez si am inceput sa il ,,umflu cu pompa " in cada sa vad pe unde rasufla .Am fost surprins ca pompez in gol si nu intampin nici o rezistenta,la ce am gasit era si normal :




                                Mi-am facut planul sa il lipesc ca atare m-am pregatit cu ciocan de lipit fludor,pasta decapanta ,apa tare adica tot tacamul azi la servici ,am ajuns acasa si m-am apucat de treaba ,dupa ce m-am chinuit vre-o 10 min am realizat ca celulele sunt de aluminiu si nu am nici o sansa sa le lipesc cu cositor ,ca atare am apelat la o bucata de poxilina gasita prin casa si a iesit ceva de genul ...




                                Sper sa tina citeva luni ,pana o sa reusesc sa il schimb

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF