Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pompa apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    [QUOTE=capicapitan;133165]Buna seara.
    Am cumparat un rezistor de 1.0 kohmi nu de 1.1 cum spunea respectivul si l-am montat.
    Pornea dar la 95g C , dupa ce pornea racea motorul pana la 60g dar nu se oprea.
    Acum am cumparat una de 820ohmi am montat-o si porneste perfect si se opreste la fel de bine. Cand ajunge apa in jurul temperaturii de 87/90g porneste si se opreste cand ajunge apa la 80 si un pic de grade.
    Din punctul meu de vedere e perfect adica cum deschide termostatul la 87g porneste si ventilatorul auxiliar scade temperatura si se opreste.
    Deocamdata sunt multumit acum sa vad cum evolueaza lucrurile.
    O seara buna tuturor.

    P.S. Un rezistor costa 50 bani.[/QUOTES
    Salut,
    Cu aceiasi problema ma confrunt si eu.
    Poti pune niste poze cu modificarea facuta? Sau poti explica in detaliu procedura ?
    Ce cod are la tine senzorul la care ai facut modificarea cu rezistenta?
    Eu am diesel si nu stiu daca este tot ca la tine dar sonda albastra cu doi pini, este de fapt un senzor si nu o termocupla cred,. Pe acea sonda ai montat rezistenta.
    Si la mine cand scot mufa pleaca ventilatorul. si as vrea sa-l fac sa ajute motorul la racire si sa declanseze ventilatorul de aer mai jos de 100-105 grade.
    Multumesc si o seara buna,

    Comment


    • #17
      Salutare tuturor.
      Intradevar este un senzor nu termocupla.Arata exact ca in pagina de mai sus si l-am prins exact cum arata acolo. Codul nu il am dar o sa il iau si o sa il scriu. Rezistorul l-am lipit intre pini. Senzorul ala e facut sa dea comanda la releu sa porneasca electroventilatorul la temperatura de 105g.Nu e nimic greu poti sa il fixezi dor cu ajutorul picioruselor lui {rezistorul cand il cumperi are piciorusele destul de lungi}, daca iti merge il lipesti cu un pistol de lipit.
      Daca vrei iti fac si poze dar nu stiu cand.
      Sper sa iti fie de folos. O seara buna tuturor.

      Comment


      • #18
        Originally posted by capicapitan View Post
        Salutare tuturor.
        Intradevar este un senzor nu termocupla.Arata exact ca in pagina de mai sus si l-am prins exact cum arata acolo. Codul nu il am dar o sa il iau si o sa il scriu. Rezistorul l-am lipit intre pini. Senzorul ala e facut sa dea comanda la releu sa porneasca electroventilatorul la temperatura de 105g.Nu e nimic greu poti sa il fixezi dor cu ajutorul picioruselor lui {rezistorul cand il cumperi are piciorusele destul de lungi}, daca iti merge il lipesti cu un pistol de lipit.
        Daca vrei iti fac si poze dar nu stiu cand.
        Sper sa iti fie de folos. O seara buna tuturor.
        Multumesc mult pentru informatie.

        Am sa fac si eu aceasta operatiune pentru ca am incarcat si aerul conditionat ,insa mai astept sa vina vremea mai calda pentru a porni ventilatorul auxiliar de AC ca sa-i fac proba cu rezistentele.

        Comment


        • #19
          Salut am si eu cam aceiasi problema cu racirea,nu imi cupleaza magnetul pe fulie....dc fac scurt intre pinii sondei cupleaza,dar altfel nu,l-am lasat sa urce pana la 110 grade si nimic,am pus si sonda noua si degeaba....ma gandesc poate fi releul?si dc da unde gasesc acest releu,am un 200E,1991,motor102963,la mine sonda aia are trei pini pe ea.
          Oare sa fac cum a facut americanul?astept sfaturi de la voi,multumesc

          Comment


          • #20
            Salutare.
            Daca faci scurt intre pini si merge atunci e clar ca e sonda. Ai sonda cu trei pini sau doi?
            Eu am cu trei pini, unul arata temperatura in bord si ceilalti doi pornesc elicea.
            Si mie mi s-a stricat demult sonda si pana am gasit-o am cumparat vreo patru si nu mergeau. Imi pierdusem orice speranta chiar imi pusesem un fir cu buton in interior si porneam de acolo. Dar din greseala am gasit intr-un magazin si a mers. Nu cred ca are nici un releu.
            O seara placuta tuturor.

            Comment


            • #21
              Salut ca si tine o am pe cea cu trei pini,am cumparat una noua zilele astea si surpriza nu merge....cred ca las elicea pe direct si gata nu ma mai stresez atata

              Comment


              • #22
                Si eu am probleme cu sonda ( asa am preluat-o de la vechiul proprietar ) nu am umblat la ea pentru ca inca nu i-a venit randul ,din posturile citite aici ma bate un gand dar i-mi trebuie o informatie de la cei care a-ti demontat-o : sonda intra in contact direct cu apa in chiuloasa sau preia caldura de la chiuloasa ?

                Comment


                • #23
                  Salutare.
                  Sonda intra in contact cu apa. Cat despre ea eu am cumparat multe de mai multe culori.
                  Alba, rosie si doar cea neagra a fost buna.
                  Iar ca marca Behr. Restul nici una nu mergea nici macar nu imi arata temperatura in bord cat despre pornirea termocuplei nici nu mai vorbesc. Am desfacut una din cea care nu mergea si in interior avea doua discuri mici de metal care la caldura ar fi trebuit sa atinga pini aia doi. La pinul care trebuia sa citeasca temperatura nu avea absolut nimic.
                  Mare atentie si sper sa reusiti sa o gasiti usor.
                  Numai bine tuturor.

                  Comment


                  • #24
                    Daca se curatata de mizerie sondele se poate vedea ca sunt intradevar diferentiate printr-un plastic de alta culoare ,posibil ca si a mea pe care o am acum sa fie din alta parte si sa se gaseasca acolo doar ca sa astupe gaura .Am 2 alternative : caut si cumpar sonda noua ( undeva de la 60 ron in sus ) sau fac o magarie tipic romaneasca ,adica fac o reductie pe care o prind in chiuloasa iar in reductie infig o termocupla de dacie .3 ani cit am umblat cu tarlia aia de dacie cu racire pe electroventilator prin Bucuresti prin cea mai mare aglomeratie nu mi-a fiert niciodata motorul si a pornit de fiecare data ventilatorul la 90 si a oprit la 80 .Termocuple de dacie se gasesc pe toate drumurile .Posibil sa fi nimerit eu o termocupla buna si e exceptia care confirma regula.

                    Comment


                    • #25
                      Intradevar termocuple de dacie sunt pe toate drumurile dar sunt cu mult mai mari in diametru decat asta.
                      Iar daca faci reductie nu stiu cat de eficient o sa fie pt ca apa o sa treaca prin gaura si asa mica de pe chiulasa si o sa ajunga prin reductie la termocupla de dacie si nu o sa circule apa cum trebuie prin ea asa ca o sa o minta mult .Gandeste-te ca reductia o sa mai manance si ea din diametrul si asa mic al gaurii.Asa ca ti-ar fierbe sigur motorul.
                      Eu am cautat mult timp termocupla asemanatoare la filet dar nu am gasit singura care mai aduce este cea de matiz dar si aia e mare.
                      Ma gandisem intr-un timp sa pun o termocupla direct pe un furtun dar si atunci ar fi ciudat ca ar pornii tot tarziu si nu stiu daca s-ar mai opri.
                      O termocupla behr e in jur de 70-80 ron si o sa mearga sigur.
                      Eu acum merg cu rezistenta aia lipita intre pinii sondei de ac si nici macar nu mai ajunge apa la temperatura cand trebuia sa porneasca elicea. Deocamdata sunt multumit, sa vedem ce o sa fie cand o sa ne loveasca si mai tare canicula.
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #26
                        Transferul de caldura se face la nivelul contactului apei cu sonda ,conform desenului de mai jos nu cred ca ar fi vre-o problema .Daca reductia se face din bronz sau alama preia grosul caldurii de la chiuloasa iar apa care intra in contact cu sonda finiseaza transferul de caldura

                        Comment


                        • #27
                          Pe vremea cand bateam Bucurestiul in lung si lat, de dimineata pana seara, si pentru a evita surprize in trafic cu electroventilatorul si termocupla, am pus ventilatorul "pe direct" si am montat un altul in fata radiatorului actionat de la un intrerupator de la bord . Vara nu aveam treaba cu supraincalzirea .
                          PS : am facut si eu "mantocaria" asta cu montatul termocuplei pe furtun .Mergea bine .O cuplasem la ceasul indicator apa .
                          Last edited by nstoe; 06-12-2010, 12:07 PM.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF