Salutare tuturor.
Am o dilema in legatura cu pompa de apa, mai exact masina merge bine merci doar ca temperatura ajunge cam sus, adica la urmatoarea linie dupa cea cu 80 grade.
Nu ajunge repede dar ajunge, acolo porneste termocupla se raceste la 80 dupa care iar ajunge. Daca dau drumul la dezaburire si porneste pompa aia electrica de pe lonjeron temperatura sta numai sub 80 grade si furtunele sunt moi.
In schimb fara dezaburire pornita furtunele sunt trunchi si temperatura mare.
Ce am facut.Am cumparat termostat.Am cumparat sonda care da drumul la termocupla. Am schimbat caloriferul de caldura pt ca era spart, am desfundat radiatorul"dat jos tinut cu solutie, spalat, clatit etc". Radiatorul se incalzeste uniform.
Am desfacut pompa de apa dar pare ok, nu are nimic care sa ma faca sa cred ca nu merge,pompa am schimbat-o anul trecut ca imi curgea si asta cred ca e facuta undeva in China.
Am scos furtunul care intra in caloriferul de caldura si cu motorul la ralanti nu se intampla nimic, nu baga apa , dar daca accelarez incepe sa bage apa.
Daca deschid capacul de la termostat si pornesc motorul se formeaza un fel de vartej cu apa acolo dar nu arunca cu apa, poate sa mearga mult si bine cu el dat jos.
Imi poate explica cineva cum merge pompa de apa pe unde trage , pe unde scoate ca mi-a prins urechile. Masina w124, 200e ,1991, benzina.
Va multumesc. Oseara placuta.
Am o dilema in legatura cu pompa de apa, mai exact masina merge bine merci doar ca temperatura ajunge cam sus, adica la urmatoarea linie dupa cea cu 80 grade.
Nu ajunge repede dar ajunge, acolo porneste termocupla se raceste la 80 dupa care iar ajunge. Daca dau drumul la dezaburire si porneste pompa aia electrica de pe lonjeron temperatura sta numai sub 80 grade si furtunele sunt moi.
In schimb fara dezaburire pornita furtunele sunt trunchi si temperatura mare.
Ce am facut.Am cumparat termostat.Am cumparat sonda care da drumul la termocupla. Am schimbat caloriferul de caldura pt ca era spart, am desfundat radiatorul"dat jos tinut cu solutie, spalat, clatit etc". Radiatorul se incalzeste uniform.
Am desfacut pompa de apa dar pare ok, nu are nimic care sa ma faca sa cred ca nu merge,pompa am schimbat-o anul trecut ca imi curgea si asta cred ca e facuta undeva in China.
Am scos furtunul care intra in caloriferul de caldura si cu motorul la ralanti nu se intampla nimic, nu baga apa , dar daca accelarez incepe sa bage apa.
Daca deschid capacul de la termostat si pornesc motorul se formeaza un fel de vartej cu apa acolo dar nu arunca cu apa, poate sa mearga mult si bine cu el dat jos.
Imi poate explica cineva cum merge pompa de apa pe unde trage , pe unde scoate ca mi-a prins urechile. Masina w124, 200e ,1991, benzina.
Va multumesc. Oseara placuta.
Comment