Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pompa apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa apa

    Salutare tuturor.
    Am o dilema in legatura cu pompa de apa, mai exact masina merge bine merci doar ca temperatura ajunge cam sus, adica la urmatoarea linie dupa cea cu 80 grade.
    Nu ajunge repede dar ajunge, acolo porneste termocupla se raceste la 80 dupa care iar ajunge. Daca dau drumul la dezaburire si porneste pompa aia electrica de pe lonjeron temperatura sta numai sub 80 grade si furtunele sunt moi.
    In schimb fara dezaburire pornita furtunele sunt trunchi si temperatura mare.
    Ce am facut.Am cumparat termostat.Am cumparat sonda care da drumul la termocupla. Am schimbat caloriferul de caldura pt ca era spart, am desfundat radiatorul"dat jos tinut cu solutie, spalat, clatit etc". Radiatorul se incalzeste uniform.
    Am desfacut pompa de apa dar pare ok, nu are nimic care sa ma faca sa cred ca nu merge,pompa am schimbat-o anul trecut ca imi curgea si asta cred ca e facuta undeva in China.
    Am scos furtunul care intra in caloriferul de caldura si cu motorul la ralanti nu se intampla nimic, nu baga apa , dar daca accelarez incepe sa bage apa.
    Daca deschid capacul de la termostat si pornesc motorul se formeaza un fel de vartej cu apa acolo dar nu arunca cu apa, poate sa mearga mult si bine cu el dat jos.
    Imi poate explica cineva cum merge pompa de apa pe unde trage , pe unde scoate ca mi-a prins urechile. Masina w124, 200e ,1991, benzina.
    Va multumesc. Oseara placuta.

  • #2
    Salut, sper sa iti dau un raspuns folositor. Termocupla care actioneaza electromagnetul de la ventilator cupleaza la 98 de grade. Al meu 200 fierbea daca nu cuplam pe direct ventilatorul si am crezut ca acea cupla este defecta dar am cautat datele referitoare la motor si am aflat ca este conceput sa lucreze in acest spectru relativ inalt de temperatura 85-105 grade.

    Comment


    • #3
      Si o intrebare : cat te-a costat radiatorul de incalzire? Si eu il am spart si ma gandesc cu groaza la pretul de achizitie si munca de inlocuire. Multumesc!

      Comment


      • #4
        Capicapitan stai linistit ca pana la 90 de grade motorul e in parametri... daca esti totusi zelos ..vezi ca sunt termostate de 76 sau 78 de grade.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Multumesc frumos de raspunsuri, imi e teama doar ca la vara cand o sa fie foarte cald sa nu il fiarba.
          Cat despre radiator el a fost 200 lei si un pic de bataie de cap cu montajul si vacumurile alea, ca unul mi s-a rupt si l-am gasit cam greu. Dar cu atentie si rabdare se poate.
          O zi buna tuturor.

          Comment


          • #6
            Buna seara tuturor.
            Cred ca am gasit problema, sau cel putin asa sper. Dupa ce tot am cautat pe forum problemele cu care s-au confruntat colegii nostri am ajuns la concluzia ca este defect releul care comanda pornirea ventilatorului de la aerul conditionat.
            Am schimbat acel releu dar degeaba. Pana la urma cred ca termocupla care porneste acel ventilator este problema pt ca daca scot unul din fire ea porneste, in rest nu porneste decat cand dau drumul la aer.
            Am demontat-o si am fiert-o dar nu face absolut nimic, nu deschide nu face nimic. Respectiva termocupla este cu doi pini si este de culoare albastra. Mai am o sonda tot acolo cea care citeste temperatura motorului si care daca o scot motorul merge intrerupt, una cu vacumurile si cea cu trei pini care da temperatura in bord si porneste elicea {cea cu magnet}.
            Maine comand piesa si va tin la curent.
            O seara placuta tuturor si o noapte buna.

            Comment


            • #7
              Salutare.
              Am cumparat termocupla am montat-o si tot nu merge, nu vrea sa porneasca ventilatorul. Cele doua fire care vin la ea daca se ating porneste sau daca fac masa {doar cel care are curent 5v} iarasi porneste.
              Am fiert-o intr-un ibric si am pus curent pe ea si in momentul cand apa avea 80 grade intre pini si corpul ei se face legatura si incepe sa dea drumul la tensiune direct proportional cu temperatura apei de la 3v la 13v.
              Cateodata , doar cateodata daca scot doar unul din fire incepe si porneste ventilatorul iar daca il pun la loc se opreste. Porneste doar cand e aerul dat drumul sau dezaburirea. Si atunci daca scot firele si le ating intre ele porneste si mai tare.In rest nu porneste , doar elicea ma salveaza dar doar cand ajunge la 100 grade cupleaza magnetul.
              M-am gandit sa caut o termocupla de la alt model de masina care sa se nimereasca la filet si sa o montez in locul in care e surubul ala lateral.Sau sa pun fir cu buton in interior.
              Daca are cineva vreo idee sau stie cum merg chestiile astea sa ma sfatuiasca si pe mine.
              O seara buna tuturor.

              Comment


              • #8
                Stai ce eu deja sunt in ceata ! De care electroventilator vorbesti : de cel din fata masinii sau cel prins pe pompa de apa ? Cel de linga masca e pentru aer conditionat si nu porneste decit atunci cind merge aerul conditionat iar freonul ajunge la o anumita temperatura ,cel de pe pompa de apa e si el la randul lui de 2 feluri : electroventilator actionat de o sonda de pe chiulasa cind ajunge motorul in temperatura sau cu vascocuplaj .Tu daca ai probleme cu fiertul motorului ai treaba cu cel din compartimentul motor ,daca nu pleaca pune-i sonda pe direct ( asta daca ai electro ) daca e vasco blocgheaza elicea pe fulie

                Comment


                • #9
                  Am un stil de exprimare mai ciudat. Incerc sa scriu cat mai simplu si cred ca mai mult complic lucrurile.
                  Intradevar cel de pe pompa de apa e cu magnet si termocupla pe chiulasa dar ala merge.{la mine termocupla este neagra si are trei pini}
                  Problema este la cel din fata masinii, el trebuie sa porneasca in doua trepte
                  prima - daca este presiune in instalatia de aer conditionat cu prerezistorul si un releu.
                  a doua treapta-daca apa din motor ajunge la o anumita temperatura porneste din termocupla de pe chiulasa {asta e albastra cu 2 pini} si celalat releu. In cutia cu sigurante eu am 5 relee. 2 mari si trei mici. Primele 2 mici sunt de la ventilatorul ala.
                  Asta am gasit si eu pe net.Acum nu stiu daca este intradevar asa.

                  Comment


                  • #10
                    Cel din fata eu stiu ca porneste doar pentru climatizare in momentul in care se incinge freonul ,poti merge bine merci destul de mult pana sa plece ventilatorul ,nu e ca ,cum ai pornit aerul pleaca si el ;ca o porni in 2 trepte asta inca nu am ajuns sa verific deoarece instalatia mea rasufla si nu m-am invrednicit sa o etansez si sa bag freon in ea preferind varianta ,,geamul deschis" pe timpul verii

                    Comment


                    • #11
                      Intradevar in zilele caniculare si cand nu ai distante mari de parcurs decat sa astepti sa se raceasca in masina e mai usor sa mergi cu geamul deschis si mult mai placut. Cel putin mie imi place mai mult sa imi bata vantul in fata decat un fir de aer rece.
                      Maine mai incerc sa pitrocesc la relee alea poate pana la urma reusesc. Ma agit atat pt ca toate verile de pana acum apa statea la un pic peste 80 grade iar cand ajungea intre 80 si linia de 100 pornea ventilatorul si o racea la 80. Acum nici cald nu e si sta la suta.
                      Multumesc frumos de raspuns. O sa revin cu impresii sper ca de data asta sa fie de bine.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare.
                        Am cumparat alt senzor si intradevar porneste ventilatorul auxiliar dar il porneste abia la 105g C.
                        Asa ca nu am rezolvat nimic, in schimb am gasit chestia asta pe net si sper sa mearga.http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_CTS.html[/url] http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_CTS.html
                        Numai bine tuturor.
                        Last edited by capicapitan; 05-04-2010, 15:59 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc mult pentru link, americanul respectiv a lamurit perfect dezbaterea avuta aici. Sper ca solutia sa mearga, dupa cum a descris-o nici nu ar avea de ce sa nu. O voi aplica si eu cat de curand posibil, in vederea verii ce se apropie, si cred ca pentru cei cu motoare pe benzina ce locuiesc in Bucuresti este perfecta. In articol autorul avertiza in legatura cu obligativitatea prezentei celei de-a doua sonde. Am studiat schema electrica a Mercedes 200 si aceasta apare deci nu este nici o problema, sonda indicata pentru modificare fiind una de tip termocupla, cea care da informatii aprinderii si carburatie este cea de langa.
                          Last edited by alex_balea84; 05-05-2010, 12:59 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Eu am belele cu vascocuplajul si neavand bani sa-l schimb,i-am montat un electroventilator in fata radiatorului,cuplat prin releu si ii dau comanda de la un buton mic prin bord pe care l-am pus eu.Puteam sa-i pun termocupla,dar n-am locas in radiator pentru ea si vreau sa las original sistemul.Cand o sa am bani,o sa-i cumpar vascul,dau jos electroventilatorul si gata.Fara el,cand stateam in aglomeratie trebuia sa dau ambele rotite de la clima pe maxim rosu si sa merg cu treapta 3 de la aeroterma.Imaginati-va cum e cand sunt 30 de grade afara si in masina ai caldura cat incape,de iti pica unghiile.Daca nu faceam asa,in 15 minute imi ajungea apa pe rosu,la 120 de grade,cred.Am optat pentru sistemul cu electroventilatorul ca a fost moca.
                            W124 E220 din 95

                            Comment


                            • #15
                              Buna seara.
                              Am cumparat un rezistor de 1.0 kohmi nu de 1.1 cum spunea respectivul si l-am montat.
                              Pornea dar la 95g C , dupa ce pornea racea motorul pana la 60g dar nu se oprea.
                              Acum am cumparat una de 820ohmi am montat-o si porneste perfect si se opreste la fel de bine. Cand ajunge apa in jurul temperaturii de 87/90g porneste si se opreste cand ajunge apa la 80 si un pic de grade.
                              Din punctul meu de vedere e perfect adica cum deschide termostatul la 87g porneste si ventilatorul auxiliar scade temperatura si se opreste.
                              Deocamdata sunt multumit acum sa vad cum evolueaza lucrurile.
                              O seara buna tuturor.

                              P.S. Un rezistor costa 50 bani.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF