Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu relantiul la 124 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu relantiul la 124 benzina

    poate cineva s-ami spuna ce sa fac sa cresc putin relantiul?paste fericiy la toata lumea!

  • #2
    Originally posted by ovidiu1 View Post
    poate cineva s-ami spuna ce sa fac sa cresc putin relantiul?paste fericiy la toata lumea!
    Salut ovidiu1 Poti te rog ,sa dai niste date despre masina ta , model , motorizare , an fabricatie,+++ descriene si simtomele motorului tåu, care este problema cu relantiul ? Cind avem descrierea mai sumarå a problemei masinii tale , si noi la rindul nostru putem sa te ajutam ,ca sa-ti remediezi problema.
    Paste fericit, si speram sa rezolvam problema cit mai rapid.

    Comment


    • #3
      aceeasi problema am avut-o si eu, cu un inbus de 3, dai capacul de la filtrul de aer jos, si admisia, si bagi inbusul de 3 prin gaura aia de la membrana de cauciuc, sa nu te sperii ca n-ai ce sa strici, o sa trebuiasca sa apesi si sa rotesti sprte dreapta, cu motorul pornit evident.

      Comment


      • #4
        Originally posted by godzy View Post
        aceeasi problema am avut-o si eu, cu un inbus de 3, dai capacul de la filtrul de aer jos, si admisia, si bagi inbusul de 3 prin gaura aia de la membrana de cauciuc, sa nu te sperii ca n-ai ce sa strici, o sa trebuiasca sa apesi si sa rotesti sprte dreapta, cu motorul pornit evident.
        Adevarat a inviat !.Mai intai vezi daca ai un surub cu cap de surubelnita,in stanga, sub filtru de aer. Incearca de acolo si regleaza ralantiul.

        Comment


        • #5
          Relantiul este reglat de KE-Jetronic ... prin regulatorul de relanti.
          Ce poti tu sa faci e eventual sa umblii la surubul de amestec, dar asta nu se face dupa ureche ci cu multimetrul in mana ...

          Arunca un ochi aici: Reglarea amestecului la M103.

          Toate cele bune !

          Comment


          • #6
            La motorizare 230 e ...presupunand ....e KE-jetronic...depinde totusi de an.
            Daca e totusi KE-jetronic ar trebui verificata admisia (garnituri , vacumuri) pentru aer fals , asta fiindca motorul e subturat si se balbaie...probabil primeste prea putin combustibil pentru cantitatea de aer aspirata....apoi reglaje daca e nevoie. Dar daca se ajunge la reglaje ....e nevoie de mana de magician...)...
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF