Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transplant de instalatie aer conditionat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transplant de instalatie aer conditionat

    Buna seara tuturor. Asa cum am scris mai sus ,vreau sa transfer instalatia de aer conditionat de pe un w124 ,200E ,1992 .Masina primitoare este un w124 din 1988 ,250D .Problema pe care o am este urmatoarea :masina primitoare ,250D ,a avut instalatie de aer conditionat dar nu a mai functionat ani de zile din lipsa de radiator clima si compresor .Unul din furtune ,cel care ducea de la compresor la radiatorul din habitaclu era lipsa de asemenea ,iar cel de la masina donatoare este diferit total la mufa de intrare in radiator .Daca voi schimba toata instalatia ,tevi ,radiatoare si alte cele ,instalatia electrica se va potrivi ?Ca la 250D am gasit in spatele acumulatorului calculatorul principal ,cel de ABS si inca unul pe care scria doar ARA DIESEL ,5 zylinder .Asta sa fie calculatorul de clima ?Pe cel de la 200E scrie KLIMA ,2000 ,4 zylinder .Daca aveti 250D si stiti care este calculatorul de clima ,va astept cu un raspuns .Multumesc anticipat celor care se vor implica in aceasta problema .

  • #2
    Originally posted by papamosu View Post
    Buna seara tuturor. Asa cum am scris mai sus ,vreau sa transfer instalatia de aer conditionat de pe un w124 ,200E ,1992 .Masina primitoare este un w124 din 1988 ,250D .Problema pe care o am este urmatoarea :masina primitoare ,250D ,a avut instalatie de aer conditionat dar nu a mai functionat ani de zile din lipsa de radiator clima si compresor .Unul din furtune ,cel care ducea de la compresor la radiatorul din habitaclu era lipsa de asemenea ,iar cel de la masina donatoare este diferit total la mufa de intrare in radiator .Daca voi schimba toata instalatia ,tevi ,radiatoare si alte cele ,instalatia electrica se va potrivi ?Ca la 250D am gasit in spatele acumulatorului calculatorul principal ,cel de ABS si inca unul pe care scria doar ARA DIESEL ,5 zylinder .Asta sa fie calculatorul de clima ?Pe cel de la 200E scrie KLIMA ,2000 ,4 zylinder .Daca aveti 250D si stiti care este calculatorul de clima ,va astept cu un raspuns .Multumesc anticipat celor care se vor implica in aceasta problema .

    Nu poti modifica furtunul ? banuiesc ca se cupleaza printr-un holender pe radiator deoarece lucreaza in 12 bari din ce stiu eu ,si eu la a mea am schimbat furtunul de la compresor la radiatorul din fata si i-am modificat prinderea la radiator prin alamirea capatului de la teava originala ( am avut teava veche intradevar ) .Cred ca e mai simplu sa rezolvi doar acea prindere decit sa schimbi toata instalatia de clima

    Comment


    • #3
      Revin maine cu ceva fotografii ,sa vedeti mai in amanunt care sunt problemele unui asemenea transplant .Poate mai sunt si alti doritori de aer conditionat dar nu vor sa schimbe masina doar pentru atat .Si poate nu isi permit sa cumpere alta ,dar pot sa monteze si singuri o asemenea instalatie daca au macar fotografii si sfaturi.

      Comment


      • #4
        Cam asa arata circuitul instalatiei de aer conditionat.Problema este ca la mine nu se potrivesc mufele de la intrarea in radiatorul de habitaclu .La 200E are o placa ce se prinde cu un surub avand mufele montate pe aceasta .La 250D are doua mufe separate clasice .Teava care merge de la compresor la habitaclu este din cupru si are si un furtun gros mufat pe ea .Aici e problema ,la presiunea la care lucreaza instalatia ,pot sa tai teava ,sa sudez un cap de mufa care sa se potriveasca la alt furtun care sa intre pe mufa habitaclului?
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Da , asa am facut si eu si tine

          Comment


          • #6
            OK ,acum s-a rezolvat problema cu mufele ,era de fapt un dispozitiv cu placute de prindere a mufelor ,cele doua prinderi fiind identice .Partea mai rea este ca nu stiu cum sa prind compresorul de motor .Nu are nimeni o fotografie cu prinderile compresorului pe motor la 250D ?La 200E avea un suport care este parte integranta a motorului ,pe el fiind prinsa si pompa de servo .Acum a inceput adevarata durere de cap .

            Comment


            • #7
              Mai intai cred ca trebuia sa pui compresorul..beleaua mare ar fi sa nu ai prindere pe blocul motor sau unde vin prinderile pt compresor;daca masina nu a fost echipata din fabrica,slabe sanse sa ai prinderea.Am vazut niste instalatii universale de AC,dar banuiesc ca nu e asa rentabil..

              Comment


              • #8
                Tin sa precizez ca 250D-ul a avut aer conditionat din fabrica .Problema este ca acum nu am suportul original .Sunt ceva gauri pe motor ,dar nu am suportul .In extremis ,voi da gauri in lonjeron si il voi prinde acolo .Voi dubla fulia de la pompa servo ,o sa utilizez suruburi mai lungi si voi improviza o curea intre fulia extinsa si compresor .Sper sa tina si varianta asta .Voi reveni cu fotografii daca reusesc.Si cum se spune prin locurile acestea ,Doamne ajuta .in orice caz ,LA MULTI ANI celor care sarbatoresc ziua numelui de SARBATOAREA FLORIILOR .Bafta tuturor.

                Comment


                • #9
                  Nu te apuca sa strici masina si sa faci lucrari a la dacia ; ai rabdare poate faci rost de la dezmembrari de un suport ,daca nu (si ai idee cum arata) il construiesti tu ,dar nu te apuca sa gauresti masina ...

                  Comment


                  • #10
                    Daca prinzi compresoru de lonjeron ce e intampla cand se misca motorul stanga dreapta .... oricum uita de treaba asta ... este o ineptie !
                    1991 R129 300SL-24
                    1991 w124 300CE-24
                    1993 w202 C280
                    1978 w116 450SEL 6.9
                    1987 w201 190E 2.0
                    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ford_V6 View Post
                      Daca prinzi compresoru de lonjeron ce e intampla cand se misca motorul stanga dreapta .... oricum uita de treaba asta ... este o ineptie !
                      Un pic off topic :

                      Baga mai mult sau mai putin aer rece depinde de cit de intinsa sau de slaba e cureaua

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by papamosu View Post
                        ...Sunt ceva gauri pe motor ,dar nu am suportul .In extremis ,voi da gauri in lonjeron si il voi prinde acolo ..
                        Nu vreau să comentez ideia asta...cu voce tare...

                        Am schimbat mai demult motorul unui Cielo, punându-i în loc un 1,7 turbodiesel (ISUZU)
                        Toţi cei care au aflat de această modificare înainte de punerea ei în practică au comentat spunându-i proprietarului maşinii că poate să-şi ia adio de la AC.
                        Vreau să-ţi spun că într-o singură zi a fost conceput şi realizat acel suport, montat, aliniate fuliile, şi maşina are în continuare aer condiţionat. Nu văd nicio dificultate să realizezi "home made" un suport pentru compresorul de climă, pe care să-l montezi solidar cu motorul.

                        Comment


                        • #13
                          Va salut.Iti trimit o poza cu suportul.Nu face improvizatii ca poate strici si altceva.Compresorul trebuie sa fie perfect aliniat cu alternatorul, fulia de la pompa de apa, fulia de la pompa servo,etc.Pentru antrenarea lor este o singura curea,deci ai rabdare pana gasesti un suport.Punctele rosii indica suruburile de prindere pe blocul motor.Numai bine va doresc.
                          Attached Files
                          Last edited by tumar; 03-30-2010, 08:40 AM.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Oricum daca nu se realizeaza prinderea in modul original nu prea vad cum se poate "improviza" cureaua de accesorii. Subscriu la ideea de a monta totul cat mai aproape de original tocmai pentru ca altfel mai mult ca sigur nu va functiona cum trebuie.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by tumar View Post
                              Va salut.Iti trimit o poza cu suportul.Nu face improvizatii ca poate strici si altceva.Compresorul trebuie sa fie perfect aliniat cu alternatorul, fulia de la pompa de apa, fulia de la pompa servo,etc.Pentru antrenarea lor este o singura curea,deci ai rabdare pana gasesti un suport.Punctele rosii indica suruburile de prindere pe blocul motor.Numai bine va doresc.
                              Multumesc foarte mult pentru fotografie .Este foarte utila .Sper ca in baza ei sa construiesc un suport pentru compresor .Asta in cazul in care nu gasesc ceva la dezmembrari .Stiu ca ideea cu compresorul pe lonjeron era putin deplasata ,ma gandeam ce se va intampla la miscarile motorului ,mai ales la pornire .Asta imi place mie la acest forum .Ridici o problema si din una in alta ajungi sa o rezolvi .Numai putina rabdare si totul merge ca pe roate .Multumesc tuturor colegilor de pe forum ,Revin cu ceva poze daca rezolv problema ,mai sunt ceva modificari de facut la tzevi .O zi buna .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF