Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor intinzator de curea

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor intinzator de curea

    Va rog sa ma ajutati intr-o problema care nu ii dau de cap.
    Am un 124 cu motor 3000cc-24V si nu imi mai intinde cureaua,indiferent de pozitia in care pun tija intinzatoare,rola nu se misca si nu inteleg cum functioneaza sistemul,este adevarat ca nu sunt cel mai bun mecanic dar nici cel mai prost.Asta ar fi prima intrebare,cum se monteaza rola intinzatoare ca sa mai si lucreze corect?,la mine sta bat......eu merg cu ea slaba de cand am schimbat tija de la rola,ma gandesc ca am omis ceva acolo sau trebuie sa mai schimb ceva...... va multumesc anticipat pentru ajutor,bafta


    PS.Motorul este 104 980.

  • #2
    Din ce am citit in alte topice,ordinea de intindere ar fi,slabirea imbusului care tine bretul rolei si dupa acea tija intinzatoare,am sa o incerc si pe asta(cred ca asta e) insa parca sa zic ca prima data cand am umblat acolo asa am facut...hmm.
    Oare rola nu are arc in ea,care trebuie torsionat cumva la montaj?

    Comment


    • #3
      Ai schimbat cumva cureaua, sau ai avut-o data jos? Daca da, poate nu ai mai pus-o pe "traseul" care trebuie.
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #4
        Intradevar am schimbato si pe ea,ma gandesc ca e putin probabil sa o pot potrivi in alta pozitie si culmea intinzatorul sa ramana blocat iar cureaua slaba....care ar fi logica,insa am sa rog pe cineva care stie un link sau are o poza cu acel traseu de curea,pentru a face o comparatie,totusi sa nu excludem nimic.

        PS.Motorul merge,pompa baga,vascul se invarte corect,alternatorul baga,servo lucreaza,compresorul de aer conditionat lucreaza corect ,lafel si compresorul care baga aer in motor,deci cred ca e corect pusa cureaua,doar ca are scartaitul acela oribil si stresant,iar intinzatorul e maxim in sus,pot spune ca sa deplasat putun in sus urechea la cat de tare am strans...si cureaua tot slaba e.....totusi cel mai probabil nu am procedat corect la montaj sau nu se intinde cureaua asa cum fac eu....

        Comment


        • #5
          Am un desen, sper ca asta sa fie si mai sper sa te si ajute. Numai bine.
          Attached Files
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Poate ai strans prea tare surubul care actioneaza rola si arcul... Vezi ca este sistemul ala cu telescop in stanga si arc in dreapta. ala la liber fara arc pe el trebuie sa culiseze destul de mult (4-5 cm) si dupa ce ridici arcul la loc la surubul ala de sus de langa capacul motor sa vezi ca ti-a intins cureaua, daca nus e misca acolo e buba la surubul ala central dintre telescop si arc, ori e prea strans ori gripat rulmentul sau ceva....

            Comment


            • #7
              Mai oameni buni....incredibil dar eu am cureaua pusa altfel decat in desenul de mai sus.....o sa incerc sa va fac o schita si imediat fug sa o schimb ca in desen.....merg pe premiza..."prost sa fi....dar sa iti revi"

              Comment


              • #8
                Exact cum ma asteptam.....eu merg de 20000 de km cu masina asa.......si defapt e gresit,normal,cum sa intinda daca nu e pusa bine si culmea e ca mergea....doar ca imi scartaia in cap cand era motorul rece,la prima cheie.
                Am rugamintea,daca se poate, sa ma indrumati catre un site sau sa imi trimiteti(care aveti),un manual al motorului,intrucat este mai rarut si nu prea stie multa "lume" sa umble la el,orice sfat e binevenit.multumesc.


                PS.Inca ceva,sub bancheta din spate pe dreapta am un cablu de vro' 2m cu 3 fire(aparent) care are o mufa cu 5 gauri mici si 2 mai mari pe laterale.....ce reprezinta?intrucat nu este bagata in nimic si pe partea stanga o caseta cu multe fire.....gen calculator(nu imi este familiara)....ma puteti lamuri?.
                Cam atat cu intrebarile ca dupaia' devin obraznic.bafta tuturor

                PS.schita facuta din pacate nu o pot posta intrucat ocupa cam mult si oricum ma fac de ras.....mai bine ca nu pot.
                Last edited by gabyfurios; 03-17-2010, 16:55 PM.

                Comment


                • #9
                  Pai si s-a rezolvat sau nu cu cureaua? Mai scartaie?
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Nu mai scartaie,sa rezolvat,acuma tre sa cumpar alta curea,asta e intinsa la maxim aproape si am bagat mainile de unsoare prin ea si de cateva ori la relantiu mi-a patitinat alternatorul,daca maresc turele pe la 1000 nu mai are treaba,dar nu mereu se opreste,probabil ca trebuie sa dau cu putin silicon pe curea sau benzina? ca sa o mai "lungesc"......


                    PS.Astept sa ma ajute cineva cu manualul de reparati de la motor daca se poate......

                    Comment


                    • #11
                      S-a terminat cu galagia, deci una din probleme este rezolvata.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Asa este,mai ramane sa imi spuneti ce am sub bancheta.....
                        E,mai gasesc eu ceva pentru voi intre timp......nu ati scapat

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF