Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transmisie

    Am o problema care se agraveaza pe zi ce trece ,deja i-mi vine sa torn gaz pe ea si sa-i dau foc

    w124 2000cc motor 102.920 cutie 4 trepte 1986
    Mi-a cazut grupul : grupul vechi R 201 351 1408 / 666 936 3.42

    Am cumparat alt grup : grupul nou R 124 351 2508 / 57 1774 3.07
    Tot odata daca tot m-am apucat am zis sa schimb si flansa de la cutie care era varza ca atare m-am dus cu talonul in mana si am comandat alta doar ca au aparut problemele:
    -planetarele de pe masina nu se potrivesc pe grup ca diametru ( sunt mai mici )
    -flansa cumparata nu se potriveste pe cutie si pe cardan
    -cardanul la randul lui nu se potriveste pe grupul nou (mai mic )
    am o banuiala si ii rog pe cei care cunosc sa ma corecteze daca gresesc : transmisia toata ( cutie ,cardan ,planetare, grup ) provine de pe alta masina eventual 201 ?

    ce solutii ar fii pt remedierea situatiei :
    -sa cumpar cutia ( in 5 trepte) careia ii lipseste timoneria si puntea spate de pe masina de pe care am preluat grupul dar trebuie sa fac rost si de cardan nou
    -sa incerc sa schimb grupul cu unul similar cu cel vechi ( mai economic ) dar nu stiu daca asa a fost masina originala



    Astept pareri de la cei in masura sa ma ajute

    Multumesc anticipat

  • #2
    Salut , la motoarele cu putere mai mica vei gasi intotdeauna cardanul , flansele (cardan , cutie) , mai mici la diametru decat cele cu putere mai mare . Deci ori cei ce ti-au dat piesele de la magazin sunt incompetenti , ori masina ta a suferit un transplant de motor , iar cand te-ai dus cu talonul , ti-au dat piese ce corespund transmisiei aferente motorului pe care il ai .
    O zi buna in continuare , si nu te impacienta , se rezolva .
    Ar fi fost mult mai simplu sa iei codurile de pe piese si sa te duci la magazin .
    Apropo , baga vin-ul pe site-ul rusesc si acolo iti va spune tot (asta in cazul in care nu l-ai bagat deja).
    Last edited by trancealot; 03-02-2010, 18:38 PM.
    Mercedes . (punct)
    Mercedes w 124 300 e (1989)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
    Mercedes w 211 220 cdi (2004)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
    Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
    Lexus IS 300 (1999)
    Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

    Comment


    • #3
      Vechiul propritar mi-a spus ca a schimbat doar motorul dar de la motor si pana la roti in spate e cale lunga pret de cutie ,cardan,grup ,planetare .Oftica mare e ca m-am dus cu talonul la magazin respectivul a cautat dupa serie sasiu si mi-a dat piesa aferenta nu avea de unde sa ghiceasca cum de altfel nici eu nu am stiut ca afara e mercedes si pe dedesubt d-zeu cu mila combinatii facute de arabi in stil romanesc

      Comment


      • #4
        VIN WDB1240201A220012
        Model 200
        Chassis 1240201A220012
        Engine 102922 10 021858
        Transmission 716216 00 382137
        Order 0 5 226 02964
        Delivery date 00.00.00
        Dealer Munich branch (226)
        Interior cloth mushroom (075)
        Paint
        540 Unknown code
        Options
        430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
        466 Unknown code
        506 outside rear view mirror, right, convex, taxi export version
        534 Unknown code

        Comment


        • #5
          Ma apuca dracii cand aud chestii de genu , pana nu isi baga romanu (bineinteles si cu influente) nasu , nu se lasa batut . Bine ca nu ai gasit piese de WV pe la masina (nu de alta dar am vazut si asa ceva) . In fine , sper sa rezolvi problema . Daca ai nevoie de date tehnice mai elaborate , intra pe site-ul lui W124 researcher , sau eventual al meu (amandoua sunt la semnatura) .
          Numai bine !
          P.S, : scuze de off topic
          Mercedes . (punct)
          Mercedes w 124 300 e (1989)
          Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
          Mercedes w 211 220 cdi (2004)
          Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
          Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
          Lexus IS 300 (1999)
          Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

          Comment


          • #6
            Filetul de pe capul planetarei e filet normal sau pe invers ?

            In caz ca nu reusesc sa le dau jos de pe fuzete ( parca sunt sudate piulitele ) ar trebuii sa incerc sa aplic varianta a II a adica cea de mai jos :




            cine stie cine cunoaste ...

            Comment


            • #7
              Problema rezolvata

              Schimbat grup de 3.42 de 201 cu grup de 3.07 de 124
              Schimbat planetare mici cu planetare mari
              Folosit segmentul de spate de cardan cu floare mare si cap canelat tata mare prins pe grup cu flansa elastica de fata (o cumparasem deja si trebuia sa ii dau o intrebuintare )
              Modificat segmentul de fata cu floare mica prin atasarea unui cap canelat mama mare (prins pe cutie cu flansa elastica spate recuperata de la grupul vechi )
              Modificarea cardanului a fost executata pe andronache la genbeb srl -cei care rectifica planetare pt 120 ron

              Stiu ca nu prea e corecta imbinarea intre cutie si grup insa la prima strigare a mers

              Nu am putut sa o testez in seara asta in oras mai mult de 70 km /H dar nu s-au simtit vibratii sau alte zgomote suspecte

              E intradevar un pic mai puturoasa dar nu foarte deranjant pentru varsta mea ,pleaca normal de pe loc si parca nu mai gafaie in sarcina asa ca inainte

              p.s. testarea s-a facut pe GPL

              Comment


              • #8
                Azi am scos-o pe autostrada sa vad cum se comporta cu transmisia noua ,singura problema care am descoperit-o si care m-a bagat in ceata e diferenta de viteza pe ceas .Am cautat pe net : 260 are cutie in 5 trepte ( primele 4 au raport egal cu cele de pe cutia mea in 4 ) ,rotile sunt aceleasi 195x65x15 modificarea s-a produs doar la raport-ul de la grup de la 3.42 la 3.07 .Am diferenta de viteza ( in -) cam vre-o 20 km pe ceas la 80km /h.

                Cum se poate corecta problema avind acelasi raport cutie-grup + acelasi diametru la roti ca masina donatoare ?
                Difera cablul de kilometraj la cutie de la w124 200 la w124 260 ?
                Masina donatoare banuiesc ca arata viteza reala

                Comment


                • #9
                  E clar ca se modifica viteza.... Tu cu grupul de 3,42 aveai 3,42 rotatii de cardan la o tura completa a rotii. Acum ai 3,07 ture cardan la o tura completa ceea ce inseamna ca odata cu cresterea turatiei se mareste si inegalitatea intre viteza reala si cea indicata. Daca inainte la 100 km/h reali pe roti aveai 2500 de ture in treapta a 5-a acum la 100 km/h reali ai 2200 de ture... Daca faci invers regula de trei simpla iti da diferenta de 12 km/h in minus fata de real cu grup de 3,07. Trebuie sa iti cauti ceas de bord care e facut sa indice pentru cutia ta si grup de 3,07, oricum pentru grup de 3,07 sigur rezolva treaba.daca exista, daca nu iti faci tu la fiecare viteza cat inseala si il lasi asa Sau pune niste cauciucuri mai mari daca ai 195/60 pune 195/70
                  Last edited by Dj Sky; 03-31-2010, 20:07 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Deci sa inteleg ca la fiecare tip de masina care are un raport cutie+ cardan are ceas facut special pentru acel raport :|

                    Comment


                    • #11
                      Pai nu sunt multe ceasuri. Cate grupuri atatea ceasuri.ca viteza se ia la iesire din cutie, citeste dupa numarul de rotatii a cardanului numai ca la ax in cutie.

                      Comment


                      • #12
                        Salut .Acum ,asa cum spune si dj sky ,grupul pe care il ai acum are un alt raport ,asa ca e normal sa apara aceasta diferenta .Viteza este citita de ceasul din bord la iesirea din cutie .Dar la roata nu mai acelasi numar de rotatii ca si inainte .Cel mai bine pune un prieten cu alta masina sa mearga in fata ta cu 55 km la ora si noteaza ce viteza iti indica tie ceasul in bord .Asta asa ,ca sa stii cu cat mergi ,,regulamentar".Degeaba schimbi ceasul ,acesta nu are treaba cu problema aceasta .Restul e poveste ,nu conteaza ce viteza ai ,schimbi treapta cand cere motorul .Daca tu crezi ca ,,poti",adica ai banutzi ,poti schimba anvelopele spate cu altele cu balon mai mare (de exemplu ,in loc de 60 cu 65 ) si te mai apropii de viteza reala .Bafta .

                        Comment


                        • #13
                          Daca ma iau dupa calculatoarele de pe net diferentele nu ar fi mari :

                          Ce a fost
                          Gear transmission I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; R. 4,27
                          Differential ratio 3,46

                          3000 rot/min grup 3.46
                          Tyre Diameter = 1992.33 mm
                          1st Gear = 26.51 km/h
                          2nd Gear = 47.76 km/h
                          3rd Gear = 75.65 km/h
                          4th Gear = 103.65 km/h

                          2500rot /min grup 3.46
                          Tyre Diameter = 1992.33 mm
                          1st Gear = 22.09 km/h
                          2nd Gear = 39.8 km/h
                          3rd Gear = 63.05 km/h
                          4th Gear = 86.37 km/h

                          Ce a devenit
                          Gear transmission I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; R. 4,27
                          Differential ratio 3,07

                          3000rot/min grup 3.07
                          Tyre Diameter = 1992.33 mm
                          1st Gear = 29.88 km/h
                          2nd Gear = 53.83 km/h
                          3rd Gear = 85.27 km/h
                          4th Gear = 116.81 km/h


                          2500rot/min grup 3.07
                          Tyre Diameter = 1992.33 mm
                          1st Gear = 24.9 km/h
                          2nd Gear = 44.86 km/h
                          3rd Gear = 71.05 km/h
                          4th Gear = 97.35 km/h

                          Masina donatoare :

                          w124 300
                          Gear transmission I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
                          Differential ratio 3,07

                          3000rot/min
                          Tyre Diameter = 1992.33 mm
                          1st Gear = 30.18 km/h
                          2nd Gear = 51.92 km/h
                          3rd Gear = 81.12 km/h
                          4th Gear = 116.81 km/h


                          2500rot/min
                          Tyre Diameter = 1992.33 mm
                          1st Gear = 25.15 km/h
                          2nd Gear = 43.26 km/h
                          3rd Gear = 67.6 km/h
                          4th Gear = 97.35 km/h


                          In a 2 a am vazut ca se mentine in limita legala urbana in toate calculele pana in 3000 rotatii (oricum nu merg mai mult de atat,i-mi zgarie timpanul motoarele care lucreaza in turatii mari )

                          Comment


                          • #14
                            Salut,am o problema nasoala,pe masina mea w124 200D,am grup identic cu ce-l vechi de pe masina ta,intrebarea mea ar fi:grupul asta ie un grup de diesel?sau de benzinar?pt ca la mine masina in viteza a-4-a la 60 km/h,toata caroseria intra in rezonanta,asta pana la 80km/h,dupa aceea toate bune si frumoase!mentionez ca subt inlocuite urmatoarele:flanse noi,intermediar nou,suport cutie de viteze nou si cam atat pana acum!Masina are doar 4 viteze(ca o Nenorocita de Dacie din 79 Va rog daca ma puteti ajuta cu sfaturi

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF